Εσωτερικός κανονισμός σχολείου 2022-2023

Πατήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο για τον εσωτερικό μας κανονισμό.
https://blogs.sch.gr/gym-dafn/files/2023/02/ΔΑΦΝΗΣ_ΕΚΛ_2022-2023.pdf

Πατήστε στον ακόλουθο σύνδεσμο για τον εσωτερικό μας κανονισμό.
https://blogs.sch.gr/gym-dafn/files/2023/02/ΔΑΦΝΗΣ_ΕΚΛ_2022-2023.pdf

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Γυμνάσιο Δάφνης Καλαβρύτων: Οι μαθητές/τριες καινοτομούν
Την ξεχωριστή ευκαιρία και μεγάλη χαρά να συνομιλήσουν διαδικτυακά με την Υφυπουργό Τουρισμού κ. Σοφία Ζαχαράκη είχαν οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου Δάφνης Καλαβρύτων, στο πλαίσιο Προγράμματος «Εικονικής Επιχείρησης» που υλοποιείται κατά το σχολικό έτος 2022-23 από τη Γ΄ Γυμνασίου. Στόχο του Προγράμματος αποτελεί η καλλιέργεια και ενίσχυση ικανοτήτων, δεξιοτήτων και στάσεων των μαθητών/τριών, ώστε να συνειδητοποιήσουν την κοινωνική ευθύνη τους ως μελλοντικών πολιτών με σεβασμό προς το κοινό καλό και το περιβάλλον.
Οι μαθητές/τριες του Γυμνασίου Δάφνης με τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό της δράσης κ. Μιχάλης Καραγεωργίου, αντάλλαξαν απόψεις με την κ. Ζαχαράκη σχετικά με την εικονική επιχείρηση που έχουν δημιουργήσει και σχετίζεται με την τουριστική προβολή της ορεινής Αχαΐας. Η κ. Ζαχαράκη, έχοντας ρόλο μέντορα στην εικονική επιχείρηση, έδωσε συμβουλές στους μαθητές/τριες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία της εικονικής επιχείρησης και απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις τους.
Ο Διευθυντής του σχολείου κ. Βασίλης Κουτές, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/ριες ευχαριστούμε θερμά την κ. Ζαχαράκη για την ιδιαίτερα εποικοδομητική διαδικτυακή συνάντηση και αναμένουμε να τη συναντήσουμε και διά ζώσης.

Η έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης του Γυμνασίου Δάφνης για το σχολικό έτος 2021-2022 εμφανίζεται στον παρακάτω σύνδεσμο

Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 12/9/2022 και ώρα 09:30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Παρακαλούνται οι μαθητές – μαθήτριες να βρίσκονται στο σχολείο στις 9:00 π.μ. για να τακτοποιηθούν στα τμήματά τους.
Σας ενημερώνουμε επίσης ότι την ημέρα του Αγιασμού θα δοθούν στους μαθητές και τα βιβλία (τα οποία είναι ήδη τακτοποιημένα σε σακούλες), το πρόγραμμα και οι μαθητές – μαθήτριες θα αποχωρήσουν.
Το λεωφορείο θα φτάσει στη Δάφνη στις 8:50 π.μ. και θα αποχωρήσει μετά το τέλος των αγιασμών στα σχολεία, περίπου στις 11:00. Παρακαλώ να είσαστε εγκαίρως στη στάση που σας εξυπηρετεί.
Ο Διευθυντής
Κουτές Βασίλειος

Σας ενημερώνουμε ότι , κατόπιν απόφασης του ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΑΧΑΪΑΣ , οι σχολικές μονάδες ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , δε θα λειτουργήσουν , τη Δευτέρα 24 & την Τρίτη , 25 Ιανουαρίου, λόγω καιρικών συνθηκών .
Η εκπαιδευτική διαδικασία θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεκπαίδευσης, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία΄
Παρακαλώ ελέγξτε τα email σας για να ενημερωθείτε για το ωράριο διδασκαλίας και τις διευθύνσεις των καθηγητών στο webex.
Η Αν. Διευθύντρια
Λανδρίτση Ιωάννα
Χρόνος διενέργειας του υποχρεωτικού αυτοδιαγνωστικού καθώς και του εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19.
1. Ο προληπτικός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για το σύνολο των μαθητών/τριών όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται δύο (2) φορές ανά σχολική εβδομάδα, για την Τρίτη και την Παρασκευή, αντιστοίχως.
Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα. Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη μετά από διακοπές εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας, ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την πρώτη ημέρα προσέλευσης στη σχολική μονάδα. Ειδικά, για το χρονικό διάστημα από την 10η Ιανουαρίου 2022 έως την 15η Ιανουαρίου 2022, ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος νόσησης διενεργείται τρεις (3) φορές τη συγκεκριμένη εβδομάδα, ήτοι για την Δευτέρα 10/1/2022, την Τρίτη 11/1/2022 και την Παρασκευή 14/1/2022 αντιστοίχως.
Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.
Διαδικασία προμήθειας και διενέργειας του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 (self test) – Δήλωση του αποτελέσματος
1. Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου για τους μαθητές/τριες και για τους εκπαιδευτικούς και μέλη Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. γίνεται δωρεάν (με την επιφύλαξη όσων ορίζονται στην περ. β της παρ. 2 του Κεφαλαίου Α του παρόντος) από το φαρμακείο με την επίδειξη του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.), του προσωρινού Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Π.Α.Μ.Κ.Α.) του άρθρου 248 του ν. 4782/2021 (Α’ 36) ή του Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (Π.Α.Α.Υ.Π.Α.) και της αστυνομικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου ταυτοποίησης.
Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια. Ειδικότερα, για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνουν οι γονείς/κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον Α.Μ.Κ.Α., Π.Α.Μ.Κ.Α. ή Π.Α.Α.Υ.Π.Α. του/της ανηλίκου/ης μαθητή/ τριας και την αστυνομική ταυτότητα ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο ταυτοποίησης των ιδίων (γονέων/κηδεμόνων). Οι ενήλικοι μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π. παραλαμβάνουν δωρεάν τον αυτοδιαγνωστικό έλεγχο από το φαρμακείο με την επίδειξη του Α.Μ.Κ.Α., Π.Α.Μ.Κ.Α. ή Π.Α.Α.Υ.Π.Α. και της αστυνομικής τους ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου εγγράφου ταυτοποίησης.
Ο Διευθυντής
Κουτές Βασίλειος
Α Τάξη
Μαθηματικά
Εργ. Δεξιοτήτων
Γυμναστική
Κενό
Ιστορία
Κενό
Αγγλικά
Β Τάξη
Εργ. Δεξιοτήτων
Κενό
Μαθηματικά
Αρχαία
Κενό
Αγγλικά
Γλώσσα
Γ Τάξη
Μαθηματικά
Μαθηματικά
Αρχαία
Γυμναστική
Αγγλικά
Αρχαία Μετάφραση

Σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 126316/Δ2/06-10-2021 Υπουργική Απόφαση, για το σχολικό έτος 2021-2022 η Ενισχυτική Διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου περιλαμβάνει τα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά. Τα μαθήματα θα γίνονται στο σχολείο μετά τη λήξη του πρωινού ωραρίου.
Παρακαλούνται οι γονείς- κηδεμόνες των μαθητών- μαθητριών που ενδιαφέρονται να ενταχθούν σε τμήμα ή τμήματα της ενισχυτικής διδασκαλίας να υποβάλουν αίτηση- δήλωση ηλεκτρονικά στην διεύθυνση mail@gym-dafnis.ach.sch.gr έως τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 10.30 π.μ..
Από τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2021 τίθεται σε λειτουργία για τις δημόσιες σχολικές μονάδες η πλατφόρμα edupass.gov.gr, η οποία αποτελεί ένα επιπλέον εργαλείο για την υγειονομική θωράκιση της δια ζώσης λειτουργίας των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών. Στην πλατφόρμα ενσωματώνονται όλες οι λειτουργίες του self-testing.gov.gr και η διαδικασία έκδοσης της Σχολικής Κάρτας για COVID-19. Επισημαίνεται ότι το self-test που πρέπει να δηλωθεί στις 28-29/10/2021 από τους γονείς/κηδεμόνες μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες θα δηλωθεί –για τελευταία φορά- στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Οι υπόχρεοι ή οι γονείς/κηδεμόνες τους εισέρχονται στην πλατφόρμα και δηλώνουν την πρόθεση φυσικής παρουσίας τους στους χώρους της σχολικής μονάδας, ζητώντας να αποστέλλεται στη θυρίδα της σχολικής μονάδας τους η κατάστασή τους.
Α) Σε περίπτωση που έχουν εμβολιασθεί ή που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η δήλωση αυτή πρέπει να γίνει μία μόνο φορά και
Β) σε περίπτωση υποβολής σε διαγνωστικό (rapid/PCR) ή αυτοδιαγνωστικό έλεγχο (self test), όσες φορές απαιτείται από το εκάστοτε ισχύον πλαίσιο, π.χ. για τους μαθητές που δεν έχουν εμβολιασθεί/νοσήσει εντός του τελευταίου εξαμήνου η αντίστοιχη δήλωση στο edupass.gov.gr πρέπει να υποβάλλεται δύο φορές την εβδομάδα.
Η είσοδος γίνεται με τους κωδικούς Taxisnet των γονέων των μαθητών και εκεί δηλώνονται οι προϋποθέσεις βάσει των οποίων θα επιτρέπεται ή όχι η είσοδος.

Το παραμύθι ”Η ιστορία του μικρού Σαμουήλ” που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’τάξης ,κατά το σχολικό έτος 2016-2017, εκδόθηκε από το Γυμνάσιο Δάφνης και την φιλόλογο κυρία Αλεξάνδρα Θεοδώρου στη μνήμη του αγαπημένου μας μαθητή Σπυρόπουλου Βασίλη.
Διαβάστε το σε μορφή e book εδώ.
1η Τεχνολογία
2η Βιολογία
3η Θρησκευτικά
4η Γυμναστική
5η Γλώσσα
6η Μαθηματικά
Σας ενημερώνουμε πως από αύριο 14/9/2021 το λεωφορείο θα ξεκινάει από τα Τριπόταμα στις 7:30 π.μ..

Σας ενημερώνουμε ότι την Δευτέρα 13/9/2021 και ώρα 10:00 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Παρακαλούνται οι μαθητές – μαθήτριες να βρίσκονται στο σχολείο στις 9:30 π.μ. για να τακτοποιηθούν στα τμήματά τους.
Η προσέλευση θα γίνει με όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του κορονοϊού. Συγκεκριμένα οι μαθητές θα πρέπει να φέρουν μάσκα και να έχουν κάνει αυτοδιαγνωστικό (self) τεστ. Σχετικά με τα αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ σας κάνουμε γνωστό τα εξής: α) Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. β) Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα και οι μαθητές/τριες προσέρχονται με την επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος. Επισκεφτείτε την παρακάτω ηλ. δνση: https://self-testing.gov.gr/#mathites γ) Οι μαθητές μπορούν να προμηθευτούν ήδη από τη Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
Σας ενημερώνουμε επίσης ότι την ημέρα του Αγιασμού θα δοθούν στους μαθητές και τα βιβλία (τα οποία είναι ήδη τακτοποιημένα σε σακούλες), το πρόγραμμα και οι μαθητές – μαθήτριες θα αποχωρήσουν. Καλό ξεκίνημα και να έχουμε μια καλή και ασφαλή σχολική χρονιά.
Το λεωφορείο θα ξεκινήσει από τα Τριπόταμα 8:15 π.μ. και θα αποχωρήσει από τη Δάφνη στις 11:30. Παρακαλώ να είσαστε εγκαίρως στη στάση που σας εξυπηρετεί.
Ο Διευθυντής
Κουτές Βασίλειος

«Η ιστορία του μικρού Σαμουήλ» είναι ένα παραμύθι που έγραψαν και εικονογράφησαν, οι μαθήτριες και οι μαθητές της Ά τάξης του Γυμνασίου Δάφνης Καλαβρύτων, κατά το σχολικό έτος 2016- 2017.
Η συγγραφή έγινε στο πλαίσιο του εργαστηρίου δημιουργικής γραφής, το οποίο οργανώθηκε από τη φιλόλογο του σχολείου κυρία Αλεξάνδρα Θεοδώρου. Συμμετείχαν οι: Αναστόπουλος Παναγιώτης, Κατσιάμπουλα Μαρία, Κουτσιουρής Γιάννης, Ρηγόπουλος Παναγιώτης, Σακέτος Γιώργος, Σπηλιοπούλου Μαριάννα, Σπυρόπουλος Βασίλης. Την επιμέλεια έκανε η μαθήτρια Ευλαμπία Μαχαίρα.
Ο κεντρικός ήρωας του παραμυθιού είναι ο μικρός Σαμουήλ, ένα ασυνόδευτο προσφυγόπουλο από τη Συρία, που αναζητά τον τρόπο να γλυτώσει από τον πόλεμο και να ζήσει μια αξιοβίωτη ζωή. Όλη του η πορεία,από την έναρξη του πολέμου μέχρι το φθάσιμο στην ”Ιθάκη”, περνάει μέσα από φόβους, απογοητεύσεις, μικρές χαρές. Ο Σαμουήλ αντιπροσωπεύει τις σκέψεις τών παιδών για ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα της εποχής μας.
Ο αριθμός των ανθρώπων που εκτοπίζονται βίαια από τις εστίες τους τα τελευταία χρόνια συνεχώς αυξάνεται. Σ’αυτό το παραμύθι μπορούμε να μάθουμε τι σκέφτονται τα δικά μας παιδιά, ποιοί είναι οι φόβοι τους, οι επιθυμίες τους, σε τί ελπίζουν, όταν -ακούγοντας ειδήσεις για τους πρόσφυγες, συζητήσεις των μεγάλων για το θέμα- βάζουν τον εαυτό τους στη θέση του μικρού Σαμουήλ.
Η έκδοση αυτή αφιερώνεται σε έναν από τους συγγραφείς-μαθητές, στον δικό μας Βασίλη, που δυστυχώς έφυγε από τη συντροφιά μας νωρίς, πραγματοποιώντας το δικό του μακρινό ταξίδι…
Τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν στην Κιβωτό του Κόσμου.
Ευχαριστούμε για τη βοήθειά τους, τον Δήμο Καλαβρύτων, το Δήμαρχο κ. Αθανάσιο Παπαδόπουλο, τους αντιδημάρχους κ. Νασιώτη και κ. Ροδόπουλο, τον πρόεδρο της σχ. επιτροπής Β’/θμιας εκπ/σης κ. Κουτρουλάκη καθώς και την κυρία Παπαπροκοπίου Λαμπρινή που μετέφρασε το παραμύθι στη νοηματική.
Δείτε το βίντεο της παρουσίασης του βιβλίου πατώντας στον ενεργό σύνδεσμο παρακάτω.
Με βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test, PCR ή rapid-test) καλούνται να προσέλθουν στις σχολικές μονάδες στις 10 Μαϊου τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό.
Από σήμερα Τετάρτη (5/5) έως το Σάββατο (8/5) θα διανέμονται από τα φαρμακεία τα αυτοδιαγνωστικά τεστ μόνο σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και διοικητικό προσωπικό πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης . Το δεύτερο τεστ μαθητών και εκπαιδευτικών για την επόμενη εβδομάδα θα είναι διαθέσιμο από τη Δευτέρα (10/5).
Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.
Οι μαθητές/οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Οι μαθητές άνω των 13 ετών μπορούν να κάνουν το τεστ με την επίβλεψη ενηλίκου, ενώ στους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί.
Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.
Αν το self-test είναι αρνητικό:
Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.
Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.
Αν το self-test είναι θετικό:
Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.
Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.
Ο Διευθυντής
Κουτές Βασίλειος