Υπεύθυνη: Σοφία Κανταράκη
4ο Γενικό Λύκειο Βόλου
Σχέδιο διδακτικής επίσκεψης στο ανάκτορο Δημητριάδος
Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΜΑΝΤΖΩΡΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Διαβάστε όλο το άρθρο »
3ο Γυμνασίου Βόλου
Υπεύθυνη φιλόλογος (Μ.Α.) ΣΟΦΙΑ ΚΑΝΤΑΡΑΚΗ
Μουσειακή προσέγγιση της τοπικής ιστορίας για τον ατυχή πόλεμο του 1897 – Μουσείο της Πόλης και Τουρκοκρατία
1ο Γυμνάσιο Αλμυρού
«Εκπαιδευτικοί και/στο Μουσείο: Δημιουργώντας νέες προσεγγίσεις» – Τετάρτη 05-04-2017
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΖΑΦΛΕΡΗ ΠΕ02
Το θέμα ήταν «η κεραμική παραγωγή νεολιθικής και ελληνιστικής εποχής μέσα από επιλεγμένα εκθέματα του Γιαννοπούλειου Αρχαιολογικού Μουσείου Αλμυρού»
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Βόλου
Σχέδιο εργασίας σεμιναρίου: ¨Οι εκπαιδευτικοί και/στο Μουσείο: Δημιουργώντας Νέες Προσεγγίσεις¨
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: ΒΙΒΗ ΝΙΚΟΛΟΥ, ΠΕ08
ΘΕΜΑ: ¨Το παιχνίδι στην αρχαία Ελλάδα και ο τρόπος κατασκευής του¨
2ο Γυμνάσιο Βόλου
Έκθεση παρουσίασης εκπαιδευτικού προγράμματος μουσειακής αγωγής
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΕ02
Θέμα: «Επιχειρώντας μια κάθοδο στον ….. Κάτω Κόσμο»
2ο Γενικό Λύκειο Ν. Ιωνίας
Εκπαιδευτικός: ΛΟΥΚΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ02
Τίτλος του προγράμματος: «Οι επιτύμβιες στήλες αφηγούνται..»
Θέμα: Οι επιτύμβιες στήλες της Δημητριάδας: η προέλευσή τους και η ιστορική και καλλιτεχνική τους σημασία.
3ο Γυμνάσιο Βόλου
«Εκπαιδευτικοί και/στο Μουσείο: Δημιουργώντας νέες προσεγγίσεις»
Εκπαιδευτικός: ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΓΑΛΑΝΗ
Σχέδιο Διδασκαλία στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας: «Από το Διμήνι στα χωριά του Πηλίου. Η οικιστική ιστορία του Τόπου μας»
5ο Γενικό Λύκειο Βόλου
Λύκειο Ελληνίδων Βόλου, 14 Μαρτίου 2017
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: ΑΡΓΥΡΑΚΗ ΣΟΦΙΑ, Φιλόλογος
Πεδίο θεματικό: Νεοελληνική Γλώσσα Α’ Λυκείου, ενότητα για την περιγραφή και την ενδυμασία
3ο Γυμνάσιο Βόλου
Διδακτικό Σενάριο, στο μάθημα των Εικαστικών, με παράλληλη επίσκεψη στο Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο (17/3/2017). «Εκπαιδευτικοί και/στο Μουσείο: Δημιουργώντας νέες προσεγγίσεις»
Εκπαιδευτικός: ΚΑΤΣΟΥΔΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕ02
Διαθεματικότητα: Σύνδεση με γνωστικά αντικείμενα των Εικαστικών και της Οικιακής Οικονομίας.