Νοέ 2010 11
Αποφάσισα να βοηθήσω λίγο περισσότερο κάθε ομάδα να προχωρήσει στην ολοκλήρωση της 3ης Φάσης (Α’ μέρος). Για το λόγο αυτό θα στείλω σε κάθε ομάδα ξεχωριστές οδηγίες – ερωτήσεις ανάλογα με το θέμα της εργασίας της.
Οι ερωτήσεις θα είναι ενδεικτικές και θα αποτελούν έναν οδηγό για να ολοκληρώσετε την 3η Φάση (Α’ μέρος) των εργασιών. Δεν είναι υποχρεωτικό να απαντήσετε σε αυτές, αλλά μπορούν να σας οδηγήσουν στον εμπλουτισμό της εργασίας σας. Και βέβαια να σας εμπνεύσουν για να γράψετε απαντήσεις σε δικά σας ερωτήματα!
Ελέγχετε τακτικά τα ηλεκτρονικά γραμματοκιβώτιά σας και την ομάδα του Facebook. Σίγουρα θα βρείτε κάτι χρήσιμο να σας περιμένει τις επόμενες ημέρες.
Υπενθύμιση: Ημερομηνία λήξης 3ης Φάσης (Α’ μέρος) είναι η 21η Νοεμβρίου.
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση



Αφήστε μια απάντηση