Ο Δήμος Άργους-Μυκηνών αποφάσισε την αναστολή της δια ζώσης λειτουργίας όλων των Σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και των Δημοτικών παιδικών, Βρεφικών και Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Άργους Μυκηνών για τη Δευτέρα 15/02/2021 και την Τρίτη 16/02/2021 για την προστασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών αυτών.
Η τηλεκπαίδευση θα ξεκινήσει στις 8:30 με το ισχύον πρόγραμμα.
