Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς την κα Μοτζάκη Ελπίδα ΠΕ02, η οποία, αν και έγινε μέλος της ομάδας διαμεσολάβησης καθυστερημένα λόγω συνθηκών, συνέβαλε αποφασιστικά στη διεκπεραίωση των εκπαιδευτικών εργαστηρίων του προγράμματος.
Η υπεύθυνη του προγράμματος
Μυτιληναίου Ευγενία