Μήνας: Σεπτέμβριος 2020
Μέτρα προφύλαξης από τον ιό SARS-Cov-2 που προκαλεί τη νόσο COVID-19
ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 21/9/2020
Αναστολή λειτουργίας του σχολείου την Παρασκευή 18-9-2020
Σύμφωνα με την αρ.πρωτ. 2656/17-9-2020 Απόφαση του Δημάρχου Άργους-Μυκηνών αναστέλλεται η λειτουργία των σχολικών μονάδων του δήμου την Παρασκευή 18-9-2020 λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών για την διασφάλιση της ακεραιότητας και ασφάλειας μαθητών, γονέων και διδακτικού προσωπικού.
Το σχολείο μας δε θα λειτουργήσει την Παρασκευή 18-9-2020.
Το ωρολόγιο πρόγραμμα για την Δευτέρα 21-9-2020 θα αναρτηθεί την Κυριακή στην ιστοσελίδα του σχολείου και θα σταλεί στα e-mails των γονέων/κηδεμόνων.
Η δ/νση του Γυμνασίου Κουτσοποδίου
Καλή σχολική χρονιά!
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Κουτσοποδίου εύχονται σε όλους τους μαθητές/τριες καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!
Ιδιαιτέρως καλωσορίζουμε τους μαθητές/τριες της Α τάξης!
Ευχή όλων μας είναι γρήγορα να επανέλθει η κανονικότητα στη σχολική ζωή αλλά και στην κοινωνία μας που βιώνει δύσκολες καταστάσεις.
Σας γνωρίζουμε ότι θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ασφάλεια και την πρόοδο των παιδιών σας.
Η διαρκής και ουσιαστική επικοινωνία του Σχολείου με τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών/τριων, είναι καθοριστικής σημασίας για την ανάπτυξη των παιδιών και την επίτευξη των στόχων που όλοι μαζί θέτουμε.
Από τη μεριά μας θα καταβάλλεται πάντοτε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να διευκολύνεται η επικοινωνία αυτή.
Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών οι γονείς /κηδεμόνες μπορούν να επικοινωνούν τηλεφωνικώς με τη σχολική μονάδα και να ορίζεται ραντεβού για την ενημέρωση και την αντιμετώπιση θεμάτων σχετιζόμενα με την εξέλιξη, την πρόοδο και την συμπεριφορά των μαθητών/τριων.
Η συνεργασία γονέων και εκπαιδευτικών είναι γόνιμη και εποικοδομητική όταν δεν εστιάζεται αποκλειστικά στην αξιολόγηση και ειδικά στη βαθμολογία, αλλά επικεντρώνεται στη συνολική στάση του παιδιού μέσα στην τάξη και μέσα στο σχολείο, στις κλίσεις του, στα σημεία τα οποία πρέπει να βελτιώσει και συνολικότερα στο μαθησιακό του προφίλ.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-2021(νέα ανάρτηση)
Σας ενημερώνουμε ότι ο καθιερωμένος Αγιασμός σύμφωνα με το αρ.πρωτ.Φ1/115739/ΓΔ4/4-9-2020 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 και ώρα 12:00π.μ. στον αύλειο χώρο του Γυμνασίου Κουτσοποδίου, με εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών και στη συνέχεια ο ιερέας θα επισκεφθεί όλες τις αίθουσες της σχολικής μονάδας, όπου θα παρευρίσκονται οι λοιποί μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί.
Προσοχή, η ώρα προσέλευσης των μαθητών άλλαξε!
Οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο 08:30 π.μ. με τα λεωφορεία και θα παραμείνουν μέχρι την τέλεση του αγιασμού. Παρακαλούνται οι μαθητές/τριες να φέρουν μαζί τους ατομικό μπουκαλάκι με νερό και κολατσιό.
Σύμφωνα με την αρ.πρωτ.Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/8-9-2020, ΦΕΚ 38675 τ.Β Κ.Υ.Α., οι μαθητές/τριες πρέπει υποχρεωτικά να φορούν την προστατευτική μάσκα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στους εσωτερικούς χώρους του σχολείου καθώς και στους εξωτερικούς όταν υπάρχει συνωστισμός.
Κατά την παραμονή τους στο σχολείο θα ενημερωθούν για την εφαρμογή των κανόνων καθαριότητας και υγιεινής και λοιπών μέτρων προστασίας και πρόληψης βάσει των σχετικών οδηγιών του ΕΟΔΥ και θα διανεμηθούν τα βιβλία της νέας σχολικής χρονιάς.
Φοράω τη μάσκα για να προστατεύσω εσένα
Φοράς τη μάσκα για να προστατεύσεις εμένα
Φοράμε τη μάσκα για να προστατευτούμε και οι δύο
Χρήση Μάσκας
Ασφαλής λειτουργία των σχολείων
Η ασφαλής λειτουργία των σχολείων βασίζεται στη συστηματική εφαρμογή
πολλαπλών μέτρων προφύλαξης που λειτουργούν ως σύνολο:
- προσπάθεια για τήρηση αποστάσεων μεταξύ μαθητών και μαθητών-
εκπαιδευτικών, όσο είναι εφικτό.
- συχνή και ορθή εφαρμογή υγιεινής των χεριών (πλύσιμο με σαπούνι και
νερό ή/και εφαρμογή αντισηπτικού χεριών)
- σωστή χρήση κατάλληλης προστατευτικής μάσκας (υφασμάτινης ή απλής
χειρουργικής).
- αποφυγή μεγάλων συναθροίσεων μαθητών και επίσκεψης στο σχολείο
άλλων ατόμων όταν αυτό δεν είναι απαραίτητο
- επίσκεψη των γονέων/κηδεμόνων στο σχολείο κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού
- παραμονή στο σπίτι όσων εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα
συμβατά με COVID-19.
Μέτρα προστασίας για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19
Σχετ.: Η αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 53452/31-08-2020 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β΄ 3630/31-08-2020)
Με την έναρξη του σχολικού έτους 2020-21, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, το κάθε είδους προσωπικό, καθώς και οι επισκέπτες σε όλες τις
σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υποχρεούνται να φέρουν
προστατευτική μη ιατρική μάσκα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολείων.
1. Η λειτουργία των σχολικών μονάδων γίνεται τηρουμένων των ακόλουθων κανόνων:
α. Είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας στους εσωτερικούς χώρους.
β. Αποφυγή συγχρωτισμού.
γ. Συχνός καθαρισμός των χεριών με χρήση νερού και σαπουνιού ή με αλκοολούχο αντισηπτικό
διάλυμα.
δ. Καθαρισμός αιθουσών, επιφανειών και εξοπλισμού μετά από κάθε χρήση και εξασφάλιση
επαρκούς φυσικού αερισμού των αιθουσών.
ε. Ύπαρξη αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.