1o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Α2 ΚΑΙ Α3 ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
25 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές του αναλυτικού προγράμματος: Ιστορία, Νεοελληνική γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Θεατρική Παιδεία και Αρχαία Ελληνικά.
ΣΤΟΧΟΙ
Α) ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ
- Να γνωρίσουν τα παιδιά τα παιχνίδια της ελληνικής αρχαιότητας
- Να συνειδητοποιήσουν τις ομοιότητες πολλών παιχνιδιών της αρχαιότητας με τα παραδοσιακά παιχνίδια που φτάνουν ως τις μέρες μας, παρά την επέλαση των βιντεοπαιχνιδιών
- Να αντιληφθούν τον ψυχαγωγικό αλλά και τον παιδαγωγικό τους χαρακτήρα
- Να κατανοήσουν την έννοια μουσείο και την λειτουργία του
- Να εξοικειωθούν με το συγκεκριμένο Μουσείο, το χώρο, την ιστορία, το περιεχόμενο του.
Β) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΙ –ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟΙ
- Να εμπλακούν βιωματικά στα παιχνίδια αυτά και να χαρούν τον ψυχαγωγικό τους χαρακτήρα.
- Να αξιοποιήσουν έμπρακτα τις γνώσεις που θα έχουν αποκομίσει επισκεπτόμενοι αρχαιολογικούς χώρους και να εξοικειωθούν με αυτούς.
- Να μυηθούν σε παιχνίδια μίμησης που βοηθούν τα παιδιά να ενταχτούν στον κόσμο αλλά και σε παιχνίδια επιδεξιότητας προκειμένου ν’ αναπτύξουν τις δεξιότητες τους.
- Να προσεγγίσουν το θέμα διαθεματικά αλλά και διεπιστημονικά αξιοποιώντας μεθόδους ενεργητικής μάθησης.
- Να συνεργαστούν με τους συμμαθητές τους στα πλαίσια της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας
- Να συμμετάσχουν πολλοί από αυτούς στην σχολική μας παράσταση «Όταν ο Καζαντζάκης συνομιλούσε με τον Σικελιανό» αποκτώντας ποικίλα οφέλη.
ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ