Η έκδοση της σχολικής μας εφημερίδας αποτελεί θεσμό για το Γυμνάσιο Κουτσοποδίου. Ακολουθώντας λοιπόν την τρίχρονη παράδοσή μας, σας παρουσιάζουμε με περηφάνια το νέο τεύχος της εφημερίδας μας “Γυμνασιοτυπία”. Οι μαθητές για μια ακόμη φορά μας εξέπληξαν με την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα,τους προβληματισμούς και την ευαισθησία τους σε κοινωνικά, επιστημονικά και πολιτιστικά θέματα.
Ενδεικτικά παραθέτουμε κάποια άρθρα του σχολικού εντύπου.
τελ.Εφημερίδα 2016-17
Καλή ανάγνωση!