Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί ενώθηκαν σε μια κοινή δράση κοινωνικής αλληλεγγύης και αγάπης στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Επισκέφτηκαν το Γηροκομείο Άργους και έψαλλαν με τη συνοδεία οργάνων τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα.
Οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο “χριστουγεννιάτικη ιστορία” του Καρόλου Ντίκενς με θέμα την προσφορά, την αγάπη και την αλληλεγγύη προς τον συνάνθρωπο, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών, Μπιτζή Αθηνά, Κατσιπόδη Ευαγγελία και Δοντά Κων/να.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.