Η ενότητα αναφέρεται στο θεωρητικό πλαίσιο, στο οποίο αναλύονται κάποιες αρχές που πρέπει να διέπουν τη σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση του διαδικτύου.
Η σχεδίαση μαθημάτων με τη βοήθεια του Διαδικτύου πρέπει να λαμβάνει υπόψη της την παιδαγωγική διάσταση των μαθημάτων, την τεχνολογική, τη θεσμική, την ηθική, τη σχεδίαση της διεπαφής, θέματα αξιολόγησης, διαχείρισης και πρόσθετης υποστήριξης των μαθημάτων αυτών.
Παρακάτω μπορείτε να “κατεβάσετε” τα αρχεία για την ενότητα σε μορφή .pdf.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.