- ΣΤΑΥΡΟΣ
Σήμερα Παρασκευή 13 Μαΐου 2022 το πρόγραμμα των καθηγητών Χριστόπουλου – Κουμπαράκη ,της ομάδας δράσης του άξονα 1 “Νους Υγιής εν Σώματι Υγιεί”,προέβλεπε την σχεδίαση και κατασκευή αριθμημένου σταυρού (όπως φαίνεται στο γράφημα) στην αυλή του σχολείου. Η συγκεκριμένη αποτύπωση έγινε και στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης με θέμα “Αισθητικές παρεμβάσεις στους εξωτερικούς χώρους του σχολείου” , που έχει αναλάβει η προαναφερθείσα ομάδα .
ΣΤΑΥΡΟΣ (Πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε ή να κατεβάσετε το γράφημα)
Η φιλοσοφία της συγκεκριμένης κατασκευής είναι η μέτρηση του χρόνου εκτέλεσης της άσκησης (0-1-0-2-0-3-0-4-0) και ο προσανατολισμός των μαθητών μας.
Ένα παιχνίδι ,που άρεσε ιδιαίτερα στα παιδιά.
- ΣΚΑΚΙΕΡΑ
Η ήμερα ήταν πλούσια σε κατασκευές , το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των παιδιών σε αυτές, ήταν πολύ μεγάλο. Η επιλογή και προετοιμασία του χώρου κατασκευής δεν ήταν τυχαία. Εδώ ο μαθηματικός του σχολείου μας Χριστόπουλος Νίκος ενεργοποίησε τα παιδιά της Δ’ Τάξης Γυμνασίου και Γ’ Λυκείου ,ώστε να εντάξουμε την κατασκευή συμμετρικά στον χώρο.
Η σκακιέρα αρχίζει να παίρνει μορφή που δεσπόζει στον χώρο!.
Επίσης απαιτήθηκε η ανάδειξη της γεωμετρίας του χώρου ,όπως επίσης και λίγο η άλγεβρα με την αρχική ερώτηση προς τα παιδιά “πόσα τετράγωνα θα σχεδιάσουμε;”
Κάπου εδώ τελειώνει η σχεδίαση!

Θέλουμε 8 γραμμές και 8 στήλες ,δηλαδή πόσα τετράγωνα θα αποτυπώσουμε(εξάσκηση στον πολ/σμο);
Με δεδομένο ,ότι τα μισά πρέπει να είναι μαύρα ,και τα άλλα μισά άσπρα, πόσα πρέπει να είναι τα μαύρα και πόσα τα άσπρα (έννοια της διαίρεσης);
Τα παιδιά βιωματικά απέκτησαν δεξιότητες και γνώσεις ,που ίσως στο περιβάλλον της σχολικής τάξης ,δυσκολεύονταν να κατανοήσουν.
Η συνεργασία των παιδιών ,για την επίτευξη ενός στόχου ,ήταν για την ομάδα δράσης βασική προτεραιότητα.
- ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΩΝ
Στην κεντρική είσοδο του σχολείου μας , η ομάδα δράσης επέλεξε να σχεδιάσει τον άξονα αναπηδήσεων ,το πολύ γνωστό σε όλες και όλους παιχνίδι που σίγουρα ως παιδιά έχουμε παίξει.
Η ομάδα σχεδίασης !
Η ομάδα αρίθμησης !
Το τελικό αποτέλεσμα ,ήταν το ζητούμενο της ομάδας δράσης : Ομαδοσυνεργατική και μαθησιακή διαδικασία.
Και σε αυτήν την κατασκευή ,στόχος μας ήταν πρώτα η διασκέδαση και δημιουργική ενασχόληση των παιδιών,και μετά η μέτρηση του χρόνου εκτέλεσης της άσκησης από μέρους των παιδιών.
Το αποτέλεσμα ,όλων των επιδαπέδιων κατασκευών δικαιώνει την ομάδα δράσης (για τις επιλογές τους) ,αφού τα παιδιά συμμετείχαν με ιδιαίτερο ζήλο και στην σχεδίαση και στην υλοποίηση.
Η αισθητική του χώρου άλλαξε με την βοήθεια των παιδιών ,και προς όφελος των παιδιών.
















