Συγκεντρώνοντας τα ερωτηματολόγια για την πλημμύρα Daniel οι μαθητές της Α Λυκείου έπρεπε να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα: τη συλλογή, την επεξεργασία και την ερμηνεία των δεδομένων που προκύπτανε από αυτά. Όφειλαν να αξιοποιήσουν τα συμπεράσματα της μικρής τους έρευνας και να τα παρουσιάσουν με μορφή εικόνας. Η κα Σακελλαρίου ανέλαβε το έργο αυτό και την Παρασκευή 12 Απριλίου 2024 (4η ώρα) ενημέρωσε τα παιδιά για την αξία των στατιστικών δεδομένων και για τους πιο δημοφιλείς τρόπους αποτύπωσης των πορισμάτων τους, με τα ραβδογράμματα ή τις «πίτες» σε διάφορες μορφές!
Στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου, λοιπόν, οι μαθητές εξασκήθηκαν στο πρόγραμμα exell, ανακάλυψαν τους ποικίλους τρόπους αναπαράστασης των συμπερασμάτων τους, τοποθέτησαν τίτλους σε κάθε ένα από τα πορίσματα της έρευνας τους, δοκίμασαν την αλλαγή χρωμάτων για να οπτικοποιήσουν καλύτερα τα δεδομένα τους και εν τέλει ευχαριστήθηκαν την όλη διαδικασία.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά δημιουργού4.0.