ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΠΕΛΙΩΝ
12 Ιαν 2025

Συντάκτης: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΠΕΛΙΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ | Κάτω από: Χωρίς κατηγορία

ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

1Η ΩΡΑ  8.10 – 8.55

2Η ΩΡΑ   9.05 – 9.50

3Η ΩΡΑ   10.00 – 10.45

4Η ΩΡΑ   10.50 – 11.35

5Η ΩΡΑ   11.40 – 12.20

6Η ΩΡΑ   12.25 – 13.05

7Η ΩΡΑ 13.10 – 13.50

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Α ΤΑΞΗ

1Η ΩΡΑ ΜΠΑΤΑΒΑΝΗ

2Η ΩΡΑ ΜΠΑΤΑΒΑΝΗ

3Η ΩΡΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

4Η ΩΡΑ ΜΠΑΤΑΒΑΝΗ

5Η ΩΡΑ ΣΙΝΑΝΗΣ

Β ΤΑΞΗ

1Η ΩΡΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

2Η ΩΡΑ ΚΕΡΑΜΑ

3Η ΩΡΑ ΚΕΡΑΜΑ

4Η ΩΡΑ ΚΕΡΑΜΑ

5Η ΩΡΑ ΖΑΡΑ

Γ ΤΑΞΗ

1Η ΩΡΑ ΚΕΡΑΜΑ

2Η ΩΡΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ

3Η ΩΡΑ ΜΠΑΤΑΒΑΝΗ

4Η ΩΡΑ ΖΑΡΑ

5Η ΩΡΑ ΚΑΛΤΣΑ

ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

Κεραμά Αλέκα

 https://minedu-secondary.webex.com/meet/alkerama

Ψείρα Αρτεμις

https://minedu-secondary.webex.com/meet/arpsyrra

ΚΑΛΤΣΑ ΓΡΗΓΟΡΙΑ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/grkaltsa

ΖΑΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/aikazara

ΚΑΜΠΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/kampouro

ΣΙΝΑΝΗΣ ΑΘΑΝ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/asinanis

ΤΣΕΛΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/vtselios

 ΡΑΜΟΠΟΥΛΟΥ

 https://minedu-secondary.webex.com/meet/ramoioanna

ΜΠΑΤΑΒΑΝΗ ΕΥΘ

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/batavani

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΡΙΟΣ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/gemarioss

ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

https://minedu-secondary.webex.com/meet/fermat

 

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Αυριο Δευτέρα 13/1 τα μαθήματα θα γίνουν με τηλεκπαίδευση, διότι το σχολείο θα παραμείνει κλειστό.Στην συνέχεια θα αναρτήσω τα λινκ των καθηγητών σας για να μπείτε αύριο στο μάθημα ,το πρόγραμμα ανά τάξη,τις ώρες έναρξης μαθήματος και όλα τα σχετικά.Σας υπενθυμίζω ότι οι απουσίες καταχωρούνται κανονικά.Τα μαθήματα αύριο μόνο, θα γίνουν μέχρι την 5η ώρα.

ο διευθυντής

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΜΠΕΛΙΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του Σχολείου (109697/ΓΔ4/24-09-2024 (ΦΕΚ 5387/Β/26-09-2024, ΑΔΑ: ΨΚΤΣ46ΝΚΠΔ-11Φ)  βασίζεται σε όσα προβλέπονται από την πολιτεία για την εκπαίδευση και τη λειτουργία των δημόσιων Σχολείων και βασίζεται στις αποδεκτές παιδαγωγικές αρχές, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες λειτουργίας του Σχολείου και τα χαρακτηριστικά της τοπικής σχολικής και ευρύτερης κοινότητας.

Η συμμετοχή οποιουδήποτε ατόμου στη σχολική ζωή σημαίνει αυτόματα την ανεπιφύλακτη αποδοχή του.

 

Σύνταξη, έγκριση και τήρηση του Κανονισμού.

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας συντάχθηκε ύστερα από εισήγηση  του διευθυντή του Σχολείου, Καμπουρόπουλου Ιωάννη, με τη συμμετοχή όλων των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών , του προεδρείου του δεκαπενταμελούς μαθητικού συμβουλίου του Σχολείου και της εκπροσώπου του Δήμου κ.Μπαντέκα Λ. Επιπλέον, έχει εγκριθεί από τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη του Σχολείου μας, καθώς και από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης (άρθρο 37, Ν.4692/2020).

Ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας με την έναρξη του σχολικού έτους κοινοποιείται σε όλους του γονείς/κηδεμόνες και αναρτάται στον ιστότοπο του Σχολείου, διανέμεται και συζητείται διεξοδικά με όλους τους/τις μαθητές/τριες του Σχολείου.

Η ακριβής τήρησή του αποτελεί ευθύνη και υποχρέωση της διεύθυνσης του Σχολείου, των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων/ κηδεμόνων.

Ο Κανονισμός επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα.

 

 Βασικές αρχές και στόχοι του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας

Το Σχολείο αποτελεί μια δημοκρατικά οργανωμένη κοινότητα που διασφαλίζει τη συνεργασία των μελών του χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις αλλά με αμοιβαίο σεβασμό και αποδοχή της προσωπικότητας κάθε μέλους της σχολικής κοινότητας.

Μέσω των συμφωνημένων όρων και κανόνων του Κανονισμού του Σχολείου επιδιώκεται:

1.Η εξασφάλιση της σωματικής και συναισθηματικής ασφάλειας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.

2.Η διαμόρφωση προσωπικοτήτων που λειτουργούν υπεύθυνα, σέβονται τις ελευθερίες των άλλων και συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους.

3.Η θεμελίωση ενός πλαισίου που υποστηρίζει το εκπαιδευτικό έργο και την απρόσκοπτη συμμετοχή όλων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

4.Η διαμόρφωση κλίματος που στηρίζει την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του/της κάθε μαθητή/ριας, αλλά και όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.

  1. Η δημιουργία εύρυθμων, ευχάριστων και αποδοτικών συνθηκών διδασκαλίας, μάθησης και εργασίας.

 

 Λειτουργία του Σχολείου

 

α). Διδακτικό ωράριο

Η έναρξη, η λήξη, η διάρκεια μαθημάτων του υποχρεωτικού προγράμματος και τα διαλείμματα καθορίζονται από σχετική απόφαση του ΥΠΑΙΘ.

Στο Γυμνάσιο Αμπελίων το διδακτικό ωράριο ξεκινάει 8.10π.μ. και λήγει 13.50μ.μ.

Το διδακτικό έτος ορίζεται από την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους και λήγει την 30η Ιουνίου του επόμενου έτους.

β). Προσέλευση στο σχολείο

Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο πριν από την έναρξη των μαθημάτων, επειδή όμως προέρχονται από γειτονικά χωριά και μετακινούνται με το ΚΤΕΛ και ταξί δεν υπάρχει σταθερή ώρα άφιξης.

Μετά την πρωινή συγκέντρωση η εξώπορτα του σχολείου κλείνει. Όσοι προσέρχονται με καθυστέρηση, παρουσιάζονται πρώτα στο γραφείο της Διεύθυνσης και ανάλογα κρίνεται αν θα προσέλθουν  στο μάθημα ή θα παραμείνουν  στο χώρο του Γραφείου.

γ). Παραμονή στο σχολείο

Οι μαθητές πρέπει να εισέρχονται στην τάξη αμέσως μόλις χτυπήσει το κουδούνι.

Εφόσον εισέλθει ο διδάσκων στην αίθουσα διδασκαλίας δεν επιτρέπεται η είσοδος σε κανέναν μαθητή.

Οι θέσεις των μαθητών μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας καθορίζονται σε συνεργασία με τον υπεύθυνο καθηγητή του τμήματος. Αλλαγή θέσης επιτρέπεται μετά από συνεννόηση με τον διδάσκοντα καθηγητή.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων κανένας μαθητής, από τους προσελθόντες στο σχολείο, δεν επιτρέπεται να απουσιάζει αδικαιολόγητα από την αίθουσα διδασκαλίας.

Δεν επιτρέπεται η κατανάλωση φαγητού, καφέ και αναψυκτικού στην αίθουσα διδασκαλίας.

 

δ). Αποχώρηση από το σχολείο

Οι μαθητές/ριες σε καμία περίπτωση δεν φεύγουν από το Σχολείο πριν τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο γονέας/κηδεμόνας για να προσέλθει στο Σχολείο και να παραλάβει το παιδί του, συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο. Τέλος, εάν κάποιος γονέας/κηδεμόνας χρειαστεί, για ειδικό λόγο να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, ενημερώνει τη Διεύθυνση του Σχολείου.

ε)Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Το Σχολείο μας εφαρμόζει το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ. Οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται έγκαιρα για προγραμματισμένες ή έκτακτες (γνωστές όμως εκ των προτέρων) αλλαγές που προκύπτουν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, κατά της διάρκεια του σχολικού έτους.

Σε περίπτωση που το σχολείο παραμένει κλειστό για οποιοδήποτε απρόβλεπτο λόγο η τηλεκπαίδευση είναι υποχρεωτική για μαθητές και καθηγητές

 

στ). Απουσίες μαθητών

Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/ριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους. Οι γονείς/κηδεμόνες οφείλουν να ενημερώνουν το Σχολείο για την απουσία των παιδιών τους.

 

ζ). Διαδικασίες ενημέρωσης μαθητών, γονέων και κηδεμόνων

Η ενημέρωση μαθητών, γονέων και κηδεμόνων γίνεται μέσω των ακόλουθων τρόπων:

– Ενημερωτικών σημειωμάτων ή/και βεβαιώσεων με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για την πραγματοποίηση εκπαιδευτικών εκδρομών, για την παρακολούθηση εκπαιδευτικών θεαμάτων κ.λπ.

-Τηλεφωνικά, σε έκτακτες περιπτώσεις.

-Μέσω της επίσκεψής τους στο σχολείο στις προγραμματισμένες, από τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, ημέρες και ώρες.

 

 Σχολική και Κοινωνική Ζωή

α). Φοίτηση:

Η φοίτηση των μαθητών/ριών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, είναι καθήκον και υποχρέωση τους.

 

β). Διάλειμμα

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές/ριες οφείλουν να βγαίνουν στον αύλειο χώρο ,ο οποίος στο συγκεκριμένο σχολείο είναι αρκετά μεγάλος. Δεν υπάρχουν διάδρομοι, οι μαθητές βγαίνουν από την αίθουσα κατευθείαν στην αυλή.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας έχει ορισθεί  από το Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών ως  πλέον κατάλληλος  χώρος  για την παραμονή των μαθητών/ριών η μεγάλη αίθουσα εκδηλώσεων.

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών (φαγητό, νερό, τουαλέτα). Οι μαθητές/ριες για οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν, απευθύνονται στον εφημερεύοντα εκπαιδευτικό που βρίσκεται εκεί.

 

γ). Σχολικοί χώροι – Ποιότητα σχολικών χώρων

Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη, για να διατηρηθεί ένα καθαρό και ευχάριστο σχολικό περιβάλλον, κατάλληλο για μάθηση. Για την επιτυχία αυτού του σκοπού οι μαθητές:

Σέβονται την κινητή και ακίνητη περιουσία του Σχολείου καθώς και το φυσικό περιβάλλον της αυλής του Σχολείου.

Δεν ρυπαίνουν τον σχολικό χώρο, δεν γράφουν σε θρανία και τοίχους, χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων.

Επισημαίνεται ότι, μαθητής που προκαλεί φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεμόνα του. Αφού ολοκληρωθούν οι εργασίες στη σχολική μονάδα, τότε ο οικείος Δήμος ή η Σχολική Επιτροπή που επιβαρύνθηκε με την σχετική δαπάνη καλείται να  αποστείλει το αποδεικτικό εξόφλησης είτε στον/στην ενήλικο/η μαθητή/τρια ή στους γονείς/κηδεμόνες του/ της. Τους καλεί εντός προθεσμίας πέντε (5) ημερών να καταβάλουν το ποσό σε συγκεκριμένο λογαριασμό του Δήμου ή της Σχολικής Επιτροπής και γνωστοποιώντας τους, ταυτόχρονα, ότι σε περίπτωση μη καταβολής του θα υπάρξει σχετική βεβαίωση οφειλής από την αρμόδια οικονομική υπηρεσία του Δήμου και είσπραξή της, σύμ φωνα με τα οριζόμενα στον ν. 4978/2022. Σε περίπτωση άρνησης, η σχετική δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της”.

 

 

δ). Εμφάνιση

Η εμφάνιση των μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια.

 

 Συμπεριφορά – Δικαιώματα – Υποχρεώσεις

 

Ο Διευθυντής

Είναι υπεύθυνος, μαζί με τους εκπαιδευτικούς, για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του σχολείου, καθώς και για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών.

Ενημερώνει τον Σύλλογο των Διδασκόντων/ουσών για την εκπαιδευτική νομοθεσία, τις εγκυκλίους και τις αποφάσεις που αφορούν τη λειτουργία του Σχολείου και την εφαρμογή των προγραμμάτων εκπαίδευσης.

Συμβάλλει στη δημιουργία κλίματος δημοκρατικής συμπεριφοράς των διδασκόντων/ουσών και των μαθητών και είναι υπεύθυνος, σε συνεργασία με τους διδάσκοντες, για την τήρηση της πειθαρχίας.

Απευθύνει στους διδάσκοντες, όταν είναι απαραίτητο, συστάσεις σε πνεύμα συναδελφικής αλληλεγγύης.

Λαμβάνει μέριμνα για την εξασφάλιση παιδαγωγικών μέσων και εργαλείων, την καλή χρήση τους στη σχολική τάξη, τη λειτουργικότητα και την αντικατάστασή τους, σε περίπτωση φθοράς.

Ο διευθυντής του σχολείου μπορεί να αναθέτει σύμφωνα με απόφαση του συλλόγου διδασκόντων ως έκτακτη εφημερία σε εκπαιδευτικούς του σχολείου την ευθύνη για την ασφάλεια των μαθητών όταν παρίσταται ανάγκη

 

Οι εκπαιδευτικοί

Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης.

Διασφαλίζουν την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών εντός του σχολείου, καθώς και κατά τις σχολικές εκδηλώσεις και εκδρομές.

Αντιμετωπίζουν τους μαθητές με ευγένεια, κατανόηση και σεβασμό προς την προσωπικότητα τους και δημιουργούν στους μαθητές αισθήματα ασφάλειας, εμπιστοσύνης και άνεσης να τους απευθύνονται  για βοήθεια όταν αντιμετωπίζουν τυχόν πρόβλημα.

Αντιμετωπίζουν τους μαθητές με δημοκρατικό πνεύμα, ισότιμα και δίκαια και να μην κάνουν διακρίσεις υπέρ ή σε βάρος ορισμένων μαθητών. Καλλιεργούν και εμπνέουν σ’ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά.

Διδάσκουν στους μαθητές τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα σπουδών και να διαπαιδαγωγούν και εκπαιδεύουν τους μαθητές σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους του εκπαιδευτικού μας συστήματος, με την καθοδήγηση των ΣEE και των Στελεχών της διοίκησης της εκπαίδευσης

Αξιολογούν αντικειμενικά την πρόοδο και την επίδοση των μαθητών και ενημερώνουν σχετικά τους γονείς ή κηδεμόνες καθώς και τους ίδιους τους μαθητές.

Ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των μαθητών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών τους και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές ενέργειες.

Ενθαρρύνουν τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τους ίδιους και το σχολείο και καλλιεργούν τις αρχές και το πνεύμα αλληλεγγύης και συλλογικότητας.

Είναι συνεπείς στην προσέλευσή τους στο σχολείο και στην ώρα έναρξης και λήξης των μαθημάτων.

Συνεργάζονται με τον/τη Διευθυντή/ρια, τους γονείς και τους αρμόδιους ΣΕΕ για την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τα δικαιώματα των μαθητών.

Συμβάλλουν στην επιτυχία όλων των εκδηλώσεων που οργανώνονται από την τάξη και το Σχολείο.

Ανανεώνουν και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους, σχετικά με τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα και τις επιστήμες της αγωγής τόσο μέσω των διάφορων μορφών επιμόρφωσης και επιστημονικής παιδαγωγικής καθοδήγησης, που παρέχονται θεσμικά από το σύστημα της οργανωμένης εκπαίδευσης, όσο και με την αυτοεπιμόρφωση.

Μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής συνεργασίας, συνεχούς και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και τους ενημερώνουν για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των παιδιών τους.

 

 

 

 

Οι μαθητές/μαθήτριες

Η συμπεριφορά των μαθητών πρέπει να διέπεται από δημοκρατικό ήθος, σεβασμό στο εκπαιδευτικό προσωπικό, στους συμμαθητές τους, στη σχολική περιουσία, καθώς και στην δική τους προσωπικότητα. Απαγορεύεται κάθε είδος βίας, λεκτικής, σωματικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής. Οι μαθητές θα πρέπει να:

Αποδίδουν σεβασμό, με τα λόγια και τις πράξεις τους, προς κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας.

Αποδέχονται πως κάθε μάθημα έχει τη δική του ιδιαίτερη παιδευτική αξία και αποδίδουν στο καθένα την απαιτούμενη προσοχή.

Υποστηρίζουν και διεκδικούν τη δημοκρατική συμμετοχή τους στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων που τους δίνει η νομοθεσία.

Προσέχουν και διατηρούν καθαρούς όλους τους χώρους του Σχολείου.

Η προστασία του σχολικού κτηρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων. Αν προκαλέσουν κάποια βλάβη-ζημιά, αυτή πρέπει να αποκατασταθεί από τον/την υπαίτιο/α.

Επιδιώκουν και συμβάλλουν στην υιοθέτηση αειφορικών πρακτικών.

Προσπαθούν να λύνουν τις αντιθέσεις ή διαφωνίες με διάλογο, ακολουθώντας διαδοχικά τα παρακάτω βήματα:

  1. Συζητούν άμεσα και ειρηνικά με αυτόν που έχουν τη διαφορά.
  2. Απευθύνονται στον υπεύθυνο εκπαιδευτικό τμήματος ή στον Σύμβουλο Σχολικής Ζωής.
  3. Απευθύνονται στον/στη Διευθυντή/Διευθύντρια.

Σε περιπτώσεις που γίνονται αποδέκτες ή παρατηρητές βίαιης λεκτικής, ψυχολογικής ή και σωματικής συμπεριφοράς, αντιδρούν άμεσα και ακολουθούν τα παραπάνω βήματα.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων τηρούν τους κανόνες της τάξης. Συμμετέχουν ενεργά στην καθημερινή παιδευτική διδακτική διαδικασία και δεν παρακωλύουν το μάθημα, σεβόμενοι το δικαίωμα των συμμαθητών/ριών για μάθηση.

Απευθύνονται στους/στις καθηγητές/ριες και στη Διεύθυνση του Σχολείου και ζητούν τη βοήθειά τους, για κάθε πρόβλημα που τους απασχολεί

Όταν υπάρχει ανάγκη, μπορούν να επικοινωνούν με τους γονείς τους, μέσω των τηλεφώνων του Σχολείου, αφού ζητήσουν άδεια.

Στις σχολικές εκδηλώσεις και γιορτές αλλά και στις διδακτικές επισκέψεις εκτός Σχολείου ακολουθούν τους συνοδούς εκπαιδευτικούς και συμπεριφέρονται με ευγένεια και ευπρέπεια.

Τα σχολικό βιβλίο είναι πνευματικό δημιούργημα, παρέχεται δωρεάν από την πολιτεία και δεν πρέπει να καταστρέφεται.

Επισημαίνεται ότι:

Η χρήση κινητού τηλεφώνου για συνομιλία, βιντεοσκόπηση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση εντός των σχολικών χώρων – κτηρίων και υπαίθριων χώρων – απαγορεύεται.

To κάπνισμα, η λήψη αλκοόλ απαγορεύονται. Η παρέκκλιση από τους κανόνες αυτούς συνεπάγεται την άμεση αξιοποίηση αυστηρών παιδαγωγικών μέτρων.

Το Σχολείο δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας χρημάτων ή αντικειμένων αξίας που οι μαθητές φέρουν τυχόν μαζί τους

 

στ) Παιδαγωγικός έλεγχος

H ανάπτυξη θετικού σχολικού κλίματος είναι ένας σημαντικός παράγοντας της διαδικασίας αντιμετώπισης της παραβατικότητας στον σχολικό χώρο. Τα χαρακτηριστικά του θετικού και υγιούς σχολικού κλίματος είναι τα ακόλουθα:

1.προαγωγή ατμόσφαιρας αμοιβαίου σεβασμού, ενθάρρυνσης και υποστήριξης

  1. απαγόρευση της βίας

3.δημιουργία προστατευτικού περιβάλλοντος που να αποτρέπει τον εκφοβισμό

4.καλλιέργεια του σεβασμού της διαφορετικότητας

5.προώθηση της συνεργατικής μάθησης

6.σύνδεση του Σχολείου με την οικογενειακή ζωή

7.προαγωγή της ισότητας και της συμμετοχής όλων.

Τα θέματα μη αποδεκτής συμπεριφοράς των μαθητών/ριών στο Σχολείο αντιμετωπίζονται με βάση την κείμενη νομοθεσία και σε συνεργασία των γονέων/κηδεμόνων με τον/την εκπαιδευτικό της τάξης, τη Σύμβουλο Σχολικής ζωής, τον διευθυντή της σχολικής μονάδας, τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών και τη Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου, προκειμένου να υπάρξει η καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση του θέματος. Σε κάθε περίπτωση και πριν από οποιαδήποτε απόφαση, λαμβάνεται υπόψη η βασική αρχή του σεβασμού της προσωπικότητας και των δικαιωμάτων του παιδιού.

Οι σωματικές ποινές δεν επιτρέπονται.

 

ζ). Σχολικές Δραστηριότητες

Το Σχολείο οργανώνει μια σειρά δραστηριοτήτων, εντός και εκτός Σχολείου που στόχο έχουν τη σύνδεση σχολικής και κοινωνικής ζωής, και γι’ αυτό είναι αναγκαίο να υπάρχει στην αρχή του σχολικού έτους σχεδιασμός που θα λαμβάνει υπόψη παιδαγωγικά κριτήρια. Το Σχολείο επιδιώκει την ευαισθητοποίηση των γονέων/κηδεμόνων και τη συμμετοχή όλων των μαθητών/ριών στις επετειακές, μορφωτικές, πολιτιστικές, αθλητικές εκδηλώσεις.

 

 Επικοινωνία και Συνεργασία Γονέων/Κηδεμόνων-Σχολείου

α) Σημασία της επικοινωνίας και της συνεργασίας Σχολείου-οικογένειας

Οι γονείς/κηδεμόνες συνεργάζονται στενά με το Σχολείο, προκειμένου να παρακολουθούν την αγωγή και την επίδοση των παιδιών τους σε τακτική βάση, συμμετέχοντας στις ενημερωτικές συναντήσεις που οργανώνονται από το Σχολείο. Θεωρείται αυτονόητη η στενή συνεργασία και επικοινωνία των γονέων/κηδεμόνων με τους εκπαιδευτικούς και τον Διευθυντή του Σχολείου στην επίλυση ζητημάτων που τυχόν προκύψουν.

β) Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Έγινε συγκρότηση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων αλλά πρέπει να σημειωθεί ότι λόγω των εργασιών τους στα χωριά δυσκολεύονται να προσέλθουν σε τακτική βάση στο σχολείο

γ) Σχολικό Συμβούλιο

Στο Γυμνάσιο Αμπελίων λειτουργεί Σχολικό Συμβούλιο, στο οποίο συμμετέχουν ο Διευθυντής του σχολείου, ένας εκπρόσωπος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, τρεις εκπρόσωποι του συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, , δύο εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ένας εκπρόσωπος  των μαθητών, που ορίζεται με απόφαση του Συμβουλίου τους χωρίς δικαίωμα ψήφου. Η αναμόρφωση του σχολικού συμβουλίου σύμφωνα με την νέα νομοθεσία Νόμος 4823/2021 δεν κατέστη ακόμη δυνατή λόγω της αδράνειας της δημοτικής αρχής να ορίσει αντιπροσώπους.

 

 Πολιτική του Σχολείου για την προστασία από πιθανούς κινδύνους

 

α). Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

Ο διευθυντής στην αρχή του σχολικού έτους σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του Σχολείου, έχει προβεί σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου.

Στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, κανένα παιδί δεν αποχωρεί από το Σχολείο μόνο του. Τα παιδιά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους. Όσον αφορά την προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Σχολείου, με την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Ο διευθυντής ενημέρωσε τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες, για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.

Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, συμμορφώνονται και  ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία

της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.

 

β)  Χώρος συγκέντρωσης σε περίπτωση ανάγκης 

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής και προς

τούτο πραγματοποιούνται τακτικά ασκήσεις ετοιμότητας. Σε περίπτωση σεισμού το σημείο συγκέντρωσης

των μαθητών και το σημείο παραλαβής τους από τους γονείς είναι ο ανοικτός χώρος έξω από την είσοδο

του σχολείου.

 

γ) Παράνομη είσοδος στον σχολικό χώρο

Όποιος εισέρχεται σε δομές παροχής υπηρεσιών υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κινητών μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας ή προσεγγίζει κινητές μονάδες παροχής υγειονομικών υπηρεσιών άμεσης βοήθειας και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή ασθενών διαταράσσει τη λειτουργία τους, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή και αν η πράξη συνδέεται με πρόκληση βιαιοπραγίας, με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηματική ποινή. 5. Με τις ποινές της παρ. 4 τιμωρείται όποιος εισέρχεται σε χώρο πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και με οποιονδήποτε τρόπο, ιδίως με φωνασκίες, θόρυβο, ύβρεις ή απειλές κατά του εκπαιδευτικού προσωπικού, εργαζομένων, υπαλλήλων ή μαθητών διαταράσσει τη λειτουργία του».

 

 

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ  ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ- ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΒΙΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Σε επίπεδο διαχείρισης και αντιμετώπισης περιστατικών βίας είναι σημαντική η έγκαιρη διαπίστωση τους, ώστε να είναι δυνατή μια παιδαγωγική παρέμβαση και να αποτρέπεται η κλιμάκωση του φαινομένου. Προς αυτή την κατεύθυνση και οι συνέπειες που περιγράφονται ότι επιβάλλονται σε εμπλεκόμενους μαθητές, σε περιστατικά βίας και εκφοβισμού, θα πρέπει να έχουν παιδαγωγικό και όχι «τιμωρητικό» χαρακτήρα.Οι επιβληθείσες κυρώσεις σε μαθητές δεν ανακοινώνονται δημόσια, για λόγους αποφυγής της διαπόμπευσης και της προσβολής της προσωπικότητας των μαθητών. Ανάλογα δε με τη βαρύτητα του περιστατικού, μπορεί να είναι αναγκαία μια συνολικότερη παρέμβαση σε επίπεδο τάξης, στο διάλειμμα ή σε όποια άλλη δράση – πεδίο της σχολική ζωής. Γενικότερα, σε περιπτώσεις που συμπεριφορές μαθητών προβληματίζουν τους εκπαιδευτικούς, είναι απαραίτητο να ζητείται η συνδρομή του Συμβούλου Σχολικής ζωής, του αρμοδίου Κ.Ε.Δ.Α.ΣΥ, της Συμβούλου Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης καθώς και των Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών των Ε.Δ.Υ.

Το Σχολείο συνεργάζεται και με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης που είναι παιδαγωγικά υπεύθυνοι για την εκάστοτε Σχολική Μονάδα που  βρίσκονται στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ενημερώνουν αν πρόκειται για περιστατικά αυξημένης βαρύτητας. Στόχος της συνεργασίας μεταξύ των δικτύων και της σχολικής κοινότητας, είναι ο σχεδιασμός και ανάπτυξη στοχευμένων δράσεων μέσα στη σχολική κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό θα πρέπει να επιδιώκεται, να ενθαρρύνεται και να διευκολύνεται η συνεργασία των σχολικών μονάδων με τα Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ, τις ψυχοκοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων, το Συνήγορο του παιδιού, την Ε.Ψ.Υ.Π.Ε., το Χαμόγελο του παιδιού, την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, τη Διεθνή Αμνηστία κ.λ.π.

Στις περιπτώσεις όπου κρίνεται απαραίτητη η συνδρομή ψυχοκοινωνικής υπηρεσίας για την αντιμετώπιση προβλημάτων σε επίπεδο ανηλίκου (συναφή ψυχοσυναισθηματικά ζητήματα)ή/και οικογένειας (δυσλειτουργίες και συνοδές συμπεριφορές),γίνεται πρόταση στους γονείς για προσφυγή σε δημόσιες υπηρεσίες της κοινότητας. Εφόσον δεν υπάρχει ανταπόκριση από τους γονείς, η πρόταση αυτή μπορεί να λάβει χαρακτήρα γραπτής σύστασης, με την υπενθύμιση του καθήκοντος των γονέων να συνεργάζονται με το σχολείο και κάθε αρμόδια υπηρεσία για το συμφέρον των παιδιών τους.

Αν το σχολείο διαπιστώσει ότι σοβαρά προβλήματα στην οικογένεια εμποδίζουν τη λήψη

κατάλληλων μέτρων για την φροντίδα του μαθητή, μπορεί να ενημερώσει την Εισαγγελία ανηλίκων, για την περαιτέρω διερεύνηση της πιθανότητας ο γονεϊκός ρόλος να ασκείται πλημμελώς και για την λήψη των αναγκαίων πρόσφορων μέτρων (Α.Κ. 1532).

Όταν μαθητής αναφέρει σε εκπαιδευτικό κατ’ ιδίαν, ενέργειες βίας ή απειλές σε βάρος του ή μεταξύ άλλων μαθητών, ο περαιτέρω χειρισμός θα πρέπει να είναι προσεκτικός και με τρόπο που δεν θα εκθέτει τον αναφερόμενο ανήλικο. Συνιστάται να συμφωνείται με τον μαθητή, που κάνει την καταγγελία, ο τρόπος παρέμβασης και να ακολουθεί κατ’ ιδίαν συνάντηση και με τους υπόλοιπους εμπλεκόμενους μαθητές και παράλληλα να ενημερώνεται ο Σύμβουλος Σχολικής ζωής. Ανάλογα με την βαρύτητα των ενεργειών, τα περιστατικά μπορεί να γίνουν αντικείμενο χειρισμού σε επίπεδο σχολικής μονάδας, με τη συνδρομή του Συμβούλου Σχολικής ζωής ή  διαμεσολαβητών μαθητών σε επίπεδο Διεύθυνσης του σχολείου, σε επίπεδο  Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. ή και σε επίπεδο  ψυχολόγου όταν πρόκειται για περιστατικά αυξημένης έντασης, συχνότητας ή βαρύτητας.

Για περιστατικά που λαμβάνουν χώρα εκτός της σχολικής μονάδας, όπως στην είσοδο-έξοδο του σχολείου, σε δρόμους ή πλατείες ή/και στο διαδίκτυο, το σχολείο έχει δυνατότητα παρέμβασης, εφόσον προκαλούνται προφανείς ανεπιθύμητες συνέπειες και στη σχολική ζωή και καθημερινότητα, όπως π.χ. απειλές, εκφοβισμός, στοχοποίηση μαθητών, κ.λπ. Στις περιπτώσεις αυτές, εφόσον τα περιστατικά υποπίπτουν στην αντίληψη, ή/και τίθενται υπόψη των εκπαιδευτικών, οι ενέργειες τους είναι σκόπιμο να κατευθύνονται κυρίως στη συμφιλίωση, την αποτροπή επανάληψης των πράξεων που προξενούν δυσάρεστα συναισθήματα σε μαθητές, και την αποκατάσταση τυχόν βλάβης που έχει προκληθεί (π.χ. με ρητή έκφραση συγνώμης, κλπ).

Σε περιπτώσεις επιθετικών συμπεριφορών που εμπλέκουν ή/και επηρεάζουν σημαντικό αριθμό μαθητών, είναι σκόπιμο το σχολείο να λαμβάνει μέτρα πέρα από την διαχείριση του περιστατικού, για την εκτόνωση της έντασης που τυχόν δημιουργείται στο σχολείο και για τη σαφή εμπέδωση εκ μέρους των μαθητών των αρχών και αξιών, που οφείλει να προασπίζεται και να εφαρμόζει ολόκληρη η σχολική κοινότητα (όπως π.χ. η απαγόρευση της βίας και των ρατσιστικών συμπεριφορών). Τέτοιες ενέργειες μπορεί να είναι συζητήσεις, εργασίες, προβολές, ομιλίες από ειδικούς κ.α.

 

Ανατροφοδότηση – προτάσεις βελτίωσης

Το σχολείο δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα που αφορούν την συμπεριφορά των μαθητών, περιστατικά βίας, χρήση κινητών, κάπνισμα κ.λπ.

Στις σπάνιες περιπτώσεις που παρουσιάζονται αντιμετωπίζονται με τους κατάλληλους παιδαγωγικούς τρόπους.

Επιβάλλεται η συνεχής προσπάθεια του σχολείου στην κατεύθυνση της επικοινωνίας με τους γονείς οι οποίοι λόγω της απόστασης του τόπου κατοικίας τους από το σχολείο  και των αγροτοκτηνοτροφικών ασχολιών τους αδυνατούν να επικοινωνούν σε συχνή βάση και να εμπλακούν σε αρκετές διαδικασίες του σχολείου που αφορούν τα παιδιά τους.

Τον τελευταίο καιρό και με την βοήθεια του δήμου Μετεώρων έχουν αναβαθμιστεί αρκετές από τις υλικοτεχνικές υποδομές του σχολείου και η προσπάθεια συνεχίζεται…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ

Κάθε μαθητής από την νέα σχολική χρονιά δικαιούται να κάνει 50 ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ και 64 ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΕΣ απουσίες.

Μέχρι 2 ημέρες απουσίας μπορεί να δικαιολογήσει ο γονέας. Από 2 ημέρες και πάνω το δικαιολογητικό πρέπει να είναι από γιατρό.

Κατά την διάρκεια του χειμώνα θα δικαιολογηθούν επιπλέον και απουσίες από covid η γρίπη, αλλά για τις συγκεκριμένες θα έρθει εγκύκλιος τον Νοέμβριο και θα σας ενημερώσω σχετικά.

Προβλέπονται επίσης επιπλέον άλλες 20 ημέρες δικαιολόγησης  απουσιών για περιπτώσεις μαθητών που νοσηλεύονται η πάσχουν από μακροχρόνιες ασθένειες.

ΠΡΟΣΟΧΗ σε αυτήν την περίπτωση το δικαιολογητικό που θα πάρετε από το νοσοκομείο η κλινική πρέπει να έχει υπογραφή του προϊσταμένου της μονάδας της κλινικής (π.χ καρδιολογικό) η του διευθυντή του νοσοκομείου.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΑΠΟ ΓΟΝΕΙΣ

Με βάση την νομοθεσία το δικαιολογητικό θα πρέπει να το φέρει ο γονέας στο σχολείο η να έχει γνήσιο υπογραφής. Επειδή όμως καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο να έρχεστε σχολείο θα δεχτώ να το φέρνει ο μαθητής .ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΕΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΕ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΟ.

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 2432031228

ΤΗΛ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ 6972014655

Παραθέτω παρακάτω πως πρέπει να είναι ένα δικαιολογητικό από γονέα.

πατήστε επάνω στον παρακάτω σύνδεσμο τον κήνσορα για να το ανοίξετε.

efaark_Ait_gen_xrisis(1)

ΠΡΟΣΟΧΗ….ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ…

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 27/9 ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΩΣ ΕΞΗΣ:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ:ΠΟΛΥΖΟΥ ΧΡΥΣΑ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:ΡΑΙΚΟΥ ΒΑΣΩ

ΤΑΜΙΑΣ :ΚΑΝΑΒΟΥΡΗ ΝΕΡΑΤΖΑ

ΜΕΛΗ: ΑΡΓΥΡΗ ΕΛΕΝΗ

ΑΡΓΥΡΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΛΗ: ΘΑΝΟΥ ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΠΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΡΙΟΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΠΕΛΙΩΝ                                                                      ΑΜΠΕΛΙΑ  17/9/2024

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΘΕΜΑ<<ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΜΠΕΛΙΩΝ>>

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες

Σας καλούμε την Παρασκευή 27/9/2024 στις 11.00 π.μ στο σχολείο για να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να συγκροτηθεί στο σχολείο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων.

Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.

Ο διευθυντής

Καμπουρόπουλος Ιωάννης

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2024-25

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί μαθητές σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός στο σχολείο θα γίνει την Τετάρτη 11/9 στις 9.30π.μ

Τα λεωφορεία θα περάσουν ( και τις επόμενες μέρες )

από ΓΛΥΚΟΜΗΛΙΑ στις 6.30

από ΧΡΥΣΟΜΗΛΙΑ στις  7.00

από ΚΛΕΙΝΟΒΟ στις 7.10

Την Τετάρτη η επιστροφή θα γίνει στις 11.00 π.μ.Τις επόμενες μέρες κανονικά το μεσημέρι στις 2.30μ.μ

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ & ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.

 

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

Σας ευχόμαστε όλους καλό καλοκαίρι.Ειδικά στους μαθητές της Γ Γυμνασίου ευχόμαστε καλή πρόοδο στην συνέχεια της ζωής σας.

Οι μαθητές που προήχθησαν από την Α στην Β και από την Β στην Γ μπορούν να πάρουν τους βαθμούς από αύριο.Αν δεν μπορούν να προσέλθουν οι γονείς παρακαλώ να με πάρουν τηλέφωνο.

Οι γονείς των μαθητών της Γ γυμνασίου από την Πέμπτη μπορούν να πάρουν τα απολυτήρια έχοντας μαζί τους την υπεύθυνη δήλωση και μια φωτογραφία ταυτότητας του μαθητή. Σε περίπτωση που κάποιος γονέας δεν μπορεί να έλθει στο σχολείο παρακαλώ να με πάρει τηλέφωνο.

ο διευθυντής

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)
Σχολική Μονάδα: ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΠΕΛΙΩΝ – 4510010
Σχολικό Έτος: 2023 – 2024
Ημερομηνία Εξαγωγής: 11/06/2024
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το γυμνάσιο Αμπελίων είναι ένα μικρό σχολείο με 15-16 μαθητές και στις τρεις τάξεις. Οι μαθητές προέρχονται
κυρίως από τα ορεινά χωριά Χρυσομηλιά ,Κλεινοβόςκ.λπ και οι γονείς τους ασχολούνται κυρίως με αγροτικές
και κτηνοτροφικές εργασίες. Ο σύλλογος καθηγητών είναι μικρός με μόλις πέντε τοποθετημένους
εκπαιδευτικούς ενώ οι υπόλοιποι πηγαινοέρχονται συμπληρώνοντας ωράριο σε σχολεία της περιοχής.
Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι το σχολείο να έχει ιδιαιτερότητες που δεν επιτρέπουν να γίνουν πολλά πράγματα
για την βελτίωση όλων των αξόνων της εσωτερικής αξιολόγησης. Π.χ οι γονείς λόγω της εργασίας τους με τα
ζώα έχουν φοβερά περιορισμένες δυνατότητες για άμεση συνεργασία με το σχολείο.
Παρόλα αυτά γίνονται από όλους μεγάλες προσπάθειες για την βελτίωση των δυνατοτήτων και δεξιοτήτων των
εκπαιδευτικών ,των μαθητών και γενικά των συνθηκών διαβίωσης και μάθησης των μαθητών στο σχολείο.
Οι περισσότεροι μαθητές κατευθύνονται προς τα ΕΠΑΛ διότι η σχέση τους με το διάβασμα δεν είναι και η
καλύτερη. Πάντως στο σχολείο υπάρχει θετικό κλίμα στις σχέσεις όλων των εμπλεκομένων και καταβάλλεται
κάθε δυνατή προσπάθεια να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο.
Σχολική διαρροή δεν υπάρχει τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Δεν υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα στο θέμα της σχολικής διαρροής
Δεν υπάρχουν ιδιαίτερα θέματα σχολικής βίας η εκφοβισμού
Αρμονικές σχέσεις μεταξύ μαθητών καθηγητών
Σημεία προς βελτίωση
Η έλλειψη υλικοτεχνικής υποδομής
Η χαμηλή κοινωνική ενσυναίσθηση μεταξύ των μαθητών λόγω κυρίως οικογενειακού περιβάλλοντος
Η δυσκολία των γονέων να επικοινωνούν με το σχολείο λόγω απόστασης από τα χωριά που διαμένουν οι
μαθητές και κτηνοτροφικών ασχολιών
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Πολύ καλή συνεργασία μεταξύ εμπλεκομένων εκπαιδευτικών φορέων
Θετικό κλίμα συνεργασίας στο σχολείο μεταξύ καθηγητών και διεύθυνσης
Σημεία προς βελτίωση
Όλοι σχεδόν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου συμπληρώνουν ωράρια σε άλλα σχολεία με αποτέλεσμα να υπάρχουν
δυσκολίες όπως η συμμετοχή όλων στην σύγκληση συνεδριάσεων συλλόγου.
Η απόσταση του σχολείου από τα Τρίκαλα και η διακοπή της τηλεφωνικής σύνδεσης δυσχεραίνει πολλές φορές
την άμεση επικοινωνία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Βελτίωση της συνεργασίας των εκπαιδευτικών μέσα από τα προγράμματα επιμόρφωσης.
Κατανόηση των αναγκών μαθητών και εκπαιδευτικών σχετικά με τα θέματα στα οποία θεωρούν ότι έχουν
προβλήματα
Βοηθήθηκαν εκπαιδευτικοί και μαθητές να κατανοήσουν την θέση τους στο σχολείο και αυτό βελτίωσε αρνητικές
συμπεριφορές
Βελτιώθηκαν τομείς λειτουργίας του σχολείου όπως η δυνατότητα έγκαιρης αντιμετώπισης περιστατικών
αρνητικών συμπεριφορών
Σημεία προς βελτίωση
Συνέχιση των επιμορφώσεων με ποο εξειδικευμένα θέματα όπως η χρήση των νέων διαδραστικών πινάκων
Βελτίωση με συνεργασία με άλλα σχολεία της ικανότητας του σχολείου να συμμετάσχει σε ευρωπαικά
προγράμματα.
Γ. ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Λειτουργία
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Λειτουργία
Διοικητική λειτουργία
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
0
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις

Λειτουργία
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Αριθμός Δράσεων που υλοποιήθηκαν
1
Άξονες στους οποίους υλοποιήθηκαν Δράσεις )
Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις
Παρατηρήσεις / Σχόλια
Σχετικά με την ανάπτυξη του γλωσσικού και του επιστημονικού εγγραματισμού των
μαθητών/τριών, υπήρξε προθυμία από όλους τους εκπαιδευτικούς να υποστηρίξουν
τη διδασκαλία τους με εκπαιδευτικό υλικό, που οι ίδιοι διαμόρφωσαν και να
ενισχύσουν την κριτική σκέψη. Επιπρόσθετα, κάποιοι εκπαιδευτικοί δεν αρκούνταν
στη χρήση πηγών, αλλά ωθούσαν τους μαθητές/τριες τους να ελέγχουν και να
διασταυρώνουν την εγκυρότητα των πηγών αυτών, ώστε να μάθουν να λειτουργούν
στο πλαίσιο της επιστημονικής έρευνας. Επισημαίνεται η αναγκαιότητα καλύτερης
ενημέρωσης σχετικά με το οικογενειακό περιβάλλον των μαθητών που πιθανόν να
επηρεάζει τη ανάπτυξη του γλωσσικού και του επιστημονικού εγγραματισμού τους.
Σε αυτό θα συμβάλει και η συχνότερη επικοινωνία με τους γονείς, όπως και η
ενημέρωση του συλλόγου διδασκόντων. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου είχαν τη
διάθεση να επιμορφωθούν είτε ενδοσχολικά είτε από αρμόδιους φορείς. Προωθούσαν
την ανάπτυξη του γλωσσικού και του επιστημονικού εγγραματισμού των
μαθητών/τριών. Επιδίωκαν τη συμμετοχή σε προγράμματα παρόλο που το
κοινωνικοοικονομικό επίπεδο των μαθητών δεν επιτρέπει μεγάλες πρωτοβουλίες.
Σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου είχαν τη διάθεση να επιμορφωθούν είτε ενδοσχολικά
είτε από αρμόδιους φορείς. Προωθούσαν την ανάπτυξη του γλωσσικού και του
επιστημονικού εγγραματισμού των μαθητών/τριών. Επιδίωκαν τη συμμετοχή σε
προγράμματα με όλες τις δυσκολίες που απορρέουν από τις ιδιαιτερότητες του σχολείου.
Οι επιμορφώσεις συνέβαλαν σημαντικά στο να βελτιωθεί το κλίμα στο σχολείο σε τομείς όπως οι σχέσεις
μαθητών – καθηγητών ,καθώς και στην κατανόηση τρόπων σωστής συμπεριφοράς μεταξύ των μελών της
κοινότητας.
Επίσης ενισχύθηκε το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
Η μεγαλύτερη δυσκολία αφορά το ότι οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ωράριο σε περισσότερα
σχολεία με αποτέλεσμα οι επιμορφώσεις να γίνουν αναγκαστικά διαδικτυακά και όχι δια ζώσης.
Επίσης η απόσταση του σχολείου από τα μεγάλα κέντρα που επιδεινώθηκε με τις φυσικές καταστροφές υπήρξε
εμπόδιο για περαιτέρω δια ζώσης επιμορφώσεις.
Ανάδειξη Πρακτικών και προτάσεις για αξιοποίησή τους από άλλα σχολεία (προαιρετικά).
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις
Θέμα 1
Άξονας
Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Ειδικότερο Θέμα
Επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες με κατεύθυνση στις δυνατότητες των νέων
διαδραστικών πινάκων