Αγαπητοί εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές,
Σας ευχόμαστε καλές γιορτές, με την πεποίθηση ότι με τον ερχομό του καινούργιου έτους να παραμείνουμε όλοι υγιείς και να ανταμώσουμε από κοντά στο φυσικό μας περιβάλλον που είναι το σχολείο μας.
Τα μέλη της ΕΔΕΑΥ του σχολείου:
Πρωτοπαπά Κάτια – Κοινωνική Λειτουργός
Ροτζιώκου Σοφία – Ψυχολόγος