Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Καλή χρήση του Διαδικτύου – 10ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ

Την καινοτόμα προσέγγιση στην “καλή χρήση του Διαδικτύου” και στην αντιμετώπιση της διαδικτυακής βίας που υιοθετήθηκε στο σχολείο μας παρουσίασαν πριν λίγη ώρα οι μαθητές, Νίκος Σωτηρόπουλος, Χρύσα Σιδέρη, Άρτεμης Γούναρη Τσετσέκου, Σπύρος Ταραντίλης, Πέννυ Τάσαινα, με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους Ιωάννας Καραΐσκου στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΕΚΑΠ, στο Ναύπλιο!
Αξία μεγάλη τούτη η προσπάθεια που υλοποιήθηκε από παιδιά με θέληση και μεράκι!