Ναι, οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Άδελε διοργανώνουν ό,τι θα ζηλεύαμε να οργανώσουμε πολλοί από εμάς: ένα εργαστήριο για τη δημοφιλή πλατφόρμα Moodle. Έμεινα έκπληκτος από την πρωτοβουλία η οποία εντάσσεται στις δραστηριότητες του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας, στο οποίο συμμετέχει το σχολείο.
Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στους συναδέλφους οι οποίοι συμβάλλουν σε τέτοιες προσπάθειες, ειδικά στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Σε πείσμα της κατύφειας και εσωστρέφειας οι εκπαιδευτικοί μπορούμε να ανοίξουμε τα μυαλά και μάτια μας και να προσφέρουμε με τις γνώσεις και το μεράκι μας στην εκπαιδευτική κοινότητα και τοπική κοινωνία. Κι αυτό το γράφω όχι μόνον λόγω του παραπάνω εργαστηρίου – δραστηριότητας. Το γράφω γιατί διαβάζω όσα υπογράφει σε ένα κάλεσμα – πρόκληση ο συνάδελφος Γιάννης Ανδριόπουλος στη σελίδα για το εργαστήριο υπολογιστών του εν λόγω σχολείου:
Η έλλειψη κονδυλίων για την εκπαίδευση δεν πρέπει να οδηγήσει σε στασιμότητα. Οφείλει, αντιθέτως, να μας οδηγήσει σε έξυπνα μοντέλα εκπαιδευτικής ανάπτυξης, στα οποία ο ανθρώπινος παράγοντας είναι πολύ σπουδαιότερος από τον στενά νοούμενο οικονομικό.
δίχως να μένει σε αοριστολογίες, αλλά προτείνοντας:
ένα δομημένο σε υποδίκτυα LTSP σχολικό δίκτυο υπολογιστών, χρησιμοποιώντας νεώτερης τεχνολογίας υπολογιστές σαν servers και παλιούς, άχρηστους σχεδόν υπολογιστές σαν πελάτες. Μ’ αυτό τον τρόπο πολλαπλασιάζουμε τις θέσεις εργασίας με μηδενικό σχεδόν κόστος και μπορούμε με τα χρήματα που θα χρειαζόμαστε για να εξοπλίσουμε ένα λειψό εργαστήριο, να εξοπλίσουμε πλήρως ένα σχολείο.
Εμπνευστείτε!
Όσοι συνάδελφοι βρίσκεστε στο νομό Ρεθύμνου σπεύσατε γιατί οι θέσεις είναι περιορισμένες. Παραθέτω την πρόσκληση και το πρόγραμμα του εργαστηρίου:
Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας θα πραγματοποιηθεί από την Πέμπτη 16-06-2011 μέχρι και την Κυριακή 19-06-2011 στο Δημοτικό Σχολείο Άδελε εργαστήριο εισαγωγής στο Moodle για εκπαιδευτικούς.
Το πρόγραμμα του εργαστηρίου έχει ως εξής:
Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011
-17.45: Προσέλευση, επιβεβαίωση εγγραφής
-18.00-18.30: Έναρξη εργαστηρίου. Παρουσίαση: Εισαγωγή στο Moodle
-18.30-19.30: Στήσιμο της πλατφόρμας στο ΠΣΔ
-19.30-19.45: Διάλειμμα
-19.45-21.30: Εργαστήριο: Στήνουμε το δικό μας Moodle
-21.30-22.00: Συζήτηση
Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2011
-17.45: Προσέλευση
-18.00-20.00: Παρουσίαση: Εξερεύνηση δυνατοτήτων της πλατφόρμας. Εισαγωγή χρηστών, εργασία με html, ενσωμάτωση πολυμέσων, ενσωμάτωση εργαλείων web 2.0, δραστηριότητες.
-20.00-20.20: Διάλειμμα
-20.20-22.00: Εργαστήριο: Εφαρμογή
-22.00: Συζήτηση και αποτίμηση εργασίας
Σάββατο, 18 Ιουνίου 2011
-08.45: Προσέλευση
-09.00-10.00: Παρουσίαση: Εισαγωγή-Δημιουργώντας ένα μάθημα.
-10.00-10.40: Ανάθεση μαθημάτων, κατάρτιση βιβλιογραφίας και εντοπισμός πηγών μαθήματος, προγραμματισμός δημιουργίας
-10.40-11.00: Διάλειμμα
-11.00-14.00: Εργαστήριο: Φτιάχνουμε το πρώτο μας μάθημα
-14.00-14.30: Συζήτηση
Κυριακή, 19 Ιουνίου 2011
-08.45: Προσέλευση
-09.00-10.00: Παρουσίαση: Ενδοσχολικά και διασχολικά δίκτυα στο Moodle
-10.00-11.00: Παρουσιάσεις: Τα μαθήματα που φτιάξαμε
-11.00-11.20: Διάλειμμα
-11.20-12.00: Παρουσίαση: Φτιάχνοντας την αρχική σελίδα. Μενού, θέματα, blocks, χρήση html για οπτική βελτίωση. Συνοδευτικά προγράμματα: KompoZer, OpenOffice επεξεργαστής κειμένου, Gimp, FileZilla, Nautilus
-12.00-14.00: Εργαστήριο: Βελτιώνουμε την αρχική σελίδα του Moodle μας
-14.00-15.00: Τελική συζήτηση, αποτίμηση εργαστηρίου, προγραμματισμός μελλοντικών online δράσεων
15.00: Ρεφενέ ταβερνείο (ο προϋπολογισμός του εργαστηρίου είναι 0€)
Για την συμμετοχή στο εργαστήριο δεν είναι απαραίτητες περισσότερες από τις βασικές γνώσεις υπολογιστή. Οι συμμετέχοντες πρέπει απαραίτητα να έχουν στην διάθεσή τους όνομα χρήστη και κωδικούς πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (του σχολείου τους ή/και δικούς τους) και έναν ενεργό λογαριασμό gmail. Οι θέσεις είναι περιορισμένες (μέγιστος αριθμός συμμετοχών είναι δώδεκα). Κάντε αίτηση συμμετοχής εδώ.
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση
Αφήστε μια απάντηση