Σήμερα Τετάρτη 15 Ιουνίου και με το πέρας της σχολικής χρονιάς ,η ομάδα δράσης του άξονα 2 της Παιδαγωγικής και Μαθησιακής Λειτουργίας (Χριστόπουλος – Γιακουμέλου) για την “Σχολική Διαρροή-Φοίτηση” μπόρεσε μέσω του myschool να έχει μια συνολική εικόνα για την εξέλιξη των απουσιών κάθε μαθητή. Με βάση αυτά τα στοιχεία παρουσιάζουμε την παρακάτω μελέτη περίπτωσης :
ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (1) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)
Η επεξεργασία των στοιχείων έγινε ανά δίμηνο . Όπως προκύπτει από την έρευνα στην Α’ Λυκείου την μικρότερη “αποχή” είχε η μαθήτρια Κ. Χ. και την μεγαλύτερη οι μαθητές Μ. Ι. και Σ. Σ. Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι το δίμηνο Νοέμβρης-Δεκέμβρης και Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου ,τα παιδιά απείχαν και λόγω των ιώσεων του χειμώνα.
Στην Β’ Λυκείου ,όπως φαίνεται και από το παραπάνω γράφημα ,δεν είχαμε ιδιαίτερα προβλήματα.
ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (2) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)
Στην Γ’ Λυκείου παρατηρούμε τον μαθητή Χ. Δ. να συγκεντρώνει το δίμηνο Ιανουάριο – Φεβρουάριο πολλές απουσίες ,λόγω ειδικών θεμάτων υγείας. Επίσης ο μαθητής Ζ. Β. εμφανίζει πολλές απουσίες το δίμηνο Νοέμβρη – Δεκέμβρη , λόγω covid 19 (όπως ενημερωθήκαμε από το ΕΕΠ ,που είχε αναλάβει τον τομέα covid).
Στην Δ’ Γυμνασίου ο μαθητής μας Τ. Α. έφτασε στο όριο των απουσιών. Ήταν ένας από τους δύο μαθητές που η ομάδα δράσης των εκπαιδευτικών “παρακολουθούσε” ,και ενημέρωνε τον σύλλογο και την Διευθύντρια, ώστε να μην προκύψει μαθητική διαρροή.
ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (3) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)
Στην Γ’ Γυμνασίου ο μαθητής Β. Δ. συγκέντρωσε (όπως φαίνεται στο παραπάνω γράφημα) πολλές απουσίες ,το δίμηνο Μάρτιος -Απρίλιος ,λόγω covid -19.
Και στην Β’ Γυμνασίου δόθηκε η μεγάλη “μάχη” ,ώστε να κρατήσουμε τον μαθητή Γ. Δ. εντός σχολικής μονάδας. Υπήρξε συντονισμένη προσπάθεια από όλους τους φορείς του σχολείου. Η διευθύντρια κα. Λιβέρη Μαριέττα ,το ΕΕΠ (Σβώλη Έφη – Κοντονή Νίκη) , ο Σύλλογος Διδασκόντων , και η ομάδα δράσης που είχε αναλάβει τον άξονα “Σχολική Διαρροή – Φοίτηση” (Χριστόπουλος Ν. – Γιακουμέλου Μ.) κατάφεραν με διαφορετικές κάθε φορά στρατηγικές να επανεντάξουν τον μαθητή στο σχολικό περιβάλλον.
ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (4) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)
Τέλος με την Α’ Γυμνασίου δεν υπήρξε ουσιαστικά κάποιο θέμα ,εκτός από την περίπτωση του μαθητή Κ. Α. ο οποίος όμως ήρθε στο σχολείο μας τον τελευταίο μήνα ,και όπως φαίνεται στο παραπάνω γράφημα είχε ήδη πολλές απουσίες (τις οποίες μετέφερε) από την προηγούμενη σχολική μονάδα.





