Οι μαθητές του σχολείου μας συνεργάζονται από απόσταση μέσω Η/Υ σε κοινό θέμα με συμμαθητές τους από τα συνεργαζόμενα σχολεία, ανταλλάσουν e-mails, video γνωρίστηκαν μεταξύ τους και με on-line επαφή, αναπτύσσουν φιλίες, γνωρίζουν την κουλτούρα αλλά και τις παιδαγωγικές μεθόδους της άλλης χώρας. Κυρίως συνεργάζονται για την από κοινού ολοκλήρωση μιας παιδαγωγικής δραστηριότητας, η οποία δε θα μπορούσε να υλοποιηθεί – και δε θα είχε ενδιαφέρον – μέσα σε μια παραδοσιακή σχολική τάξη. Έτσι τους δίνεται η ευκαιρία να μετουσιώσουν τη φιλία τους σε μια προηγμένη παιδαγωγική εμπειρία με αρωγό τις ΤΠΕ.
Κατά το σχολικό έτος 2006 – 2007 το γυμνάσιό μας συνεργαζόταν, και είχε αδελφοποιηθεί με ευρωπαϊκά σχολεία μέσω του προγράμματος e-twinning, με γενικό θέμα: ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ- ΔΙΟΝΥΣΟS ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ.
Τα σχολεία με τα οποία είχε αδελφοποιηθεί και είχε εκπονήσει κοινή εργασία είναι:
- Agios Dometios Gymnasium (Κύπρος)
Τίτλος έργου: ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ - Liceo Scientifico “Pitagora” (Ιταλία)
Τίτλος έργου: History of wine and its culture
Κατά το σχολικό έτος 2007 – 2008 το γυμνάσιό μας συνεργαζόταν, και είχε αδελφοποιηθεί με ευρωπαϊκά σχολεία μέσω του προγράμματος e-twinning, με γενικό θέμα: ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ.
Τα σχολεία με τα οποία είχε αδελφοποιηθεί και είχε εκπονήσει κοινή εργασία είναι:
- CFA Els Tarongers (Ισπανία)
Τίτλος έργου: Matarevia – Watch it if you can see it…
Κατά το σχολικό έτος 2008 – 2009 το γυμνάσιό μας συνεργάζεται και έχει αδελφοποιηθεί με ευρωπαϊκά σχολεία μέσω του προγράμματος e-twinning, με γενικό θέμα: ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ.
Τα σχολεία με τα οποία έχει αδελφοποιηθεί και εκπονεί κοινή εργασία είναι:
- “Demetrion” B Primary School of Pafos (Κύπρος)
Τίτλος έργου: ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΥΣΕΙΣ: ΜΝΗΜΗ, ΙΣΤΟΡΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - Lycée Professionnel Marc Godrie (Γαλλία)
Τίτλος έργου: ECHANGES SUR LA PATISSERIE ET LES HABITUDES ALIMENATIRES DE CHAQUE PAYS - Collége Jules Ferry (Γαλλία)
Społeczne Gimnazjum Stowarzyszenia Edukacyjnego (Πολωνία)
Τίτλος έργου: SHARING CULTURE AND LIFE STYLES
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.