Ευχές
Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής του Γυμνασίου Λ.Τ. Αντιπάρου σας ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος.
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά 20 Δεκεμβρίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και ο διευθυντής του Γυμνασίου Λ.Τ. Αντιπάρου σας ευχόμαστε καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένος ο νέος χρόνος.
Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά 20 Δεκεμβρίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Στο πλαίσιο του Προγράμματος του Μαθητικού Φεστιβάλ Γυμνασίων και Λυκείων Βορείου και Νοτίου Αιγαίου- Cineμάθεια 2025, με γενικό θέμα : «ΚΕΝΤΩΝΤΑΣ» ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΜΝΗΜΗΣ, ΤΗΣ ΥΛΙΚΗΣ και ΆΥΛΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ», μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας εκπόνησαν βίντεο με τίτλο: “Το αμίλητο νερό”, αφορμώμενοι από το αντίστοιχο έθιμο της Αντιπάρου.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά 21 Οκτωβρίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Στο πλαίσιο του εορτασμού της Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας έκαναν πεζοπορία με αφετηρία το σχολείο, προορισμό τον Σιφνέικο Γιαλό -Γήπεδο- Παραλία ψαραλυκής και επιστροφή στο σχολείο.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά 8 Οκτωβρίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Ανακοινώσεις 9 Σεπτεμβρίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Γ’ Γυμνασίου:
3/9/2025:
09:00, Μαθηματικά
4/9/2025:
09:00, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία.
5/9/2025:
09:00, Νέα ελληνική γλώσσα και Γραμματεία.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά 3 Σεπτεμβρίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του σχολείου μας με την WWF, οι μαθητές και μαθήτριες της Β’ τάξης συμμετείχαν στην υλοποίηση του περιβαλλοντικού προγράμματος “Adopt a beach”, κατά τη διάρκεια του οποίου τα παιδιά υιοθέτησαν την παραλία Σιφνέικο και με υλικά μέσα σταλμένα από την WWF (γάντια, σάκους, πανί συλλογής) συνέλλεξαν, διαχώρισαν και κατέγραψαν σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους τους ρύπους που υπήρχαν στην παραλία. Τα αποτελέσματα των ενεργειών τους βρίσκονται αναρτημένα στην επίσημη ιστοσελίδα της WWF : https://adoptabeach.wwf.gr/beaches/MED103
Παράλληλα, ομάδα των μαθητών /μαθητριών επισκέφθηκε τον Δήμο Αντιπάρου, όπου παρουσίασε τα αποτελέσματα της δράσης του και πρότεινε τρόπους προστασίας της παραλίας με τη δημιουργία ενημερωτικών πινακίδων από τα παιδιά και ενίσχυση των κάδων απορριμμάτων. Ευχαριστούμε την ομάδα της WWF για την άψογη συνεργασία καθ’ όλη τη σχολική χρονιά.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δράσεις ,Εκπαιδευτικά προγράμματα 29 Ιουνίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025, το Γυμνάσιο με Λ.Τ. Αντιπάρου συμμετείχε ενεργά στο πρόγραμμα «Ενίσχυση της Ενεργού Πολιτειότητας», υλοποιώντας δύο σημαντικές δράσεις που εντάσσονται στους θεματικούς άξονες του Ενεργού Πολίτη και προάγουν τη συμμετοχή των μαθητών/-τριών σε ζητήματα κοινωνικού και περιβαλλοντικού ενδιαφέροντος.
Η πρώτη δράση, αφορούσε την Α’ Λυκείου και τη Γ’ Γυμνασίου και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το ΕΝΕΕΓΥΛ Πάρου. Επικεντρώθηκε στη συμπερίληψη, τη δημοκρατία και την κοινωνική ισότητα, με τίτλο «Γέφυρες Συμπερίληψης και Συνεργασίας – Από το Σχολείο στην Κοινωνία». Μέσα από δημιουργικά εργαστήρια, συζητήσεις και βιωματικές προσεγγίσεις, οι μαθητές/-τριες ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα στερεοτύπων, αποκλεισμού και διαφορετικότητας, καλλιεργώντας τον σεβασμό και την ενσυναίσθηση.
Η δεύτερη δράση, με τίτλο «Υιοθετούμε και Προστατεύουμε την Παραλία», υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Υιοθέτησε μια Παραλία» της WWF Ελλάς, με τη συμμετοχή των μαθητών/-τριών της Α΄ και της Β’ Γυμνασίου. Το σχολείο ανέλαβε την υιοθέτηση της παραλίας Σιφναίικο, πραγματοποιώντας καθαρισμό και καταγραφή απορριμμάτων, καθώς και δράσεις ενημέρωσης και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, ενισχύοντας την περιβαλλοντική συνείδηση και την υπευθυνότητα των μαθητών/-τριών.
Κοινός παρονομαστής και των δύο δράσεων ήταν η ανάδειξη του ρόλου του μαθητή ως ενεργού πολίτη, με φωνή, κριτική σκέψη, συμμετοχή και προσφορά. Μέσα από την πράξη, τη συνεργασία και τη στοχαστική προσέγγιση, οι μαθητές και μαθήτριες μας απέδειξαν ότι το σχολείο μπορεί να είναι χώρος μάθησης αλλά και ουσιαστικής κοινωνικής παρέμβασης.
Ακολουθούν οι φόρμες αποτίμησης των δύο δράσεων.
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δράσεις 19 Ιουνίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος με τίτλο: “Αναδεικνύω τα μεταλλεία και τα ορυχεία της περιοχής μου-συμβάλλω στην αειφόρο ανάπτυξή τους”, οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου δημιούργησαν:
α) ηλεκτρονικό περιοδικό:
β) διαδικτυακό χάρτη με θέμα τα ορυχεία των Κυκλάδων
γ) διαδικτυακό χάρτη με θέμα τις διαδρομές των μεταλλείων Αντιπάρου
δ) διαδικτυακή χρονογραμμή με τις φάσεις λειτουργείας των μεταλλείων Αντιπάρου:
https://www.timetoast.com/timelines/2cac0e6b-51c8-417a-b031-28d71d5561ba
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Εκπαιδευτικά προγράμματα 16 Ιουνίου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΜΑΙΟΥ – ῙΟΥΝΙΟΥ 2024-2025
| ΔΕΥΤΕΡΑ | ΤΡΙΤΗ | ΤΕΤΑΡΤΗ | ΠΕΜΠΤΗ | ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ |
| 02 ΙΟΥΝΙΟΥ
|
03 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Α’ ΙΣΤΟΡΙΑ α’ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ β’ ΙΣΤΟΡΙΑ γ’
|
04 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ α’ ΙΣΤΟΡΙΑ β’ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ γ’
|
05
ΙΟΥΝΙΟΥ
|
06 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΦΥΣΙΚΗ Α’ ΓΛΩΣΣΑ α’ ΓΛΩΣΣΑ β’ ΒΙΟΛΟΓΙΑ γ’ |
| 09
ΙΟΥΝΙΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ |
10 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΦΥΣΙΚΗ α’ ΦΥΣΙΚΗ β’ ΦΥΣΙΚΗ γ’
|
11 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ α’ ΑΓΓΛΙΚΑ β’ ΑΓΓΛΙΚΑ γ’ |
12 ΙΟΥΝΙΟΥ
|
13 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΑΡΧΑΙΑ α’ ΑΡΧΑΙΑ β’ ΑΡΧΑΙΑ γ’ |
| 16 ΙΟΥΝΙΟΥ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ α’ β’
ΓΛΩΣΣΑ γ’
|
|
|||
Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ενότητες:
1η Γ,
2η Α, Β, Γ, Δ, Ε
3η Α, Β, Γ, Δ, Ε
4η Β, Γ
5η Β
6η Α, Στ
8η Α, Β, Δ
10η Β
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2024-2025
Ενότητες:
Ενότητα 2η : Α, Γ
Ενότητα 3η Α, Β, Γ
Ενότητα 4η Α, Β, Γ
Ενότητα 5η Α, Β, Γ
Ενότητα 6η Α, Β , Γ
Σημείωση:
Στην ύλη της Γραμματικής εμπεριέχεται εκτός από το ρ. εἰμί και η Οριστική όλων των χρόνων Ενεργητικής Φωνής βαρύτονων ρημάτων.
Στο Συντακτικό η ύλη αφορά το Υποκείμενο και το Αντικείμενο του ρήματος, τον επιθετικό προσδιορισμό, καθώς και το Κατηγορούμενο σε υποκείμενο και αντικείμενο του ρήματος.
Τέλος, στην ύλη εμπεριέχονται και οι φωτοτυπίες που έχουν δοθεί, καθώς και οι εργασίες-ασκήσεις που έχουν ελεγχθεί στην τάξη και αφορούν τα ανωτέρω.
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ – ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ
ΟΔΥΣΣΕΙΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2024-2025
Εισαγωγή: σελ. 9-13 (εκτός: Α 2. Ο επικός κύκλος…) και σελ. 15 Διαίρεση
Οδύσσειας
2η ενότητα Ραψωδία α στίχοι 26-108 (σελ.21-25)
5η ενότητα Ραψωδία α στίχοι 361-497 (σελ. 39-44)
8η ενότητα Ραψωδία ε στίχοι 165-251 (σελ.57-59)
11η ενότητα Ραψωδία ζ στίχοι 139-259 (σελ.73-77)
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2024-2025
Από το σχολικό εγχειρίδιο Αρχαία Ιστορία των Θ. Κατσουλάκου, Γ. Κοκκορού-Αλευρά και Β.
Σκουλάτου τα κεφάλαια:
Ι. Η ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄: Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ
2. Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός
3. Ο Μινωικός Πολιτισμός
5. Ο Μυκηναϊκός κόσμος
ΙΙ. ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄: Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ 1100 EΩΣ ΤΟ 800 π.Χ.
1. Οι Μεταβατικοί Χρόνοι
2. Η πολιτισμική αναγέννηση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄: ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ (800-479 π.Χ.)
1. Αποικιακή εξάπλωση
2. Η πόλη-κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος
3. Η Σπάρτη
4. Αθήνα: Από τη Βασιλεία στην Αριστοκρατία
5. Αθήνα: πορεία προς τη Δημοκρατία
6. Οι Πανελλήνιοι Δεσμοί
7. Πέρσες και Έλληνες: Δύο κόσμοι συγκρούονται
8. Η οριστική απομάκρυνση της περσικής επίθεσης
10. Η Τέχνη
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ε΄: Η ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ (479-431 π.Χ.)
1. Η Συμμαχία της Δήλου – Η Συμμαχία όργανο της Αθηναϊκής Ηγεμονίας.
2. Το δημοκρατικό πολίτευμα σταθεροποιείται – Ο Περικλής και το δημοκρατικό πολίτευμα
3. Η λειτουργία του πολιτεύματος. Οι Λειτουργίες
ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Α’ ΜΕΡΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
§2.1 – §2.6
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4
§4.1 – §4.3
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7
§7.1 – §7.6
Β’ ΜΕΡΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
§1.1 – §1.3 , §1.5 – §1.13
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
§2.3 , §2.6
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
§3.2
ΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μέτρηση μήκους
Μέση τιμή
Μέτρηση χρόνου
Ακρίβεια μέτρησης
Μέτρηση μάζας – διαγράμματα
Μέτρηση θερμοκρασίας
Θερμότητα – Θερμική ισορροπία
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κεφάλαιο 1 ο
1.1 1.2 1.3
Κεφάλαιο 2 ο
Όλο το κεφάλαιο
Κεφάλαιο 3 ο
3.1 3.4
Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, 2024-25
Ενότητα 2 η :
Β1. Λεξιλογικός Πίνακας (σελ. 17)
Β2. Ετυμολογικά (σελ. 18 – 19)
Γ. Γραμματική (σελ. 19 – 20)
Ενότητα 3 η :
Α. Κείμενο (σελ. 22 – 23)
Β1. Λεξιλογικός Πίνακας (σελ. 24)
Β2. Ετυμολογικά (σελ. 25 – 26)
Γ1. Γραμματική (Ημιφωνόληκτα: α. Υγρόληκτα και Συγκοπτόμενα διπλόθεμα υγρόληκτα στη σελ. 26,
και β.2. Ουδέτερα ακατάληκτα στη σελ. 27)
Ενότητα 4 η :
Α. Κείμενο (σελ. 30 – 32)
Β1. Λεξιλογικός Πίνακας (σελ. 33)
Β2. Ετυμολογικά (σελ. 34-35)
Γ. Γραμματική (β. Υποτακτική ενεστώτα και αορίστου ενεργητικής φωνής των βαρύτονων ρημάτων,
σελ. 36-37)
Ενότητα 5 η :
Α. Κείμενο (σελ. 38 – 39)
Β1. Λεξιλογικός Πίνακας (σελ. 40)
Γ1. Γραμματική (1. Υποτακτική ενεστώτα του ρ. εἰμί και παρακειμένου των βαρύτονων ρημάτων ε.φ.,
σελ. 42 και 43)
Ενότητα 6 η :
Γ. Γραμματική (1. Επίθετα γ΄ κλίσης στη σελ. 49, 2. Ερωτηματική αντωνυμία τίς, τίς, τί και 3. Αόριστη
αντωνυμία τίς, τίς, τί, στη σελ. 50)
Ενότητα 7η :
Α. Κείμενο (σελ. 52-53)
Β2. Ετυμολογικά (σελ. 55 – 56)
Σημείωση:
Στην ύλη της Γραμματικής εμπεριέχεται και το ρ. εἰμί, η Οριστική Ε.Φ. και Μ.Φ., οι Μετοχές και τα
Απαρέμφατα όλων των χρόνων Ενεργητικής Φωνής.
Στο Συντακτικό η ύλη αφορά το Υποκείμενο και το Αντικείμενο του ρήματος και του απαρεμφάτου
(ταυτοπροσωπία-ετεροπροσωπία), καθώς και το Κατηγορούμενο σε υποκείμενο και αντικείμενο του
ρήματος. Τέλος, στην ύλη εμπεριέχονται και οι φωτοτυπίες που έχουν δοθεί, καθώς και οι εργασίες-
ασκήσεις που έχουν ελεγχθεί στην τάξη και αφορούν τα ανωτέρω.
Αρχαία από Μετάφραση (Ιλιάδα)
Εισαγωγή : σελ. 8-11
Ραψωδίες Α (στίχοι 1-431), Ζ (στίχοι 369-529), Π (στίχοι 684-867)
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2024-2025
Από το βιβλίο: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, Β΄ Γυμνασίου
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
1 η Από τον τόπο μου σ’ όλη την Ελλάδα: Α έως και ΣΤ 9-26
2 η Ζούμε με την οικογένεια: Α έως και ΣΤ 27-42
3 η Φίλοι για πάντα: Α έως και Ε 43-56
4 η Το σχολείο στο χρόνο: Α-Ε 57-72
5 η Συζητώντας για την εργασία και το επάγγελμα: Α έως και ΣΤ 73-86
Ιδιαίτερη προσοχή:
– Δομή και τρόποι ανάπτυξης παραγράφου
– Περίληψη-πλαγιότιτλοι
– Παραγωγή και σύνθεση λέξεων
– Συνδετικές λέξεις
– Συνοχή κειμένου/παραγράφου
– Επικοινωνιακό πλαίσιο (γράμμα, επιστολή, ημερολόγιο)
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2024-2025
Από το βιβλίο: ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, Β΄ Γυμνασίου τα κείμενα:
1. «Από το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ», Άννα Φρανκ, σελ. 48
2. «Όταν πρωτοκατέβηκα στην Σμύρνη», Διδώ Σωτηρίου, σελ. 94
3. «Ένας αριθμός, Άντον Τσέχωφ», σελ. 106
4. «Για τον όρο μετανάστες», Μπέρτολ Μπρεχτ, σελ. 139
5. «Γιατί;», Γιάννης Μαγκλής, σελ. 170
6. «Θερμοπύλες», Κ.Π Καβάφης, σελ. 192
7. «Για ένα παιδί που κοιμάται», Δήμητρα Χριστοδούλου, σελ. 199
8. «Ο λύκος, Έρμαν Έσσε», σελ. 239
Ιστορία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ:
Ι. Η ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΡΩΜΑΪΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΛΑΟΙ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΙΙ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΜΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ (717-1025)
ΙΙ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ (1025-1453)
Ι. Η ΕΞΑΣΘΕΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ ΜΕ ΤΗ ΔΥΣΗ 53 1. Η κρίση και οι απώλειες της αυτοκρατορίας κατά τον 11ο αιώνα (1025-1081)
ΙΙΙ. ΑΝΑΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ: Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ (15ος–18ος αι.)
Ι. ΟΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΕΥΡΩΠΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Α’ ΜΕΡΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
§1.1 , §1.2 ,§1.4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
§2.1 , §2.3
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
§3.1 – §3.4
Β’ ΜΕΡΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
§1.3 – §1.4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
§2.1 , §2.2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
§3.1 – §3.3 , §3.5
ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κεφάλαιο 1 ο
1.3
Κεφάλαιο 2 ο
2.1 2.2 2.3
Κεφάλαιο 3 ο
Όλο το κεφάλαιο
Κεφάλαιο 4 ο
4.1 4.2
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Βιβλίο Α Γυμνασίου
Κεφάλαιο 4 ο
4.2 4.3 4.4
Βιβλίο Β Γυμνασίου
Κεφάλαιο 1 ο
1.2 1.3
Κεφάλαιο 2 ο
2.2 2.3 2.4
Κεφάλαιο 4 ο
4.1
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχαία ελληνική Γλώσσα
Ενότητες :
2. Α, Γ
4 . Α
6. Α, Γ
8 . Α,Γ
9 . Γ
10 Γ
11. Γ
Επιπλέον:
Γραμματική: Α, Β, Γ κλίση ουσιαστικών
Ενεργητική και Μέση Φωνή του ρ. λύω
Συντακτικό: βασικοί όροι, Σύνταξη Απαρεμφάτου και μετοχής
Λεξιλογικά- ετυμολογικά: ομόρριζες λέξεις (απλές και σύνθετες) από τα κείμενα.
Αρχαία από Μετάφραση (Ελένη)
Εισαγωγή Σελίδες 5-7
Στίχοι: 1-191, 435-575, 576-1219, 1286-11424
Όροι: σελ. 142-144
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2024-2025
Από το βιβλίο: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, Γ΄ Γυμνασίου
1 η ενότητα – Όλα τα κεφάλαια εκτός από το Γ
2 η ενότητα – Όλα τα κεφάλαια
3 η ενότητα – Όλα τα κεφάλαια
4 η ενότητα – Όλα τα κεφάλαια εκτός από το Γ και Ε
5 η ενότητα – Μόνο το Β
Ιδιαίτερη προσοχή:
– Δομή και τρόποι ανάπτυξης παραγράφου
– Περίληψη-πλαγιότιτλοι
– Παραγωγή και σύνθεση λέξεων
– Συνδετικές λέξεις
– Συνοχή κειμένου/παραγράφου
– Επικοινωνιακό πλαίσιο (γράμμα, επιστολή, ημερολόγιο)
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2024-2025
Από το βιβλίο: ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ, Γ΄ Γυμνασίου
1. «Του γιοφυριού της Άρτας», σελ. 12
2. «Απομνημονεύματα», Γιάννης Μακρυγιάννης, σελ. 46
3. «Ελεύθεροι Πολιορκημένοι», Διονύσιος Σολωμός, σελ. 61
4. «Ο Παχύς και ο Αδύνατος», Άντον Τσέχωφ, σελ.106
5. «Ο Ζητιάνος», Ανδρέας Καρκαβίτσας, σελ. 109
6. «Όσο μπορείς», Κ.Π. Καβάφης, σελ. 121
7. «Πρώτες ενθυμήσεις», Πηνελόπη Δέλτα, σελ. 135
8. «Τα ζα», Στράτης Μυριβήλης, σελ. 161
9. «Βίος και Πολιτεία του Αλέξη Ζορμπά», Νίκος Καζαντζάκης, σελ. 164
10. «Ζητείται ελπίς», Αντώνης Σαμαράκης, σελ. 235
Ιστορία
| 5. Ο ελληνισμός από τα μέσα του 18ου αι. έως τις αρχές του 19ου αι. 7. Η Φιλική Εταιρεία και η κήρυξη της ελληνικής επανάστασης στις παραδουνάβιες ηγεμονίες 8. Η εξέλιξη της ελληνικής επανάστασης (1821-1827) 9. Πρώτες προσπάθειες των επαναστατημένων Ελλήνων για συγκρότηση κράτους 10. Ελληνική επανάσταση και Ευρώπη 17. Ο Ι. Καποδίστριας ως κυβερνήτης της Ελλάδας (1828-1831). Η ολοκλήρωση της ελληνικής επανάστασης (1829) 18. Από την άφιξη του Όθωνα (1833) έως την 3η Σεπτεμβρίου 1843 19. Από την 3η Σεπτεμβρίου 1843 έως την έξωση του Όθωνα (1862) 20. Από την έξωση του Όθωνα (1862) έως το κίνημα στο Γουδί (1909) 29. Οι βαλκανικοί πόλεμοι (1912-1913) 30. Η Ελλάδα και τα Βαλκάνια αμέσως μετά τους βαλκανικούς πολέμους31. Τα αίτια, η έκρηξη και τα μέτωπα του Α΄ Παγκόσμιου πολέμου 32. Η Ελλάδα στον Α΄ Παγκόσμιο πόλεμο – Ο Εθνικός Διχασμός 34. Η λήξη του Α΄ Παγκόσμιου πολέμου και οι μεταπολεμικές ρυθμίσεις |
| 36. Ο ελληνισμός της δυτικής Μικράς Ασίας και του Πόντου 38. Ο μικρασιατικός πόλεμος (1919-1922) 44. Το προσφυγικό ζήτημα στην Ελλάδα κατά τον Μεσοπόλεμο47. Η συμμετοχή της Ελλάδας στον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο. 49. Τα αποτελέσματα του Β΄ Παγκόσμιου πολέμου και η ίδρυση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών |
ΥΛΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Α’ ΜΕΡΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
§1.1 – §1.6 , §1.8 – §1.10
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
§2.2 , §2.3 , §2.5
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3
§3.2 , §3.3
Β’ ΜΕΡΟΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
§1.1 , §1.3 , §1.5
ΦΥΣΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ενότητα 1
1.1 1.2 1.3
1.4 (ως και σελ. 19) 1.5
Ενότητα 2
2.1 2.2 2.3 (ως και σελ. 46) 2.5
Ενότητα 3
3.1
Ενότητα 4
4.1 4.2
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κεφάλαιο 1 ο
1.1 1.2 1.3
Κεφάλαιο 2 ο
2.1 2.3 2.4
Κεφάλαιο 5 ο
5.1 5.2 5.3
Αναπνοή φυτών και αναπνοή ανθρώπου
(Παλιό Βιβλίο)
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Ανακοινώσεις 27 Μαΐου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Δράσεις ,Εκπαιδευτικά προγράμματα ,Κοινωνικές 20 Μαΐου 2025 ΓΥΜΝΑΣΙΟ με Τ.Λ. ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ
Πρόσφατα σχόλια