Θα ήθελα από καρδιάς να σας ευχηθώ να περάσετε όσο το δυνατόν καλύτερα τις ημέρες του Πάσχα, ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία.
Δεν ήταν ποτέ όσο τώρα,τόσο πολύτιμη η ευχή για ΥΓΕΙΑ σε όλους μας και στα αγαπημένα μας πρόσωπα.
Η διευθύντρια του Γυμνασίου Αγίου Μύρωνα και ο σύλλογος διδασκόντων

