Δημοσιεύθηκε στην Γενικά, Εκδηλώσεις, Υγεία

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ COVID-19 ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Θα θέλαμε να προσκαλέσουμε μαθητές, γονείς και δασκάλους / καθηγητές σε εκδήλωση που διοργανώνει το Τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων τη Δευτέρα 15 Νοεμβρίου με θέμα τα εμβόλια κατά του κορονοϊού στη σχολική κοινότητα, πληροφόρηση και παραπληροφόρηση.

Έμπειροι επιστήμονες θα ενημερώσουν για τα εμβόλια έναντι της Covid-19 και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις του κοινού.

  • Τι είναι τα εμβόλια;
  • Πώς προστατεύουν τα παιδιά μας;
  • Πώς η παραπληροφόρηση μας εμποδίζει να εμβολιαστούμε;

Screenshot 2021 11 05 231850

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2021-2022

 Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία» (E.Δ.) Γυμνασίου νοείται η παρακολούθηση από τον/τη μαθητή/τρια του Γυμνασίου αυτοτελούς υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας στα μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 3) Μαθηματικά, 4) Φυσική, 5) Χημεία, 6) Αγγλικά. Η Ενισχυτική Διδασκαλία αποτελεί δομή Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης, εντός του ευρύτερου εκπαιδευτικού και κοινωνικού πεδίου της πολιτείας.
Στην Ενισχυτική Διδασκαλία συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης, με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές/τριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα.  Σκοπός της Ενισχυτικής Διδασκαλίας είναι η επανένταξη των μαθητών/τριών στη διαδικασία μάθησης, η βελτίωση της απόδοσής τους ώστε να ολοκληρώσουν την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, η μείωση της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και η αύξηση των ποσοστών πρόσβασης στην δεύτερη βαθμίδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ

Δήλωση γονέα κηδεμόνα για την Ενισχυτική Διδασκαλία (μέχρι Δευτέρα πρωί, 8 Νοεμβρίου):

Υπόδειγμα_1 αίτησης_δήλωσης μαθημάτων 2021_22