- Σαν αφορμή της ενασχόλησης με τους Φθινιπωρούληδες, ήταν ένα βίντεο για την φιλιά, που παρακολουθήσαμε:
Εμπνευσμένοι από το βίντεο που σχετίζεται με τη δύναμη της φιλίας ανάμεσα σε ένα βελανίδι και ένα φθινοπωρινό φύλλο έτσι και εμείς επιλέξαμε και ζωγράφισα με τον αγαπημένο φίλο μας από την τάξη:
- Γνωρίσαμε τους Φθινοπωρούληδες στην ολομέλεια της τάξης. Διασκεδάσαμε μαζί τους και παίξαμε παιχνίδια:
Παιχνίδι 1.Τα προνήπια αντιστοιχούσαν τους Φθινοπωρούληδες με αντικείμενα που είχαν το ίδιο χρώμα και ενθαρρύνονταν να αναφέρουν το όνομα του χρώματος κάθε φορά
Παιχνίδι 2.Τα νήπια σειροθετησαν τους Φθινοπωρούληδες από το μικρότερο στο μεγαλύτερο η από το μεγαλύτερο στο μικρότερο.
Παιχνίδι 3. Κάθε φορά ο εκπαιδευτικός έλεγε ένα ή δύο χρώματα και τα παιδιά που καλούνταν να σηκώσουν ψηλά τους Φθινοπωρούληδες που είχαν το αντίστοιχα χρωματα. Όταν ακούγανε το χρώμα τους και δεν σήκωναν ψηλά τον αντίστοιχο Φθινόπωρούλη που κρατούσαν ή όταν τον σήκωναν σε λάθος χρώμα έβγαιναν από το παιχνίδι .Νικητής οποίος έμενε τελευταίος.
- Στη συνέχεια Αφού παρατηρήσαμε το σχήμα και τη μορφή που έχουν προσπαθήσαμε να τους ζωγραφίσουμε σε ασπρόμαυρο χαρτί αντιστοιχίζοντας τα με τα σωστά χρώματα
- Αργότερα, Τους κόψαμε, τους κολλήσαμε και τους ταξινομήσαμε
.
- Ακούσαμε και χορέψαμε το τραγουδάκι
και ζωγραφίσαμε φθινοπωρινά δέντρα με τα 5 χρώματα του φθινοπώρου
- Είδαμε, παρατηρήσαμε και συζητήσαμε στην ολομέλεια φθινοπωρινούς πίνακες ζωγραφικής και σχεδιάσαμε δικα μας φθινοπωρινά τοπία με νερομπογιές και μαύρο μαρκαδόρο
- Έπειτα χωριστήκαμε στις ομάδες της τάξης και η κάθε ομάδα έπρεπε να βρει το θέμα σχετικά με το φθινοπωρινό τοπίο που θα ζωγραφίσει .Τα μέλη της κάθε ομάδας αποφάσισαν από κοινού το θέμα .Ομάδα Γερμανίας :Βόλτα το φθινοπωρινό στο ποτάμι .Ομάδα Ελλάδας :Φθινοπωρινή εκδρομή στο βουνό. Ομαδα Ιταλίας :Το κάστρο στο φθινοπωρινό δάσος
- Δημιουργήσαν και ατομικούς πίνακες με περιγράμματα απο τους Φθινοπωρούληδες
- Στο τέλος χαιρετήσαμε τους Φθινοπωρούληδες παίζοντας κουκλοθέατρο. Κατασκευάσαμε δικές μας κούκλες Φθινοπωρούληδες και χωριστήκαμε σε ομάδες των δύο ατόμων .Η κάθε ομάδα σκέφτηκε διαλόγους , δημιουργώντας ένα σενάριο και έπειτα το παρουσίασε στην ολομέλεια της τάξης