Βιωματικά παιχνίδια στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης.

2

Α)  ‘’Τι νέα σήμερα ; ‘’ Ένα παιχνίδι πολύ αγαπητό που χρησιμοποιείται  ως έναρξη στο μάθημα  μας, διαρκεί  10 λεπτά περίπου (ανά  διαστήματα).Βάζει χαρούμενες πινελιές στη μαθησιακή ρουτίνα, χαλαρώνει , λειτουργεί ως συνδετικός αρμός των μαθητών μας και αρκετά συχνά επιλύει τυχόν θέματα που δημιουργούνται μεταξύ των συμμαθητών.

Β) ‘’Γνωρίζω την απήχηση του εαυτού μου μέσα από τα λόγια των συμμαθητών μου. Αποδέχομαι και απορρίπτω! Ένα ιδιαίτερο αγαπητό παιχνίδι. Οι μαθητές κάθε τάξης σε ανώνυμη κόλλα γράφουν ένα μήνυμα θετικό ή αρνητικό για έναν ή περισσότερους συμμαθητές τους , κάνουν κάποια παρατήρηση , σύσταση , παράκληση σε όποιον επιθυμούν. Αφού συλλέγονται όλες οι κόλλες , η διδάσκουσα διαβάζει δυνατά ό,τι υπάρχει διατυπωμένο και ο μαθητής /μαθήτρια που τον αφορά αποδέχεται ή απορρίπτει , αρνείται, εξηγεί…. Μια διαδικασία ιδιαίτερη αγαπητή από τους μαθητές με στόχο να τους ενισχύσει την αρετή της ανεκτικότητας και να επιλύσει τυχόν διαφορές ή παρεξηγήσεις στο πλαίσιο της σχολικής ζωής.

21