Μηχανογραφικά Δελτία 2016

Το σχολείο μας θα είναι ανοιχτό την Τετάρτη 6 Ιουλίου και την Παρασκευή 8 Ιουλίου για υποστήριξη στους μαθητές που επιθυμούν να συμπληρώσουν Μηχανογραφικό Δελτίο.

Αποτελέσματα ερωτηματολογίων Β” Γυμνασίου

Οι μαθητές της Β” Γυμνασίου του σχολείου μας, στα πλαίσιου του μαθήματος της Πληροφορικής, δημιούργησαν ερωτηματολόγια για διάφορα θέματα, τα οποία με χαρά είδαν να απαντώνται από μεγάλο αριθμό ατόμων.

Στις επόμενες εικόνες παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την έρευνα που πραγματοποίησαν οι μαθητές μας.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2 3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 2 4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 3 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 3 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 3 3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 3 4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 4 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 4 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 4 3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5 3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5 4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 5 5 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 6 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 6 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 6 3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 7 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 7 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 7 3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 7 4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 8 1 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 8 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 8 3 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 8 4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 8 5 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 8 6

«Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα»

Την Πέμπτη 23 Ιουνίου, στην κατάμεστη αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημαρχείου Ιτέας Καρδίτσας, η θεατρική Ομάδα του Γυμνασίου Λυκειακών Τάξεων Ιτέας, έκλεισε την εξαιρετικά δημιουργική και επιτυχή σχολική χρονιά, παρουσιάζοντας το θεατρικό έργο του σπουδαίου Ισπανού ποιητή, δραματουργού μουσικού και θεατρικού συγγραφέα Federico Garcia Lorca  «Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα».

Το σπίτι της Bernarda Alba, γραμμένο λίγο πριν το θάνατο του Lorca το 1936 και εκδιδόμενο το 1945, προσωπογραφεί τις δυο όψεις του φρανκικού καθεστώτος: ο τύρρανος, οι υποταγμένοι, οι ανυπότακτοι. Τα κεντρικά θέματα του Lorca είναι η αγάπη, η περηφάνεια, το πάθος και ο βίαιος θάνατος, τα οποία σημάδεψαν και τη δική του ζωή. Στον ποιητικό και σουρεαλιστικό κόσμο του Λόρκα, η οικογένεια και η κοινωνία τυραννάει όσους το αξίζουν και μόνο λίγοι μπορούν να διεκδικήσουν την ελευθερία και μπορούν να πληρώσουν το τίμημα γι’ αυτήν.

Πέντε κόρες και η μητέρα τους βασανίζονται από ερωτικό πάθος, αντιζηλία και μοναξιά. Στο πρόσωπο των θυγατέρων της καταπιεστικής Μπερνάρντα, ο Λόρκα αφηγείται μια μοναδική ερωτική ιστορία, μόνο που ο έρωτας μετατρέπεται σε συμφορά, η υπακοή γίνεται συνενοχή και η μητρότητα έγκλημα…

Οι μαθήτριες καθήλωσαν το κοινό με το αδιαμφισβήτηο ταλέντο τους, το πάθος και η αγάπη τους για το θέατρο εμφανή σε κάθε στιγμή του έργου, οι εντυπώσεις άριστες και τα συναισθήματα που προκλήθηκαν εξαιρετικά.

Οι ρόλοι ερμηνεύτηκαν ως εξής:

Μπερνάρντα: Εύα Μακρή,

Μαρτύριο: Γεωργία Ντινοπούλου,

Αδέλα: Δήμητρα Μπαλαντίνα,

Πόνθια: Ανδριάννα Ρεβενήσιου,

Ανγκούστιας: Στεφανία Αρχοντή,

Αμέλια: Αγγελική Τρελλοπούλου,

Μαγδαλένα: Εύα Μπεράτη,

Χοσέφα: Σωτηρία Παλικαρά,

Υπηρέτρια: Νικολέττα Ντινοπούλου,

Γειτόνισσες: Εύα Μουσίτσα & Ελευθερία Σπυροπούλου.

Την επιμέλεια της  παράσης είχε η εκπαιδευτικός του σχολείου κ.Άννα Καραμούρτου.

 

Ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Γεώργιος Βαλαράκος εξήρε το ζήλο των μαθητών, επαίνεσε την αγάπη τους για το θέατρο και τόνισε πως στους  δύσκολους καιρούς που περνά η κοινωνία , το σχολείο μπορεί να αποτελέσει κοιτίδα πολισμού. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Καρδίτσας κ. Μιχαήλ Παπανούσκας, ο οποίος τόνισε πως η μόρφωση δεν αποκτάται μόνο μέσα από το μάθημα, αλλά και μέσα από εκδηλώσεις που διοργανώνονται από μαθητές και εκπαιδευτικούς, αφού κι αυτές αφήνουν γνώσεις και αναμνήσεις αναλλοίωτες από το χρόνο.

 

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν επίσης ο Δήμαρχος Παλαμά κ. Σακελλαρίου Γεώργιος , οι Αντιδήμαρχοι, κ.κ. Καραΐσκου Φωτεινή, Τσιρώνης Ιάσωνας, Λωρίδας Αντώνιος,  ο Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Ιτέας, κ. Λύτρας Ευάγγελος, ο Αιδεσιμώτατος κ.Γερούκης Βασίλειος  , ο πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής κ. κ. Κοντοβάιος Θωμάς, ο πρόεδρος Πολιτιστικού –  Μορφωτικού Συλλόγου Ιτέας, η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, γονείς , μαθητές, οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου καθώς και πλήθος φίλων.

Τέλος αξίζει να αναφερθεί πως συντέλεσαν στην επιτυχή περάτωση της εκδήλωσης πολλές ευγενικές χορηγίες, όπως του Λαογραφικό Μουσείο Ιτέας (έπιπλα), του Πολιτιστικού Συλλόγου Ιτέας (σκηνή), των κ. Παύλου Σαμαρά και Ηλία Μακρή (μικροφωνική και ηχητική εγκατάσταση) ,του Σύλλογο  Γονέων & Κηδεμόνων Γυμνασίου Ιτέας (σκηνογραφία), καθώς και άλλων μελών της τοπικής κοινωνίας.

DSC_0500 DSC_0395-001 DSC_0395 DSC_0338 DSC_0255 DSC_0315 DSC_0350 DSC_0216 DSC_0217 DSC_0218 DSC_0219 DSC_0220 DSC_0221 DSC_0223 DSC_0224 DSC_0226 DSC_0227 DSC_0228 DSC_0229 DSC_0230 DSC_0231 DSC_0232 DSC_0233 DSC_0234 DSC_0235 DSC_0236 DSC_0237 DSC_0238 DSC_0239 DSC_0240 DSC_0241 DSC_0242 DSC_0243 DSC_0244 DSC_0245 DSC_0246 DSC_0247 DSC_0248 DSC_0249 DSC_0250 DSC_0251 DSC_0252 DSC_0253 DSC_0254 DSC_0255 DSC_0256 DSC_0257 DSC_0258 DSC_0259 DSC_0260 DSC_0261 DSC_0262 DSC_0263 DSC_0264 DSC_0265 DSC_0266 DSC_0267 DSC_0268 DSC_0269 DSC_0270 DSC_0271 DSC_0272 DSC_0273 DSC_0274 DSC_0275 DSC_0276 DSC_0277 DSC_0278 DSC_0279 DSC_0281 DSC_0283 DSC_0284 DSC_0287  DSC_0294 DSC_0295 DSC_0298 DSC_0299 DSC_0300 DSC_0305 DSC_0306 DSC_0307 DSC_0308 DSC_0309 DSC_0311 DSC_0312 DSC_0313 DSC_0314 DSC_0315 DSC_0316 DSC_0317 DSC_0318 DSC_0319 DSC_0320 DSC_0321 DSC_0322 DSC_0324 DSC_0325 DSC_0326 DSC_0328 DSC_0330 DSC_0331 DSC_0332 DSC_0334 DSC_0338 DSC_0339 DSC_0340 DSC_0341 DSC_0342 DSC_0343 DSC_0344 DSC_0345 DSC_0346 DSC_0347 DSC_0348 DSC_0350 DSC_0351 DSC_0352 DSC_0353 DSC_0355 DSC_0357 DSC_0358 DSC_0359 DSC_0361 DSC_0363 DSC_0364 DSC_0367 DSC_0368 DSC_0369 DSC_0370 DSC_0371 DSC_0374 DSC_0375 DSC_0376 DSC_0377 DSC_0378 DSC_0379 DSC_0380 DSC_0381 DSC_0382 DSC_0383 DSC_0384 DSC_0385 DSC_0386 DSC_0387 DSC_0388 DSC_0389 DSC_0390 DSC_0391 DSC_0392 DSC_0393 DSC_0394 DSC_0395 DSC_0396 DSC_0397 DSC_0398 DSC_0402 DSC_0403 DSC_0404 DSC_0405 DSC_0407 DSC_0408 DSC_0409 DSC_0410 DSC_0412 DSC_0413 DSC_0414 DSC_0415 DSC_0416 DSC_0417 DSC_0418 DSC_0419 DSC_0420 DSC_0422 DSC_0424 DSC_0425 DSC_0426 DSC_0427 DSC_0428 DSC_0429 DSC_0430 DSC_0431 DSC_0432 DSC_0433 DSC_0434 DSC_0435 DSC_0436 DSC_0437 DSC_0438 DSC_0439 DSC_0440 DSC_0441 DSC_0442 DSC_0443 DSC_0445 DSC_0446 DSC_0447 DSC_0448 DSC_0449 DSC_0451 DSC_0452 DSC_0453 DSC_0454 DSC_0455 DSC_0456 DSC_0457 DSC_0458 DSC_0459 DSC_0460 DSC_0461 DSC_0462 DSC_0463 DSC_0464 DSC_0465 DSC_0466 DSC_0467 DSC_0468 DSC_0469 DSC_0470 DSC_0471 DSC_0472 DSC_0473 DSC_0474 DSC_0475 DSC_0476 DSC_0477 DSC_0478 DSC_0479 DSC_0480 DSC_0481 DSC_0483 DSC_0485 DSC_0486 DSC_0487 DSC_0488 DSC_0489 DSC_0490 DSC_0491 DSC_0492 DSC_0493 DSC_0494 DSC_0495 DSC_0496 DSC_0497 DSC_0498 DSC_0499 DSC_0500 DSC_0501 DSC_0502 DSC_0503 DSC_0504 DSC_0505 DSC_0506 DSC_0507 DSC_0508 DSC_0509 DSC_0510 DSC_0511 DSC_0512 DSC_0513 DSC_0514 DSC_0515

  

Η Προκήρυξη για τις Στρατιωτικές Σχολές

Εκδόθηκε η Προκήρυξη ∆ιαγωνισµού Επιλογής Σπουδαστών-τριών Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυµάτων (ΑΣΕΙ).

Για την εγκύκλιο και την αίτηση πατήστε εδώ.

Πειράματα Φυσικής από τους μαθητές του Γυμνασίου Ιτέας

εκφε7

To  παιχνίδι  συντροφεύει τον άνθρωπο από τις πρώτες ώρες της ζωής του.  Τα πρώτα  ερεθίσματα φτάνουν σε ένα μωρό από κάποιο παιχνίδι που βρίσκεται στο κρεβατάκι του. Καθώς το μωρό μεγαλώνει τα παιχνίδια του προσφέρουν διασκέδαση και εμπειρίες. Οξύνεται ο νους και μαθαίνει να ανακαλύπτει τον κόσμο.

Ο θαυμάσιος κόσμος των παιχνιδιών μπορεί να φανεί χρήσιμος και μέσα στην τάξη. Μπορεί ένα παιχνίδι να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών και μέσα από αυτό να κατανοήσουν εύκολα έννοιες της Φυσικής που δεν θα μπορούσαν με το στυλό και το χαρτί. Καταλαβαίνουν καλύτερα οι μαθητές τις εφαρμογές που έχουν οι νόμοι της Φυσικής στην καθημερινή ζωή και τονώνεται το ενδιαφέρον για την ανακάλυψη της γνώσης.

Βέβαια όταν λέμε παιχνίδι, δεν εννοούμε μόνο ένα αντικείμενο, αλλά και μια ενέργεια ή μια δραστηριότητα, στην οποία συμμετέχουν ενεργά οι μαθητές.

Σε τέτοιες δραστηριότητες πήραν μέρος οι μαθητές του Γ/ΣΙΟΥ-Λ.Τ. ΙΤΕΑΣ  στα πλαίσια της ημερίδας που διοργανώθηκε για τις Φυσικές Επιστήμες, στην Καρδίτσα.

Παρουσίασαν με κέφι και μεράκι απλά πειράματα και κατασκευές και ερμήνευσαν διάφορα φαινόμενα της καθημερινής ζωής.

Εξήγησαν πώς λειτουργεί η Κρήνη (σιντριβάνι) του Ήρωνα. Πρόκειται για μια υδραυλική μηχανή που εφευρέθηκε τον 1ο αιώνα από τον αρχαίο Έλληνα μαθηματικό, μηχανικό και εφευρέτη Ήρωνα στην Αλεξάνδρεια.
Η κατασκευή που παρουσίασαν έγινε με απλά υλικά και δείχνει έναν τρόπο με τον οποίο η βαρυτική δυναμική ενέργεια του νερού, σε συνδυασμό με την πίεση του εγκλωβισμένου αέρα, προκαλεί εκτόξευση του νερού πιο ψηλά από την ελεύθερη στάθμη του.

                       εκφε5                                              εκφε4

Εξήγησαν πώς λειτουργεί ο γρύλλος που σηκώνει ένα ολόκληρο αυτοκίνητο με δύο σύριγγες και ένα κομμάτι εύκαμπτου σωλήνα και σε ποια αρχή της Φυσικής στηρίζεται η ανύψωση των αυτοκινήτων στα πρατήρια βενζίνης.

εκφε3Παρουσίασαν μια απλή κατασκευή και εξήγησαν τη λειτουργία διάφορων υδραυλικών γερανών και των υδραυλικών φρένων καθώς και το λόγο στον οποίο οφείλεται το ότι ασκούμε μια μικρή δύναμη στο φρένο με το πόδι μας και καταφέρνουμε να σταματήσουμε ένα βαρύ όχημα.

Ερμήνευσαν παραστατικά τη λειτουργία των υποβρυχίων και τον τρόπο με τον οποίο αναδύονται και καταδύονται, χρησιμοποιώντας δύο πλαστικά μπουκάλια και ένα σταγονόμετρο.

Εξήγησαν  το πώς βοηθούν τα φτερά των αεροπλάνων να ανυψώνονται στον αέρα, χρησιμοποιώντας ένα πιστολάκι μαλλιών και ένα μπαλάκι του πεκφε1ινγκ – πονγκ.

Στηριζόμενοι  στην  ίδια  αρχή της Φυσικής, εξήγησαν φυσώντας ανάμεσα από δύο κουτάκια αναψυκτικού, το γεγονός ότι, όταν  διασταυρώνεστε στην εθνική οδό με ένα μεγάλο φορτηγό, που έρχεται από το αντίθετο ρεύμα, το αυτοκίνητό σας τείνει να πλησιάσει προς το μέρος του. Επίσης,  φυσώντας  με ένα πιστολάκι μαλλιών πάνω από μια σελίδα χαρτί, εξήγησαν το πώς η υφασμάτινη κουκούλα ενός αυτοκινήτου τύπου «κάμπριο» φουσκώνει προς τα πάνω, όταν το αυτοκίνητο  τρέχει με μεγάλη ταχύτητα.

Χρησιμοποιώντας ένα μπαλάκι του πιγκ-πογκ και δύο πλαστικά χωνιά συδεδεμένα με ένα κομμάτι εύκαμπτου σωλήνα, εξήγησαν ότι το  ρεύμα αέρα με μεγάλη ταχύτητα έχει μικρή πίεση.

εκφε2

Ακόμα ,ερμήνευσαν το γεγονός ότι όταν τα μεγάλα πλοία πλέουν σε σχετικά μικρά βάθη και οι μηχανές τους δουλεύουν στο φουλ, κατά κάποιο τρόπο τα «τραβά» ο βυθός. Αυτού του είδους η βύθιση οφείλεται στο λεγόμενο «φαινόμενο Βεντούρι». Το νερό κάτω από το πλοίο συμπιέζεται και ρέει ταχύτερα από το κανονικό. Όταν η ταχύτητα του νερού αυξάνεται, η πίεση πέφτει και το σκάφος βυθίζεται ελαφρώς.

Τέλος παρουσίασαν μια απλή κατασκευή το ροόμετρο Venturi και ερμήνευσαν με τους νόμους της Φυσικής τον τρόπο με τον οποίο είναι σχεδιασμένη η εσοχή τηςεκφε6 εξόδου του θερμού αέρα στο επάνω μέρος μιας συσκευής καλοριφέρ, όπου επιταχύνει την ροή του αέρα στο χώρο δημιουργώντας υψηλά επίπεδα θερμότητας γρηγορότερα.

       Οι μαθητές που εργάστηκαν για την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών ήταν οι:  Αδαμόπουλος Χρήστος, Αναγνώστου Παναγιώτης, Δεμερτζής Βαγγέλης, Κοτσίλης Αχιλλέας, Κουτσιούμπα Φιλιώ, Ντινοπούλου Νικολέττα, Παληκαράς Θωμάς, Παναγιωτή Θώμη, Παπαδοπούλου Μαρία, Ρεβενήσιου Αποστολία, Σινάι Μόνα, Χαλίλη Φρόσω  και υπεύθυνη για την καθοδήγηση ήταν η καθηγήτρια Φυσικής κα Έλλη Βυτινιώτου.

1ο βραβείο στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Βίντεο

Τη Δευτέρα 18 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε η απονομή βραβείων του 1ου Μαθητικού Διαγωνισμού δημιουργίας εκπαιδευτικού βίντεο του Ν.Καρδίτσας με θέμα «Ο ρόλος της ψηφιακής τεχνολογίας και του Διαδικτύου στη ζωή μου» που διοργάνωσε ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής κ. Κολοκοτρώνης Δημήτριος, ο Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ70 κ. Κωτούλας Βασίλειος , το ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. με υπεύθυνο τον κ. Αλεξάκο Φώτη σε συνεργασία με την Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας ((ΕΕΠΕΚ), στο Παυσίλυπο.

Το σχολείο μας είχε τη χαρά να διακριθεί στην πρώτη θέση με το βίντεο «Δύο παράλληλοι κόσμοι«. Την απονομή έκαναν ο Διευθυντής Β/θμιας Εκπ/σης Ν.Καρδίτσας κ. Παπανούσκας Μιχαήλ και ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής κ.Κολοκοτρώνης Δημήτριος.  Το βραβείο της πρώτης θέσης περιελάμβανε ένα tablet το οποίο οι μαθητές ευγενικά προσέφεραν στο σχολείο, με το διευθυντή κ. Βαλαράκο Γεώργιο, στη συνέχεια, να ευχαριστεί τους μαθητές και να τους συγχαίρει για αυτή τους την επιτυχία τους.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ανταλλάξουν απόψεις πάνω στο θέμα, προσπαθώντας να ξεδιπλώσουν όλες τις πτυχές του τρόπου με τον οποίο η ψηφιακή τεχνολογία έχει επηρεάσει τη ζωή μας. Στην προσπάθειά τους αυτή προβληματίστηκαν, μιας και διαπίστωσαν πως η ζυγαριά των θετικών και των αρνητικών της χρήσης του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών δε γέρνει σε καμία μεριά. Το συμπέρασμά τους ήταν πως τελικά ο άνθρωπος και ο τρόπος που o ίδιος χρησιμοποιεί την τεχνολογία είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά, συμπέρασμα που συνοψίζεται στα λόγια του Christian Lous Lange:

«Η τεχνολογία είναι ένας χρήσιμος υπηρέτης αλλά ένα επικίνδυνος αφέντης…»

Μετά τη σύλληψη της ιδέας της παρουσίασης δύο παράλληλων κόσμων, όπου στο έναν υπάρχει η ψηφιακή τεχνολογία ενώ στον άλλο όχι, ακολούθησε η συγγραφή της αφήγησης η οποία πλαισιώθηκε από τις φωτογραφίες που οι μαθητές τράβηξαν καθώς και από τη μουσική που οι ίδιοι συνέθεσαν και έγραψαν.

Στους μαθητές δόθηκε η δυνατότητα να συνεργαστούν, να φανταστούν, να εκφραστούν και να δημιουργήσουν μέσα από μια ευχάριστη διαδικασία και να νιώσουν την ικανοποίηση να βλέπουν την προσπάθειά τους υλοποιημένη στο βίντεο που πήρε την πρώτη θέση στο διαγωνισμό.

Μαθητές

Κελεπούρη Μαρία

Μπεράτη Εύα

Ντινοπούλου Γεωργία

Ντινοπούλου Νικολέττα

Σινάι Μόνα

Σπυροπούλου Ηλιάνα

Τρελλοπούλου Αγγέλα

Τσέλιος Γιάννης

Συνονίστρια εκπαιδευτικός

Σακελλαρίου Ανδρονίκη

20160419_134809

13010245_1044508578930399_1315987328_o 13016320_1044508468930410_1148717125_o 13016322_1044508608930396_1190856706_o

6o Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

 

Το Γυμνάσιο-Λ.Τ. Ιτέας συμμετείχε στο 6ο μαθητικό φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας που πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό Σχολείο Λάρισας την Παρασκευή 08 Απριλίου 2016. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν έργα μαθητών άλλων άλλων σχολείων παίρνοντας πολλές ιδέες για τις δυνατότητες δημιουργίας ψηφιακών έργων ποικίλων θεμάτων.

Με τη σειρά τους παρουσίασαν την ταινία μικρού μήκους «Απρόσκλητοι επισκέπτες» με θέμα το προσφυγικό και τις συνέπειες του στις ζωές των πολιτών της χώρας μας, όπως και την ψηφιακή αφήγηση «Παράλληλοι κόσμοι» που δημιούργησαν για τη συμμετοχή τους στον 1ο μαθητικό διαγωνισμό δημιουργίας εκπαιδευτικού βίντεο με θέμα την επίδραση των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή μας ζωή.

IMG_3263 IMG_3256 IMG_3255  IMG_3252 IMG_3251 IMG_3250 IMG_3249 IMG_3246    DSC04121  DSC04115 DSC04111 DSC04122 DSC04123 DSC04127

 

Προσκυνηματική εκδρομή στα Μετέωρα

Την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016, το σχολείο μας πραγματοποίησε επίσκεψη στα Μετέωρα για να παρακολουθήσουν την Ακολουθία των Γ” Χαιρετισμών στην Ι.Μ. Ρουσάνου. Μαθητές και καθηγητές παρακολούθησαν με κατάνυξη τη Θεία Λειτουργία , πληροφορήθηκαν για την ιστορία του μοναστηριού, ξεναγήθηκαν στο χώρο του και θαύμασαν το επιβλητικό τοπίο των βράχων των Μετεώρων.

IMGP0503 IMGP0504 IMGP0516  IMGP0505

 

Έρευνα μαθητών της Β” Γυμνασίου

Οι μαθητές της Β’ Γυμνασίου του σχολείου μας, στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής  δημιούργησαν ερωτηματολόγια για διάφορα θέματα, με στόχο την επεξεργασία των απαντήσεων και την εξαγωγή συμπερασμάτων για τη συμπεριφορά της τοπικής κοινωνίας σε κάθε ένα από τα θέματα αυτά.

Καλούμε όλους τους μαθητές, τους γονείς και όλους τους κατοίκους της περιοχής μας να μας βοηθήσουν στην έρευνά μας αυτή απαντώντας στα σύντομα ερωτηματολόγια μας.

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων όσους αφιερώσουν το χρόνο τους συμπληρώνοντας τα ερωτηματολόγιά μας.

Ομάδα 1 – Υγιεινή Διατροφή

Ομάδα 2 –Facebook

Ομάδα 3 –Σχολείο (μόνο για μαθητές του σχολείου μας)

Ομάδα 4 – Ανακύκλωση

Ομάδα 5 – Ασφάλεια στο Internet

Ομάδα 6 – Αθλητισμός

Ομάδα 7 – Νέες τεχνολογίες

Ομάδα 8 – Κάπνισμα

 

 

Γιορτή Γαλλοφωνίας

Η Γιορτή της Γαλλοφωνίας διοργανώθηκε και φέτος από το Σύλλογο καθηγητών Γαλλικhής Πτυχ.Παν/μίου και το Γαλλικό Ινστιτούτο Λάρισας και πραγματοποιήθηκε στις 22  Μαρτίου στο Δημοτικό Θέατρο ΟΥΗΛ της Λάρισας.

Χάρη στο φετινό διεθνή διαγωνισμό που είχε θέμα: «Λέξεις που Ανοίγουν την Όρεξη»s, «Γεύσεις και Ποίηση», «Μαγειρεύοντας τις Λέξεις», συμμετείχαν σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των νομών Λάρισας, Καρδίτσας και Μαγνησίας.

Από το Γαλλικό Ινστιτούτο Λάρισας και τη Σύμβουλο Γαλλικής Γλώσσας κ. Θεοδώρα Νίκου,απονεμήθηκαν βραβεία στους νικητές του φετινού διαγωνισμού.

Το Γυμνάσιο και τις Λυκειακές Τάξεις Ιτέας Καρδίτσας εκπροσώπησαν οι μαθήτριες Ντινοπούλου Γεωργία και Ντινοπούλου Νικολέττα. Τα κορίτσια ερμήνευσαν δυο τραγούδια από την γαλλική ταινία “Τα παιδιά της χορωδίας”  και βραβεύτηκαν από την επιτροπή.

Τα ευχαριστώ θερμά!

 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός

Αννα Καραμούρτου

 

a

b   FRANCOPHONIE FRANCOPHONIE1 FRANCOPHONIE2

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων