H ιστορία αρχίζει πραγματικά με την οριοθέτηση του Νέου Σχολείου – ένα μέρος όπου οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά ως παραγωγοί γνώσης και στο οποίο οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν έναν επαγγελματικό ρόλο, που έχει μετασχηματιστεί, λειτουργώντας ως σχεδιαστές μαθησιακών περιβαλλόντων (ηλεκτρονικών υβριδικών και δια ζώσης) μάθησης. Αυτή η νέα οριοθέτηση μας οδηγεί να αρθρώσουμε τις κατευθυντήριες Αρχές για τη Μάθηση μέσω Σχεδιασμού, εγκαθιστώντας την «παιδαγωγική», στο πλαίσιο «των προγραμμάτων σπουδών» και «της εκπαίδευσης».
Αν θέλετε να ξεκινήσετε αμέσως μπορείτε να συνδεθείτε με το Σχεδιαστικό Περιβάλλον Μάθηση μέσω Σχεδιασμού, για να δείτε τη δημοσιευμένη δουλειά των εκπαιδευτικών ή αν προτιμάτε ένα πιο θεωρητικό σημείο εκκίνησης, ακολουθήστε τα οκτώ απλά βήμα Σύντομης Εκκίνησης.
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση
Αφήστε μια απάντηση