Πρόκειται για την πλέον σημαντική φάση των εργασιών σας με τίτλο ενότητας «Ανάπτυξη και περιγραφή εφαρμογής – λογισμικού – Μεθοδολογία». Για το λόγο αυτό θα διαρκέσει έως τις 21 Νοεμβρίου 2010 και πρέπει να περιγράφεται με 1500 – 2000 λέξεις.
Απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις
Στην ενότητα αυτή καλείστε να αναπτύξετε το θέμα σας. Δηλαδή να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις, ανάλογα με την περίπτωση που ταιριάζει στο θέμα σας. Προφανώς μπορείτε να προσθέσετε στοιχεία τα οποία κρίνετε απαραίτητα για την εργασία σας.
- Ποιοι δημιούργησαν – επινόησαν τη συγκεκριμένη εφαρμογή – λογισμικό; Ποια είναι η ιστορία του; Ποια εταιρεία το εκμεταλλεύεται εμπορικά; Μήπως πρόκειται για Δωρεάν Λογισμικό ή Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα; Ποιο είναι το λογότυπό του, είναι γνωστό από πολλούς ή όχι, κ.λ.π.
- Σε ποια κατηγορία εφαρμογών ανήκει το λογισμικό; (π.χ. εκπαιδευτικό λογισμικό)
- Από που μπορεί να το προμηθευτεί κάποιος; Μπορεί να το “κατεβάσει” από το Διαδίκτυο νόμιμα;
- Σε ποιους απευθύνεται η συγκεκριμένη εφαρμογή – λογισμικό; Δηλαδή ποιοι χρήστες μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και για ποιο λόγο θα τους φανεί χρήσιμο; Απευθύνεται σε πολλούς χρήστες, σε μεμονωμένους ή και στις παραπάνω δύο κατηγορίες χρηστών;
- Τι παράγει, δηλαδή ποιο είναι το τελικό προϊόν της συγκεκριμένης εφαρμογής– λογισμικού; (π.χ. Παράγει το πρόγραμμα του σχολείου, καταγράφει βαθμολογίες, εκτυπώνει ελέγχους τριμήνων κλπ)
- Ποιες είναι οι μορφές που μπορεί να πάρει το τελικό προϊόν; (π.χ. Αρχεία μορφής PDF, ιστοσελίδες κλπ)
- Ποιοι θα χρησιμοποιήσουν το τελικό προϊόν και για ποιους πιθανούς λόγους; (π.χ. Εκπαιδευτικοί και μαθητές για να ανανεώνουν τις ιστοσελίδες του σχολείου).
- Πως λειτουργούν τα βασικά μενού της συγκεκριμένης εφαρμογής– λογισμικού; Στο σημείο αυτό περιγράψετε το θέμα σας με όση λεπτομέρεια κρίνετε απαραίτητη για να γίνει αντιληπτό από έναν τρίτο ο οποίος δεν γνωρίζει τίποτα σχετικά με αυτό. Π.χ. αν το θέμα σας είναι ένα πρόγραμμα επεξεργασίας video, τότε θα πρέπει να περιγράψετε τα βασικά μενού λειτουργίας του προγράμματος και τι λειτουργίες επιτελεί το καθένα από αυτά ή τα βασικότερα από αυτά προκειμένου να δημιουργηθεί ένα video από έναν αρχάριο χρήστη.
Ζωντανέψτε την ενότητα με φωτογραφίες
Στην ενότητα αυτή να εισάγετε φωτογραφίες κάθε φορά που θέλετε να εξηγήσετε τη λειτουργία μερικών βασικών σημείων της εφαρμογής– λογισμικού. Να ενσωματώσετε στην ενότητα αυτή και να ανεβάσετε στο group του Facebook τουλάχιστον δέκα (10) εικόνες – φωτογραφίες σχετικές με το θέμα επιλογής σας. Να μερικές ιδέες για να το πετύχετε:
- Χρησιμοποιείτε τη λειτουργία Print Screen για να αποθηκεύετε εικόνες από τα παράθυρα της εφαρμογής.
- Κατεβάστε μερικές σχετικές εικόνες από το Διαδίκτυο, αφού βεβαιωθείτε ότι δεν τίθεται θέμα πνευματικών δικαιωμάτων.
- Επεξεργαστείτε τις εικόνες με όποιο πρόγραμμα επεξεργασίας θέλετε.
- Ανεβάστε τις εικόνες σας στο group του Facebook για να τις δουν και άλλοι. Μην ξεχνάτε να βάζετε λεζάντες για να καταλάβουμε τι βλέπουμε. Οι συμμαθητές σας κι εγώ θα σχολιάσουμε τις εικόνες για να μάθουμε περισσότερα ή για να γράψουμε αν μας αρέσει ό,τι έχετε αναρτήσει!
- Εισάγετε τις ίδιες εικόνες στα κατάλληλα σημεία της ενότητας «Ανάπτυξη και περιγραφή εφαρμογής – λογισμικού – Μεθοδολογία» και εξηγήστε τι ακριβώς παριστάνει η κάθε εικόνα.
Προσοχή! Η χρήση των εικόνων και φωτογραφιών θα πρέπει να γίνεται με τρόπο που να διευκολύνει στην κατανόηση του θέματος, να προσελκύει το ενδιαφέρον του αναγνώστη – κοινού σας. Μην υπερβάλλετε και μην γίνεστε κουραστικοί.
Θέστε σε κίνηση την ενότητα με video!
Με την παραπάνω λογική, να χρησιμοποιήσετε τουλάχιστον τρία (3) video τα οποία θα περιγράφουν πως λειτουργεί η εφαρμογή – λογισμικό του θέματός σας. Επίσης μπορούν να παρουσιάζουν σχόλια χρηστών ή ό,τι κρίνετε χρήσιμο για την ενότητα της εργασίας σας.
- Δημιουργήστε μόνοι σας μερικά video τα οποία δείχνουν πως εσείς χρησιμοποιείτε την εφαρμογή – λογισμικό του θέματός σας για να δημιουργήστε κάτι. Για να το πετύχετε χρησιμοποιήστε ένα πρόγραμμα όπως π.χ. το Webinaria στο http://www.webinaria.com/
- Κατεβάστε μερικά σχετικά video από το Διαδίκτυο, αφού βεβαιωθείτε ότι δεν τίθεται θέμα πνευματικών δικαιωμάτων.
- Επεξεργαστείτε τα video με κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας video.
- Εισάγετε και να ανεβάσετε τα video στο group του Facebook. Μην ξεχνάτε να βάζετε λεζάντες για να καταλάβουμε τι βλέπουμε. Οι συμμαθητές σας κι εγώ θα σχολιάσουμε τα video για να μάθουμε περισσότερα ή για να γράψουμε αν μας αρέσει ό,τι έχετε αναρτήσει!
Προσοχή! Η χρήση των video θα πρέπει να γίνεται με τρόπο που να διευκολύνει στην κατανόηση του θέματος, να προσελκύει το ενδιαφέρον του αναγνώστη – κοινού σας. Μην υπερβάλλετε και μην γίνεστε κουραστικοί.
Ελπίζω να περάσετε ευχάριστα! Είναι στο χέρι μας 🙂
Πληροφορικός @ σχολείο ;-)
Σχετικά με μένα
About me. Edit this in the options panel.Αρχεία
- Σεπτέμβριος 2016
- Οκτώβριος 2015
- Σεπτέμβριος 2015
- Φεβρουάριος 2015
- Δεκέμβριος 2014
- Νοέμβριος 2014
- Σεπτέμβριος 2014
- Μάιος 2014
- Απρίλιος 2014
- Μάρτιος 2014
- Ιανουάριος 2014
- Οκτώβριος 2013
- Σεπτέμβριος 2013
- Αύγουστος 2013
- Ιούλιος 2013
- Απρίλιος 2013
- Φεβρουάριος 2013
- Δεκέμβριος 2012
- Νοέμβριος 2012
- Οκτώβριος 2012
- Σεπτέμβριος 2012
- Αύγουστος 2012
- Ιούλιος 2012
- Μάιος 2012
- Απρίλιος 2012
- Μάρτιος 2012
- Φεβρουάριος 2012
- Ιανουάριος 2012
- Δεκέμβριος 2011
- Νοέμβριος 2011
- Οκτώβριος 2011
- Σεπτέμβριος 2011
- Αύγουστος 2011
- Ιούλιος 2011
- Ιούνιος 2011
- Μάιος 2011
- Απρίλιος 2011
- Μάρτιος 2011
- Φεβρουάριος 2011
- Ιανουάριος 2011
- Δεκέμβριος 2010
- Νοέμβριος 2010
- Οκτώβριος 2010
- Σεπτέμβριος 2010
- Απρίλιος 2010
- Φεβρουάριος 2010
- Ιανουάριος 2010
- Δεκέμβριος 2009
- Οκτώβριος 2009
- Φεβρουάριος 2009
- Ιανουάριος 2009
- Δεκέμβριος 2008
- Νοέμβριος 2008
Αναζήτηση
Αφήστε μια απάντηση