Την Παρασκευή 26-10-2018 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου, με ευθύνη της εκπαιδευτικού κας Βελιζιώτη Μαρίας και των μαθητών της Γ’ τάξης Γυμνασίου, ο εορτασμός της εθνικής επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940. Την εκδήλωση παρακολούθησαν γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας.
Συνέχεια ανάγνωσης “Εορτασμός Εθνικής Επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940”

