«Σχέδιο Δράσης: Χρήση των ψηφιακών μέσων στη διαθεματική προσέγγιση των φιλολογικών μαθημάτων και των φυσικών επιστημών»
Συντονιστής/στρια δράσης: Μαρουλάκου Ελένη
Μέλη: Οικονομοπούλου Αγγελική, Σπυριδάκος Χρύσανθος
Στα πλαίσια των δράσεων για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μας μονάδας εκπονήσαμε σενάρια διδασκαλίας στα οποία εφαρμόσαμε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές προσεγγίζοντας τη γνώση διαθεματικά, ομαδοσυνεργατικά και με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης. Τα παιδιά υλοποίησαν ποικίλες διαφοροποιημένες δραστηριότητες και παρήγαγαν τα δικά τους ψηφιακά έργα σε διάφορες μορφές (παρουσιάσεις, κολάζ, εννοιολογικούς χάρτες, ψηφιακά παιχνίδια, εικονολεξικά, συννεφόλεξα, βίντεο, κείμενα ενταγμένα σε επικοινωνιακό πλαίσιο κ.λπ.) Η διαθεματική προσέγγιση της γνώσης μεταξύ θεωρητικών και θετικών επιστημών επετεύχθη και μέσω πειραμάτων και προσομοιώσεων, συνθετικών εργασιών- projects, χρήσης σύγχρονων διαδικτυακών λογισμικών και ψηφιακών μέσων κ.ά.Όλο το παραγόμενο υλικό θα βρίσκεται στην ομώνυμη κυψέλη στην εκπαιδευτική πλατφόρμα e-me καθώς και στην ιστοσελίδα του σχολείου.
Ακολουθούν τα φύλλα εργασίας που δόθηκαν στους μαθητές:
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΠΟΛΕΜΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΠΟΛΕΜΟΣ ΧΗΜΕΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Το παραγόμενο της δράσης είναι το ψηφιακό βιβλίο «Όλοι μαζί… για το περιβάλλον»
https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=1197821
