Ολοκληρώνοντας την ενότητα για την Κυκλοφοριακή Αγωγή, με τον τίτλο “Ασφαλώς Κυκλοφορώ…”, προχωρήσαμε σε κάποιες δράσεις. Καταρχάς, δώσαμε εξετάσεις για δίπλωμα ποδηλάτη, οι οποίες στέφθηκαν με απόλυτη επιτυχία! Η εικόνα της απονομής το πιστοποιεί!
Επίσης, τοποθετήσαμε διάφορα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σε διάφορα σημεία του σχολείου!!!





