Από τότε που το edmodo “μιλά” στη γλώσσα μας, το χρησιμοποιώ ως κύριο εργαλείο για το μάθημά μου. Σημειώσεις, σύνδεσμοι, οδηγίες για τις ομαδικές εργασίες, ψηφοφορίες, διαγωνίσματα βρίσκονται διαθέσιμα στο περιβάλλον του edmodo για όλους τους μαθητές μου. Οι τελευταίοι αναρτούν σχετικά με το μάθημα βίντεο, ηχητικά αποσπάσματα, κείμενα, γραφικά. Στέλνουν απορίες τους, απαντώ, παρακολουθώ την εξέλιξή τους στην κατάκτηση της γνώσης.
Μέσω edmodo έχω συνδεθεί με αρκετούς αξιολογότατους συναδέλφους όπως το Βαγγέλη Ζαμάνη και το Λάμπρο Μπουκουβάλα στην Ελλάδα ανταλλάσσοντας ιδέες, προβληματισμούς και απόψεις. Συμμετέχω σε ομάδες εκπαιδευτικών από όλον τον κόσμο με κοινά ενδιαφέροντα, ξεπερνώντας τη σκοτεινιά της καθημερινότητάς μας.
Μια ιδέα που υλοποίησα ήταν να διαγωνισθούν οι μαθητές όχι γραπτώς, αλλά μέσω edmodo στο σχολικό εργαστήριο. Οι μαθητές συνδέθηκαν στους λογαριασμούς τους, έλαβαν τα θέματα και ξεκίνησαν τη συμπλήρωση κενών, να μελετούν τις ερωτήσεις σωστού / λάθους, ανοικτού τύπου και πολλαπλής επιλογής.
Όταν συμπλήρωσαν το διαγώνισμα κλήθηκαν να μελετήσουν τα αποτελέσματα και να μάθουν από τα λάθη τους. Η άμεση ανάδραση είχε πολύ θετικά αποτελέσματα και εξέπληξε ιδιαίτερα τους μαθητές μου. Οι βαθμοί είναι αποθηκευμένοι στη βάση δεδομένων του κάθε τμήματος και υποομάδας του και συμμετέχουν στο μέσο όρο του βαθμού του τριμήνου.
Ρώτησα μέσω edmodo τους μαθητές για τις εντυπώσεις τους σχετικά με την εμπειρία του ηλεκτρονικού διαγωνίσματος και παραθέτω μερικές απαντήσεις:
4 Σχόλια
-
Συνάδελφε γεια σου. Ωραία φαίνεται η ιδέα σου, αλλά μου δημιουργεί μία απορία. Πως γράφει διαγώνισμα κάθε παιδί ξεχωριστά; Έχεις εργαστήριο με έναν υπολογιστή/μαθητή; Ή γράφουν σε ομάδες;
-
Πολύ καλό το edmodo συνάδελφε, σκοπεύω να το χρησιμοποιήσω και εγώ στην τάξη μου. Ήδη έχω κάνει μια εισαγωγή και επαφή με τους μαθητές μου και ενθουσιάστηκαν, με το τι θε πρέπει να κάνουν!!!
-
Αγαπητέ φίλε, χρησιμοποιούμε κι εμείς Edmodo στο Δημοτικό Σχολείο Άδελε και το βρίσκουμε εξαιρετικά ενδιαφέρον. Μήπως ξέρεις αν μπορεί να εγκατασταθεί κάποιου είδους διασχολική συνεργασία μέσω Edmodo (μαθητές ή/και εκπαιδευτικοί συμμετέχουν σε κοινές ομάδες) ή πώς στην ευχή μπορεί να ενεργοποιηθεί η περιφέρεια (district); Προσπαθώ εδώ και δύο μήνες να την ενεργοποιήσω χωρίς αποτέλεσμα.
Γιάννης
Αφήστε μια απάντηση
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση
Αλ: – Σίγουρα προτιμώ το διαγώνισμα μέσω του edmodo παρά με τον παραδοσιακό τρόπο. Πρώτον είναι πιο εύκολο και πιο γρήγορο από τον απλό αργό παραδοσιακό τρόπο .Επίσης είναι καλύτερο γιατί έτσι εκσυγχρονιζόμαστε δεν μένουμε πίσω στην τεχνολογία. Τέλος είναι αρκετά διασκεδαστικός τρόπος!!! Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό σχετικά με αυτό τον τρόπο .
Γ: – Το τεστ ήταν λίγο δύσκολο σε σχέση με μερικές ερωτήσεις, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο είναι καλύτερο,έχει ποιο πολλά πλεονεκτήματα παρά μειονεκτήματα
Ξ: – προτιμώ το ηλεκτρονικό διαγώνισμα από το απλό γιατί είναι πρωτόγνωρο και ποιο ωραίο
Έ: – To διαγώνισμα μέσω edmodo νομίζω ότι είναι πιο αποτελεσματικό και πρωτότυπο από το παραδοσιακό. Δεν βρίσκω μειονεκτήματα σχετικά με το διαγώνισμα.
Νοε 11, 2011 | Επεξεργασία | Διαγραφή
P: – Το διαγώνισμα μέσω edmodo είναι Τ Ε Λ Ε Ι Ο, γιατί σου δίνει την ευκαιρία να βαθμολογηθείς απευθείας χωρίς να έχεις το άγχος της αναμονής του βαθμού είναι πολύ εξελιγμένο και τα μειονεκτήματα του είναι λιγότερα από τα πλεονεκτήματά του . Δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση να επιστρέψουμε στον παραδοσιακό τρόπο μαθήματος γιατί ήταν πολύ βαρετό. Και μόνο η σύνδεση στο διαδίκτυο σε παρακεί για ένα μάθημα (και όχι για να βρεις πληροφορίες αλλά για να διαβάσεις) θες να παρακολουθήσεις το μάθημα ασυζητητί…. επομένως δεν προτιμάω τον παραδοσιακό τρόπο και γενικά μας δίνει την ευκαιρία να κάνουμε κάτι ξεχωριστό και χαίρομαι πολύ γιαυτό και μακάρι να συνεχιστεί…
Ο Βαγγέλης Ζαμάνης έχει γράψει: Μικρο-ιστολόγια για το σχολείο – Edmodo και Χρήση του edmodo: 2 μήνες μετά την εγγραφή… Βουτήξτε λοιπόν στον κόσμο των μικρο-ιστολογίων του edmodo!