Μετά την απόφαση του Αντιπεριφερειάρχη Ηλείας για μη λειτουργία των σχολείων αύριο Δευτέρα 15/2/21, όλα τα σχολεία θα κάνουν τηλεκπαίδευση με webex. Η απόφαση κοινοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ηλείας στις σχολικές μονάδες αρμοδιότητας της. Θα ισχύσει το ωρολόγιο πρόγραμμα που ίσχυε κατά την περίοδο Νοεμβρίου-Ιανουαρίου για την τηλεκπαίδευση. Τα μαθήματα ξεκινούν στις […]
