Στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες τρεις νέοι συμπολίτες μας, Ο Βαγγέλης, η Γεωργία και ο Γιάννης που ανήκουν στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Τυφλών επισκέφθηκαν το σχολείο μας και μίλησαν στους μαθητές όλων των τάξεων για τον τρόπο ζωής τους, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και γι’ αυτά που θα ήθελαν να ήταν αλλιώς ώστε να είναι η καθημερινότητά τους πιο εύκολη. Περισσότερο όμως μας μίλησαν για τα όνειρά τους,  για τα πράγματα που κάνουν ή σχεδιάζουν να κάνουν δίνοντάς μας ένα μεγάλο μάθημα με την αισιοδοξία με την οποία στέκονται απέναντι στη ζωή. Δέχθηκαν καταιγισμό ερωτήσεων από τους μαθητές και απάντησαν σε όλες με υπομονή. Στη συνέχεια με βιωματικό τρόπο οι μαθητές «έγιναν τυφλοί» μέσα από ειδικά σχεδιασμένες δράσεις που οι προσκεκλημένοι μας είχαν σχεδιάσει.

Βαγγέλη, Γεωργία και Γιάννη σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας, ήταν τιμή για μας που σας είχαμε μαζί μας και σας ευχόμαστε ότι καλύτερο στη ζωή σας.