Μια Σταγόνα Αγάπης από το σχολείο μας
Στις 12 Μάη πραγματοποιήθηκε από το σχολείο μας η δράση με τίτλο “Μια Σταγόνα Αγάπης από το Σχολείο μας” με σκοπό να ενημερωθούν οι μαθητές για τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας και να μεταφέρουν το μήνυμα στους γονείς και στην τοπική κοινωνία τονίζοντας ότι η αιμοδοσία είναι μια ανεκτίμητη πράξη αγάπης και το σχολείο μπορεί να γίνει αφετηρία για να σωθούν ζωές.
Υπεύθυνες καθηγήτριες
Καμπά Σοφία
Μεσσήνη Νικολία
Κερασίδη Βασιλική
Τιμητική διάκριση του Γυμνασίου Κάτω Αχαΐας στον 18ο Διαγωνισμό γραπτού λόγου των Εκδόσεων Πατάκη
Δράση “ΜΑΖΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ”
2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ενεργού Πολίτη
Το Γυμνάσιο Κάτω Αχαΐας συμμετείχε με ιδιαίτερη χαρά και δημιουργικότητα στο 2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ενεργού Πολίτη που διοργάνωσε η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αχαΐας στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο στις 7 Μαϊου παρουσιάζοντας δύο προγράμματα Ενεργού Πολίτη.
Στο πρώτο πρόγραμμα Ενεργού Πολίτη με τίτλο «Ενδυναμώνοντας τη συλλογική συνείδηση» οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν πρωτότυπες συγγραφικές δημιουργίες. Πραγματεύτηκαν εύγλωττα τις έννοιες της εφηβείας και του εθελοντισμού καθώς και την ανεξίτηλη αξία του τόπου τους, της Δυτικής Αχαΐας. Επίσης, παρουσίασαν την επιστολή προς τον δήμαρχο της Δυτικής Αχαΐας σχολιάζοντας τις υπάρχουσες δημοτικές κοινωνικές υπηρεσίες και προτείνοντας νέες υπηρεσίες κοινωνικού χαρακτήρα.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας παρουσίασαν πτυχές της συλλογικής συνείδησης και διατράνωσαν όχι μόνο τις ηθικές αξίες του ανθρωπισμού, της ομαδικότητας, της συνεργασίας αλλά και την σπουδαιότητα της κοινωνικής διεκδίκησης.
Στο δεύτερο πρόγραμμα Ενεργού Πολίτη με τίτλο “Μια κίνηση Αγάπης”, μαθητές του Γ2 παρουσίασαν το θεατρικό έργο «Μια Κίνηση Αγάπης». Μέσα από τη θεατρική αυτή δράση, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ανέδειξαν αξίες όπως η ενσυναίσθηση, η αλληλεγγύη, η προσφορά και ο σεβασμός προς τον συνάνθρωπο, στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα αισιοδοξίας και ανθρωπιάς σε μαθητές και εκπαιδευτικούς που παρευρέθηκαν στην εκδήλωση.
Η συμμετοχή των μαθητών και των μαθητριών αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία συνεργασίας και έκφρασης, αποδεικνύοντας πως η νέα γενιά μπορεί να συμβάλλει ενεργά στη δημιουργία μιας κοινωνίας με περισσότερη αγάπη, ευαισθησία, υπευθυνότητα και κοινωνική διεκδικητικότητα.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κιτσάκη Βασιλική, Μπουχέλος Μιχάλης
Ενημερωτική Δράση: «Αλκοόλ και Νέοι»
Την Παρασκευή 24 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας δράση πρόληψης με θέμα «Αλκοόλ και Νέοι», η οποία απευθυνόταν στους μαθητές της Γ΄ Τάξης Γυμνασίου. Η δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Κάτω Αχαΐας, στο πλαίσιο των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας που εντάσσονται στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο σχολείων με τίτλο: «ΕΠΙΛΕΓΩ (=) ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ – Ζω χωρίς Εξαρτήσεις!», σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Φ.25.15080/17.09.2024 Εγκύκλιο της Δ.Δ.Ε. Αχαΐας.
Την ενημέρωση πραγματοποίησε η κ. Γεωργοπούλου Δήμητρα, κοινωνική λειτουργός του Κέντρου Υγείας Κάτω Αχαΐας, η οποία παρουσίασε στους μαθητές τις επιπτώσεις της κατανάλωσης αλκοόλ στην υγεία, την ασφάλεια και την καθημερινή ζωή των νέων, καθώς και τρόπους πρόληψης και υπεύθυνης στάσης.
Η δράση εντάσσεται στις πρωτοβουλίες του σχολείου μας για την προαγωγή της υγείας, την πρόληψη εξαρτήσεων και την ενίσχυση της ενημέρωσης των μαθητών σε θέματα που αφορούν την εφηβεία και τη σύγχρονη κοινωνική πραγματικότητα.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί:
Μητροπούλου Ουρανία
Μαριεττή Σταματία
Μητροπούλου Θεώνη
Ενημερωτική δράση: «Βία και παραβατικότητα ανηλίκων»
Στις 22 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική δράση σε συνεργασία με το Τμήμα Ασφαλείας Δυτικής Αχαΐας, με θέμα «Βία και παραβατικότητα ανηλίκων».
Την παρουσίαση πραγματοποίησαν οι Αστυνόμοι Β΄ Κυριαζής Λεωνίδας και Κυρίτσης Ευάγγελος, οι οποίοι ενημέρωσαν τους μαθητές για τις μορφές βίας, τα φαινόμενα παραβατικότητας και τους τρόπους πρόληψης και προστασίας.
Η δράση εντάσσεται στις πρωτοβουλίες του σχολείου για την ενίσχυση της ενημέρωσης και της υπεύθυνης στάσης των μαθητών.
Περίπατος για την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού
Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης, το Γυμνάσιό μας συμμετείχε στον περίπατο που διοργάνωσε η τοπική κοινωνία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού. Μαθητές και εκπαιδευτικοί ενώσαμε τις δυνάμεις μας, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αποδοχής, σεβασμού και συμπερίληψης. Μέσα από τη συμμετοχή μας, επιδιώξαμε να ευαισθητοποιηθούμε και να αναδείξουμε τη σημασία της κατανόησης της διαφορετικότητας, ενισχύοντας το πνεύμα αλληλεγγύης και κοινωνικής συνοχής στην κοινότητά μας.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Κιτσάκη Βασιλική


























