Διήμερη Εκπαιδευτική Εκδρομή της Γ’ Γυμνασίου σε Βόλο και Πήλιο
Ένα γεμάτο εμπειρίες διήμερο στις 6 και 7 Μαΐου έζησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου του Σχολείου μας, πραγματοποιώντας την καθιερωμένη εκπαιδευτική τους εκδρομή στον δραστήριο » Διαβάστε περισσότερα


Η Γ΄ τάξη του Γυμνασίου μας πραγματοποίησε τριήμερη εκδρομή στη Θεσσαλονίκη για το διάστημα 6-8 Απριλίου 2025. Οι μαθητές-τριες μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν πολλά μέρη ενδιαφέροντος, όπως την Βέροια και το Αρχαιολογικό