- Σήμερα Δευτέρα 4 Απριλίου 2022 ,το πρόγραμμα την πρώτη ώρα περιελάμβανε συνδιδασκαλία των καθηγητών Κουμπαράκη(Φυσικής Αγωγής) και Χριστόπουλου (Μαθηματικών) στα πλαίσια του άξονα 1 (Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία) για την Εσωτερική και Εξωτερική αξιολόγηση του έργου της σχολικής μονάδας.
Μετρήσαμε το ύψος των μαθητών της Α’ Γυμνασίου και το βάρος τους. Στην συνέχεια και με βάση τον γνωστό μαθηματικό τύπο , υπολογίσαμε τον Δ.Μ.Σ. κάθε μαθητή.
ΜΕΤΡΗΣΗ ΔΕΙΚΤΗ ΜΑΖΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ (1) (Πατήστε στον σύνδεσμο για να ανοίξετε ή να κατεβάσετε το γράφημα)
Ακολούθησε συζήτηση με τους μαθητές ,για τα αποτελέσματα που προέκυψαν. Από τους καθηγητές της δράσης δόθηκαν συμβουλές στους μαθητές που εμφάνισαν υψηλό ΔΜΣ, και συμφωνήσαμε να ξανακάνουμε την μέτρηση μετά από ένα εύλογο χρονικό διάστημα, που οι μαθητές θα βελτίωναν την διατροφή τους.
- Τις επόμενες δύο ώρες και στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος “Αισθητικές παρεμβάσεις στους εξωτερικούς χώρους του σχολείου μας” και της ενίσχυσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων στους μαθητές/τριες μας ,όπως η συνεργατικότητα ,η κινητικότητα , και ο προσανατολισμός , ξεκινήσαμε με τους μαθητές της Δ’ Γυμνασίου να διαμορφώνουμε τον χώρο μπροστά από τις λυόμενες αίθουσες με στόχο την σχεδίαση του επιδαπέδιου παιχνιδιού “Πατούσες”.
Επιλογή χρωμάτων ,για τις διαδρομές που είχαμε σχεδιάσει
Η προετοιμασία του χώρου κατασκευής , η σχεδίαση , και η υλοποίηση του σχεδίου δράσης έγινε από τους μαθητές της Δ’ Γυμνασίου ,την μουσικό μας Γραμματσούλια Νάνσυ ,και από τους καθηγητές της ομάδας δράσης “Μαθηματικά και Φυσική Αγωγή” (Χριστόπουλο Ν. – Κουμπαράκη Κ.)
Η επίτευξη προκαθορισμένων στόχων, είναι για τους μαθητές μας ,μια σημαντική μαθησιακή λειτουργία ,η οποία αναδεικνύει ομαδοσυνεργατικές δεξιότητες και όχι μόνο . Η δημιουργία τέτοιων κατασκευών,ήταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία (για τους μαθητές) ,στην οποία συμμετείχαν με ιδιαίτερο ζήλο!.
Ιδού το αποτέλεσμα!









