Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021(νέα ανάρτηση)

Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός σύμφωνα με το αρ.πρωτ.Φ1/115739/ΓΔ4/4-9-2020 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 12:00π.μ. στον αύλειο χώρο του Γυμνασίου Κουτσοποδίου, με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και στη συνέχεια ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι λοιποί μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί.

Προσοχή, η ώρα προσέλευσης των μαθητών άλλαξε!

Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο 08:30 π.μ. με τα λεωφορεία  και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού.  Παρακαλούνται οι μαθητές/τριες να φέρουν μαζί τους ατομικό μπουκαλάκι με νερό και κολατσιό.

Σύμφωνα με την αρ.πρωτ.Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/8-9-2020, ΦΕΚ 38675 τ.Β Κ.Υ.Α., οι μαθητές/τριες πρέπει υποχρεωτικά να φορούν την προστατευτική μάσκα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου καθώς και στους εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός.

Κατά την παραμονή τους στο σχολείο θα ενημερωθούν για την εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας και υγιεινής και λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης βάσει των σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ και θα διανεμηθούν τα βιβλία της νέας σχολικής χρονιάς.

Φοράω τη μάσκα για να προστατεύσω εσένα

Φοράς τη μάσκα για να προστατεύσεις εμένα

Φοράμε τη μάσκα για να προστατευτούμε και οι δύο