18/02/2014 ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ 1ης ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΜΕΙΚΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (Β ΦΑΣΗ)

Από Τρίτη 18/02/2014, καλούνται οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στα προγράμματα της  1ης περιόδου εφαρμογής μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ (Β’ Φάση/ Μάρτιος – Νοέμβριος 2014),

να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής

μέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», ΕΣΠΑ (2007-2013), η οποία υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση

http://b-epipedo2.cti.gr/mis,

με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων περιλαμβάνει μία μόνο φάση, κατά την οποία υποβάλλονται οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών και εν συνεχεία κατανέμονται αυτοί στα διαθέσιμα προγράμματα μέσω ηλεκτρονικής κλήρωσης. Η υποβολή των αιτήσεων λαμβάνει χώρα από τις 18/02/2014 έως την 26/02/2014.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, των κλάδων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ19/20, οι οποίοι πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Έχουν πιστοποιηθεί επιτυχώς για τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ (Α΄ επίπεδο). Από την προϋπόθεση αυτή εξαιρούνται οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ19/20.
  • Υπηρετούν και ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη σε σχολεία της προβλεπόμενης γεωγραφικής περιοχής προέλευσης των επιμορφούμενων, όπως αυτή ορίζεται για κάθε επιμορφωτικό πρόγραμμα.
  • Δεν έχουν εγγραφεί και παρακολουθήσει, ούτε παρακολουθούν τώρα, άλλο επιμορφωτικό πρόγραμμα Β’ επιπέδου ΤΠΕ.

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί οφείλουν να αποστείλουν με fax, στο 210 3222135, σχετική βεβαίωση από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, προκειμένου να τους δοθεί η δυνατότητα υποβολής αίτησης στα επιμορφωτικά προγράμματα. Σχέδιο της βεβαίωσης διατίθεται ΕΔΩ.

Επίσης, όλοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να προσκομίσουν στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης ειδική Δήλωση/ Βεβαίωση του Διευθυντή του σχολείου τους (διαθέσιμη ΕΔΩ) ότι ασκούν διδακτικό έργο στην τάξη, κατά την εγγραφή τους στο πρόγραμμα.

Δεδομένου ότι η επιμόρφωση θα διακοπεί στο τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς και θα συνεχιστεί το Σεπτέμβριο 2014, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί που για οποιοδήποτε λόγο την επόμενη σχολική χρονιά (2014-2015), ενδέχεται:

  • να μην βρίσκονται στον τόπο της σημερινής τους απασχόλησης (πχ. ενδεχόμενη απόσπαση, μετάθεση σε άλλο τόπο κ.α.),
  • να μην ασκούν διδακτικό έργο (πχ. ενδεχόμενη απόσπαση σε υπηρεσίες, γραφεία κλπ, ενδεχόμενη μη απασχόληση σε περίπτωση εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων κ.α.),
  • να μη διδάσκουν «συναφές» μάθημα, στην περίπτωση των «συναφών» ειδικοτήτων,

να μην υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στην παρούσα περίοδο, διότι δεν θα μπορέσουν να ολοκληρώσουν επιτυχώς την επιμόρφωσή τους. Άλλωστε, με την ολοκλήρωση της περιόδου αυτής προβλέπεται να ξεκινήσει νέα περίοδος επιμόρφωσης, στην οποία θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής, εφόσον τότε πληρούν τις προϋποθέσεις.

Για τον παραπάνω λόγο, στην παρούσα περίοδο επιμόρφωσης, δεν δίνεται δικαίωμα συμμετοχής σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς.

Το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης περιλαμβάνει δια ζώσης συναντήσεις, συνεδρίες με σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία, ασύγχρονες δραστηριότητες (εργασίες στο σπίτι, ενασχόληση με εκπαιδευτικά λογισμικά κλπ), δράσεις εφαρμογής στην τάξη και αντίστοιχες υποστηρικτικές συναντήσεις. Επισημαίνεται ότι η παρακολούθηση ενός προγράμματος μοντέλου μεικτής μάθησης προϋποθέτει επάρκεια στις βασικές γνώσεις και δεξιότητες ΤΠΕ και εξοικείωση με την χρήση των υπολογιστικών εργαλείων και του διαδικτύου, δεδομένου ότι οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να εκτελούν σε τακτική βάση δραστηριότητες, ασκήσεις, εργασίες κλπ μακριά από τα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης και χωρίς φυσική επαφή με τους επιμορφωτές τους.

Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη διεξαγωγή των προγραμμάτων με το μεικτό μοντέλο επιμόρφωσης, τις προϋποθέσεις συμμετοχής, τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και κατανομής στα προγράμματα επιμόρφωσης, τις τεχνικές απαιτήσεις κλπ μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.

Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας θα βρείτε ΕΔΩ.

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Ηλεκτρονική πλατφόρμα έργου αυτο-αξιολόγησης

Ηλεκτρονική πλατφόρμα έργου αυτο-αξιολόγησης

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Η προκήρυξη του έργου:Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο –ΕΠΑΛ)

Η προκήρυξη του έργου:Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο –ΕΠΑΛ)

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Καθορισμός εξεταστέας ύλης των μαθημάτων της Α΄ τάξης Ημερησίου και των Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014

Υπουργική Απόφαση με θέμα «Καθορισμός εξεταστέας ύλης των μαθημάτων της Α΄ τάξης Ημερησίου και των Α΄ και Β΄ τάξεων Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2013-2014»:  αρ. πρωτ. 20895/Γ2/13-02-2014

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Διανομή Linux για Server- Router

Διανομή Linux για Server- Router 

Κατηγορίες: Τεχνολογία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Οδηγός σπουδών της UNESCO για τους εκπαιδευτικούς με θέμα την Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία

Οδηγός σπουδών της UNESCO για τους εκπαιδευτικούς με θέμα την Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία 

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Γράψτε σχόλιο

Εισαγωγή μαθητών και σχετικές ρυθμίσεις στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (Π.Π.Σ.) για το σχολικό έτος 2014-2015

Εισαγωγή μαθητών και σχετικές ρυθμίσεις στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (Π.Π.Σ.) για το σχολικό έτος 2014-2015 

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Γράψτε σχόλιο

Ο ιός της Αστυνομίας «επιτίθεται» σε νέα μορφή

Ο ιός της Αστυνομίας «επιτίθεται» σε νέα μορφή 

Κατηγορίες: Τεχνολογία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Ηλεκτρονική πλατφόρμα έργου αυτο-αξιολόγησης

Ηλεκτρονική πλατφόρμα έργου αυτο-αξιολόγησης

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ – ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

Κατηγορίες: Πανελλαδικές Εξετάσεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2013-2014

Πρόσκληση για υποβολή αιτήσεων στην Ενισχυτική Διδασκαλία για το σχολικό έτος 2013-2014

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Γράψτε σχόλιο

Η “απελευθερωμένη” σουίτα γραφείου

Η “απελευθερωμένη” σουίτα γραφείου

Γνωρίστε το Libre Office 4.0 στα ελληνικά.

Κατηγορίες: Τεχνολογία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Πως προκύπτει ο Μέσος Όρος Προφορικής Βαθμολογίας της Α Λυκείου (Παράδειγμα).

Πως προκύπτει ο Μέσος Όρος Προφορικής Βαθμολογίας της Α Λυκείου (Παράδειγμα).

Κατηγορίες: Πανελλαδικές Εξετάσεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Τι πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι για το 10% (χωρίς νέα εξέταση)

 Τι πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι για το 10% (χωρίς νέα εξέταση)

Κατηγορίες: Πανελλαδικές Εξετάσεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Υποβολή Αίτησης – Δήλωσης συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2014 των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ή Αίτησης για ενδοσχολικό απολυτήριο

Υποβολή Αίτησης – Δήλωσης συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2014 των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ ή Αίτησης για ενδοσχολικό απολυτήριο

Κατηγορίες: Πανελλαδικές Εξετάσεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

4-02-14 Μετατάξεις πλεοναζόντων εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Π/θμια Εκπαίδευση

4-02-14 Μετατάξεις πλεοναζόντων εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Π/θμια Εκπαίδευση 

Κατηγορίες: Εκπαίδευση | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

05-02-14 Υποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις 2014

05-02-14 Υποβολή δικαιολογητικών υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις 2014 

Κατηγορίες: Πανελλαδικές Εξετάσεις | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Νέα κατάσταση της ύλης ανακάλυψαν έλληνες και σλοβένοι επιστήμονες

Νέα κατάσταση της ύλης ανακάλυψαν έλληνες και σλοβένοι επιστήμονες 

Κατηγορίες: Επιστήμη | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Πώς πρέπει να είναι μια παρουσίαση με Power Point

Πώς πρέπει να είναι μια παρουσίαση με Power Point 

Κατηγορίες: Τεχνολογία | Γράψτε σχόλιο

Ο 14χρονος με αυτισμό απειλεί τη θεωρία της σχετικότητας και πάει για νόμπελ! (Video)

Ο 14χρονος με αυτισμό απειλεί τη θεωρία της σχετικότητας και πάει για νόμπελ! (Video) 

Κατηγορίες: Επιστήμη | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο