Αγαπητοί μαθητές, σας ενημερώνουμε ότι από τη Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021 επιστρέφουμε στην κανονική λειτουργία της σχολικής μας μονάδας. Το πρόγραμμα των μαθημάτων είναι το ίδιο με αυτό που ίσχυε πριν το Lockdown του Νοεμβρίου και το οποίο συνεχίστηκε και διαδικτυακά όλο αυτό το διάστημα. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους […]
Αρχεία για Ιανουάριος, 2021
Επαναλειτουργία Γυμνασίου Ανδραβίδας
Ιαν 202129
