Σχολική Διαρροή – Φοίτηση (Καλές Πρακτικές)

Σήμερα Τετάρτη 15 Ιουνίου και με το πέρας της σχολικής χρονιάς ,η ομάδα δράσης του άξονα 2 της Παιδαγωγικής και Μαθησιακής Λειτουργίας (Χριστόπουλος – Γιακουμέλου) για την “Σχολική Διαρροή-Φοίτηση” μπόρεσε μέσω του myschool να έχει μια συνολική εικόνα για την εξέλιξη των απουσιών κάθε μαθητή. Με βάση αυτά τα στοιχεία παρουσιάζουμε την παρακάτω μελέτη περίπτωσης :

ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (1) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)

ΔΙΑΡΡΟΗ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 1 1

Η επεξεργασία των στοιχείων έγινε ανά δίμηνο . Όπως προκύπτει από την έρευνα στην Α’ Λυκείου την μικρότερη “αποχή” είχε η μαθήτρια Κ. Χ.  και την μεγαλύτερη οι μαθητές Μ. Ι. και Σ. Σ. Επίσης φαίνεται ξεκάθαρα ότι το δίμηνο Νοέμβρης-Δεκέμβρης και Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου ,τα παιδιά απείχαν και λόγω των ιώσεων του χειμώνα.

Στην Β’ Λυκείου ,όπως φαίνεται και από το παραπάνω  γράφημα ,δεν είχαμε ιδιαίτερα προβλήματα.

ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (2) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)

 

ΔΙΑΡΡΟΗ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 2 1

Στην Γ’ Λυκείου παρατηρούμε τον μαθητή Χ. Δ. να συγκεντρώνει το δίμηνο Ιανουάριο – Φεβρουάριο πολλές απουσίες ,λόγω ειδικών θεμάτων υγείας. Επίσης ο μαθητής Ζ. Β. εμφανίζει πολλές απουσίες το δίμηνο Νοέμβρη – Δεκέμβρη , λόγω covid 19 (όπως ενημερωθήκαμε από το ΕΕΠ ,που είχε αναλάβει τον τομέα covid).

Στην Δ’ Γυμνασίου ο μαθητής μας Τ. Α. έφτασε στο όριο των απουσιών. Ήταν ένας από τους δύο μαθητές που η ομάδα δράσης των εκπαιδευτικών “παρακολουθούσε” ,και ενημέρωνε τον σύλλογο και την Διευθύντρια, ώστε να μην προκύψει μαθητική διαρροή.

ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (3) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)

ΔΙΑΡΡΟΗ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 3 1

Στην Γ’ Γυμνασίου ο μαθητής Β. Δ. συγκέντρωσε (όπως φαίνεται στο παραπάνω γράφημα) πολλές απουσίες ,το δίμηνο Μάρτιος -Απρίλιος ,λόγω covid -19.

Και στην Β’ Γυμνασίου δόθηκε η μεγάλη “μάχη” ,ώστε να κρατήσουμε τον μαθητή Γ. Δ. εντός σχολικής μονάδας. Υπήρξε συντονισμένη προσπάθεια από όλους τους φορείς του σχολείου. Η διευθύντρια κα. Λιβέρη Μαριέττα ,το ΕΕΠ (Σβώλη Έφη – Κοντονή Νίκη) , ο Σύλλογος Διδασκόντων , και η ομάδα δράσης που είχε αναλάβει τον άξονα “Σχολική Διαρροή – Φοίτηση” (Χριστόπουλος Ν. – Γιακουμέλου Μ.) κατάφεραν με διαφορετικές κάθε φορά στρατηγικές να επανεντάξουν τον μαθητή  στο σχολικό περιβάλλον.

ΣΧΟΛΙΚΗ-ΔΙΑΡΡΟΗ-ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ (4) (κάντε κλίκ στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε τα επιμέρους γραφήματα)

 

ΔΙΑΡΡΟΗ ΓΡΑΦΗΜΑΤΑ 4 1

Τέλος με την Α’ Γυμνασίου δεν υπήρξε ουσιαστικά κάποιο θέμα ,εκτός από την περίπτωση του μαθητή Κ. Α.  ο οποίος όμως ήρθε στο σχολείο μας τον τελευταίο μήνα ,και όπως φαίνεται στο παραπάνω γράφημα είχε ήδη πολλές απουσίες (τις οποίες μετέφερε) από την προηγούμενη σχολική μονάδα.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση