ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Δεκέμβριος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Άρθρα συγγραφέα

Γιώργος Κομίνης


Περισσότερες πληροφορίες

Αρχική σελίδα: http://blogs.sch.gr/members/gikominis/

παρουσίαση του λογισμικού Function Probe

4 Νοεμβρίου 2013 από

xvvvxvxvbnvcmb,nb,. δες το αρχείο Function Probe 2011

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η | 0 σχόλια »

Έναρξη περιόδου «εφαρμογής στην τάξη» της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου στις ΤΠΕ

5 Οκτωβρίου 2013 από

Ενόψει της έναρξης, από Δευτέρα 7/10/2013 της περιόδου «εφαρμογής στην τάξη» για την 4η περίοδο επιμόρφωσης Β’ επιπέδου στις ΤΠΕ, από την Ομάδα συντονισμού και υποστήριξης της επιμόρφωσης Β’ επιπέδου ΤΠΕ γίνεται υπενθύμιση των παρακάτω σχετικά με τους στόχους της δράσης αυτής, την οργάνωση και διεξαγωγή των υποστηρικτικών συναντήσεων από τους επιμορφωτές, την προετοιμασία και υλοποίηση των «παρεμβάσεων» στην […]

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Γενικό Μέρος 3.3 – Σχεδίαση μαθημάτων με χρήση του Διαδικτύου

5 Οκτωβρίου 2013 από

  Η ενότητα αναφέρεται στο θεωρητικό πλαίσιο, στο οποίο αναλύονται κάποιες αρχές που πρέπει να διέπουν τη    σχεδίαση μαθημάτων με τη χρήση του διαδικτύου.   Η σχεδίαση μαθημάτων με τη βοήθεια του Διαδικτύου πρέπει να λαμβάνει υπόψη της την παιδαγωγική διάσταση      των μαθημάτων, την τεχνολογική, τη θεσμική, την ηθική, τη σχεδίαση της […]

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Γενικό Μέρος 3.2 – Αξιοποίηση και αξιολόγηση Ιστοσελίδων

5 Οκτωβρίου 2013 από

Η γνώση των τρόπων με τους οποίους μπορεί να διερευνηθεί και να αξιοποιηθεί εκπαιδευτικά μια ιστοσελίδα, αποτελεί σήμερα σημαντική δεξιότητα, δεδομένης της εξάπλωσης των Διαδικτύου και της θέσης που κατέχει στις σύγχρονες κοινωνίες. Παρακάτω μπορείτε να «κατεβάσετε» υλικά της ενότητας σε αρχεία .pdf. 3.2 αξιοποιηση αξιολογηση ιστοσελιδων ιστοχωρων και πυλων 3.2

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Γενικό Μέρος 3.1 – Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών

5 Οκτωβρίου 2013 από

Η ενότητα αυτή σχετίζεται με την διάχυση του Διαδικτύου στην καθημερινή σχολική πρακτική καθώς και με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της αναζήτησης πληροφοριών στο Διαδίκτυο. Παρακάτω μπορείτε να «κατεβάσετε» τα υλικά της συνεδρίας σε .pdf. 3.1 Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών 2013 3.1

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Σενάριο 3 – Τα μέσα των πλευρών ενός τριγώνου

5 Οκτωβρίου 2013 από

Το σενάριο αφορά τα Μαθηματικά της Γ΄ Γυμνασίου και συγκεκριμένα τη διδασκαλία των ιδιοτήτων που έχει το τρίγωνο που προκύπτει όταν ενώσουμε τα μέσα των πλευρών του αρχικού τριγώνου. Το θέμα αυτό αν και δεν σχετίζεται άμεσα με το Πρόγραμμα Σπουδών της Γ΄ Γυμνασίου και έχει πολλές και ενδιαφέρουσες εφαρμογές. Οι μαθητές με τη βοήθεια […]

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Δραστηριότητες και Τεχνικές με το GSP

22 Σεπτεμβρίου 2013 από

    Συνεχίζοντας με το λογισμικό Sketchpad στα πλαίσια της Επιμόρφωσης Β΄επιπέδου, αναλύονται παρακάτω διάφορες τεχνικές χρήσης του λογισμικού και δίνονται δραστηριότητες που έγιναν στην συνεδρία.   1) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕΛΙΔΩΝ Όταν δημιουργείται ένα νέο έγγραφο του Sketchpad, περιέχει πάντα μία μόνο σελίδα. Αν π.χ θελήσετε να οργανώσετε μία δραστηριότητα με διάφορα μέρη μπορεί να χρειαστεί να […]

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

To λογισμικό Geometer’s Sketchpad (GSP)

22 Σεπτεμβρίου 2013 από

Το «The Geometer’s Sketchpad» είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη διδασκαλία των Μαθηματικών. Ο σχεδιασμός και η κατασκευή του στηρίχθηκαν σε πολύχρονες έρευνες στην περιοχή της διδακτικής των μαθηματικών. Είναι ένα διεθνώς δοκιμασμένο εργαλείο μάθησης για το οποίο υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία και τεκμηρίωση. Το «The Geometer’s Sketchpad» είναι ιδανικό για την οργάνωση δραστηριοτήτων διερευνητικής μάθησης, […]

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Κοινότητες Μάθησης

9 Σεπτεμβρίου 2013 από

Στο Γενικό Μέρος της ύλης του Β΄επιπέδου υπάρχει η ενότητα  2.3 Χρήση και υποστήριξη Κοινοτήτων Μάθησης και Πρακτικής.  Οι Ηλεκτρονικές Κοινότητες Μάθησης αποτελούν τον συνδυασμό δύο εννοιών: α) των Κοινοτήτων Μάθησης, που είναι αυτό-οργανωμένες ομάδες με κοινούς μαθησιακούς σκοπούς, χρησιμοποιούν δραστήριες εκπαιδευτικές μεθόδους, ενεργούν με κοινό και συνεργατικό τρόπο και είναι δυναμικές, ανοικτές και προσαρμόσιμες […]

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

Σενάριο 1 – Σκιτσάροντας με παραλληλόγραμμα

9 Σεπτεμβρίου 2013 από

Το σενάριο «Σκιτσάροντας με παραλληλόγραμμα» είναι ένα από τα σενάρια που προτείνεται η διδασκαλία τους στα πλαίσια του προγράμματος της επιμόρφωσης Β΄επιπέδου. Το σενάριο προτείνεται ως παράδειγμα αξιοποίησης του λογισμικού Αβάκιο – Χελωνόκοσμος αλλά και του διαδραστικού πίνακα. Κατά τη διδασκαλία του σεναρίου οι επιμορφούμενοι : 1) Εξασκούνται στις εντολές και τα βασικά χαρακτηριστικά του λογισμικού. 2) […]

Κατηγορία Ε Π Ι Μ Ο Ρ Φ Ω Σ Η, ΣΧΕΤΙΚΑ, ΥΛΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ | 0 σχόλια »

« Παλιότερα άρθρα