Κατασκευή “Σταυρού” , “Σκακιέρας” , και άξονα “Αναπηδήσεων”

  • ΣΤΑΥΡΟΣ

Σήμερα Παρασκευή 13 Μαΐου 2022 το πρόγραμμα των καθηγητών Χριστόπουλου – Κουμπαράκη ,της ομάδας δράσης του άξονα 1 “Νους Υγιής εν Σώματι Υγιεί”,προέβλεπε την σχεδίαση και κατασκευή αριθμημένου σταυρού (όπως φαίνεται στο γράφημα) στην αυλή του σχολείου. Η συγκεκριμένη αποτύπωση έγινε και στο πλαίσιο υλοποίησης της δράσης με θέμα “Αισθητικές παρεμβάσεις στους εξωτερικούς χώρους του σχολείου” , που έχει αναλάβει η προαναφερθείσα ομάδα ..jpg

ΣΤΑΥΡΟΣ  (Πατήστε στον σύνδεσμο για να δείτε ή να κατεβάσετε το γράφημα)

Η φιλοσοφία της συγκεκριμένης κατασκευής είναι η μέτρηση του χρόνου εκτέλεσης της άσκησης (0-1-0-2-0-3-0-4-0) και ο προσανατολισμός των μαθητών μας.

Ένα παιχνίδι ,που άρεσε ιδιαίτερα στα παιδιά.289858539 578039283958935 7285967613994704742 n

 

  • ΣΚΑΚΙΕΡΑ

Η ήμερα ήταν πλούσια σε κατασκευές , το ενδιαφέρον και η συμμετοχή  των παιδιών σε αυτές, ήταν πολύ μεγάλο. Η επιλογή και προετοιμασία του χώρου κατασκευής δεν ήταν τυχαία. Εδώ ο μαθηματικός του σχολείου μας Χριστόπουλος Νίκος ενεργοποίησε τα παιδιά της Δ’ Τάξης Γυμνασίου και Γ’ Λυκείου ,ώστε να εντάξουμε την κατασκευή συμμετρικά στον χώρο.

.jpg    6

Η σκακιέρα αρχίζει να παίρνει μορφή που δεσπόζει στον χώρο!.

280269020 398918438810604 1198828287602860543 n censored  280422454 1683159628711147 7883493057451075482 n censored

Επίσης απαιτήθηκε η ανάδειξη της γεωμετρίας του χώρου ,όπως επίσης και λίγο η άλγεβρα με την αρχική ερώτηση προς τα παιδιά “πόσα τετράγωνα θα σχεδιάσουμε;”

sk 1

Κάπου εδώ τελειώνει η σχεδίαση!
ΣΚΑΚΙΕΡΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

 

Θέλουμε 8 γραμμές και 8 στήλες ,δηλαδή πόσα τετράγωνα θα αποτυπώσουμε(εξάσκηση στον πολ/σμο);

289744409 558840229170836 4800445834257251889 n

Με δεδομένο ,ότι τα μισά πρέπει να είναι μαύρα ,και τα άλλα μισά άσπρα, πόσα πρέπει να είναι τα μαύρα και πόσα τα άσπρα (έννοια της διαίρεσης);

2

Τα παιδιά βιωματικά απέκτησαν δεξιότητες και γνώσεις ,που ίσως στο περιβάλλον της σχολικής τάξης ,δυσκολεύονταν να κατανοήσουν.

 

Η συνεργασία των παιδιών ,για την επίτευξη ενός στόχου ,ήταν για την ομάδα δράσης βασική προτεραιότητα.

  • ΑΞΟΝΑΣ ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΩΝ

Στην κεντρική είσοδο του σχολείου μας , η ομάδα δράσης επέλεξε να σχεδιάσει τον άξονα αναπηδήσεων ,το πολύ γνωστό σε όλες και όλους παιχνίδι που σίγουρα ως παιδιά  έχουμε παίξει.

Η ομάδα σχεδίασης !

12

Η ομάδα αρίθμησης !

289815258 1151678365392855 257046964912350397 n censored 1


ΑΝΑΠΗΔΗΣΕΩΝ

Το τελικό αποτέλεσμα ,ήταν το ζητούμενο της ομάδας δράσης : Ομαδοσυνεργατική και μαθησιακή διαδικασία.289959023 442444034067165 7587070307469276748 n

Και σε αυτήν την κατασκευή ,στόχος μας ήταν πρώτα η διασκέδαση και δημιουργική ενασχόληση των παιδιών,και μετά η μέτρηση του χρόνου εκτέλεσης της άσκησης από μέρους των παιδιών.

290327186 1574512389609622 8774485964054466768 n                                          290501744 1236857887050265 2387885137478849888 n289861150 578229137258881 6255639397492713784 n 1

Το αποτέλεσμα ,όλων των επιδαπέδιων κατασκευών δικαιώνει την ομάδα δράσης (για τις επιλογές τους) ,αφού τα παιδιά συμμετείχαν με ιδιαίτερο ζήλο και στην σχεδίαση και στην υλοποίηση.

Η αισθητική του χώρου άλλαξε με την βοήθεια των παιδιών ,και προς όφελος των παιδιών.

289762424 769384054090557 1104406943673110072 n

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση