Ενδοσχολική επιμόρφωση σε συνεργασία με την Επιστημονικής Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.): Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: Dream makers – Dream brakers

Το σχολείο μας σε συνέχεια της συνεργασία του με  την Επιστημονικής Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) στα πλαίσια του προγράμματος ενδοσχολικής επιμόρφωσης για το τρέχον σχολικό έτος, διοργάνωσε νέο σεμινάριο τον Φεβρουάριο του 2024 με θέμα «Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: Dream makers – Dream brakers» και υλικό εγκεκριμένο από το ΙΕΠ.

Στο πρόγραμμα συνολικής διάρκειας 15 eepekωρών, που ξεκίνησε στις 5 Φεβρουαρίου του 2024 και ολοκληρώθηκε στις 18 Φεβρουαρίου του 2024, συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Φιλοθέης.

 

Το σχολείο μας αυτή τη φορά επέλεξε το πρόγραμμα «Ονειροπλάστες – Ονειροθραύστες: Dream makers – Dream brakers».

Dreambrakers Dreammakers

Το Εκπαιδευτικό αυτό Πρόγραμμα βοηθά τους έφηβους μαθητές (11-15 ετών) να αναπτύξουν υγιείς στόχους και όνειρα για τη ζωή, και παράλληλα τους ενθαρρύνει να υιοθετήσουν συμπεριφορές που θα τους βοηθήσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους («ονειρόπλαστες»), αλλά και να αποφύγουν στάσεις και επιλογές που θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο στην πραγματοποίηση των ονείρων τους («ονειροθραύστες»).

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα διαδραστικό με ποικίλη θεματολογία (Ελευθερία και Υπευθυνότητα Συνήθειες που περιορίζουν- Συνήθειες που ενδυναμώνουν, Η δύναμη του “όχι”, “Ονειροθραύστες”: Ψυχοδραστικές ουσίες, Αλκοόλ και καταχρήσεις κ.ά.) που προάγει την ενεργή συμμετοχή των μαθητών, καθώς περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία ασκήσεων, παιχνιδιών και δραστηριοτήτων μάθησης στη βάση των σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων (βιωματική, διερευνητική, ομαδοσυνεργατική κ.ά.).

Καινοτομία του Προγράμματος είναι η δημιουργία και διατήρηση μιας Κοινότητας Μάθησης και Πρακτικής που μπορεί να προσφέρει στους εμπλεκόμενους (μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικούς της σχολικής κοινότητας, μέλη του οικογενειακού περιβάλλοντος αλλά και ειδικούς ψυχοκοινωνικούς επιστήμονες) τη δυνατότητα να προβληματιστούν, να εξετάσουν τις προεκτάσεις του θέματος που μελετούν, και να ανταλλάξουν απόψεις.

Ο εκπαιδευτικός καθίσταται συνοδοιπόρος των μαθητών, οι οποίοι λαμβάνουν ενεργό ρόλο ενώ γίνονται πολλαπλασιαστές της δικής τους εμπειρίας και γνώσης, την οποία, σε αρκετές περιπτώσεις, φροντίζουν να μεταδώσουν και στα άλλα μέλη του σχολείου, της οικογένειας και της τοπικής κοινωνίας.

Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί με τα απαραίτητα εργαλεία-θεωρητικά και πρακτικά- που το υλικό προτείνει, επικουρικά στην πρότερη εμπειρία και γνώση τους, μπορούν να οργανώνουν την παρέμβασή τους δυναμικά, λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά της ομάδα τους. Έτσι, μπορούν να αξιοποιήσουν το υλικό του Προγράμματος είτε εξ ολοκλήρου είτε ανά θεματική ενότητα.

Ευχαριστούμε την (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) για την αγαστή συνεργασία και την υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων