Οδηγίες για την εγγραφή των μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και την σύνδεση στην Ψηφιακή Τάξη.

Βήμα 1: Πρέπει αρχικά να κάνετε εγγραφή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Παρακάτω δίνονται αναλυτικές οδηγίες.



Λήψη αρχείου

Βήμα 2: Αφού έχετε κάνει την εγγραφή στο ΠΣΔ και έχετε κρατήσει κάπου σημειωμένο το όνομα χρήστη και τον κωδικό του μαθητή, θα πατήσετε σε αυτόν τον σύνδεσμο της e-class: Ψηφιακή Τάξη  για να συνδεθεί ο μαθητής στην ψηφιακή μας τάξη. Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο προκειμένου να μεταβείτε σε αναρτημένο άρθρο με αναλυτικές οδηγίες.

Οδηγίες Εγγραφής και Σύνδεσης Μαθητών στην Ηλεκτρoνική Σχολική Τάξη (e-class) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.

Με εκτίμηση,

Η Δασκάλα του τμήματος Α’2

Φένια Τσιότσιαλα

 

Απασχολούμαι δημιουργικά στο σπίτι. Προτάσεις από το 8ο Δημοτικό Σχολείο Κορυδαλλού

Οι συνάδελφοι του 8ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού μας εκπλήσσουν θετικά με την φανταστικά οργανωμένη δουλειά τους κι έχουν να προτείνουν απίστευτο υλικό για δημιουργική απασχόληση των παιδιών στο σπίτι. Πραγματικά αξίζει να ρίξετε μια ματιά στη δουλειά αυτή… Δηλώνω περήφανη και νιώθω μεγάλη τιμή που έχω συνεργαστεί με το δυναμικό αυτού του σχολείου!

 

 

Προτάσεις για ψηφιακά παραμύθια!

Τώρα που #Μένουμεσπίτι  και έχουμε αρκετό χρόνο να ασχοληθούμε με τα παιδιά, ας ακούσουμε τις προτάσεις του 1ου Ειδικού Δημοτικού Δραπετσώνας και ας διαβάσουμε μαζί τους  τα προτεινόμενα ψηφιακά παραμύθια…Για πάρτε μια γεύση από τον παραμυθόκοσμο!!!

Διαδικτυακά Παιχνίδια

Εφόσον τα παιδιά μας αυτές τις μέρες έχουν άπλετο χρόνο στη διάθεση τους, είναι μια καλή ευκαιρία να απασχοληθούν με ενδιαφέροντα εκπαιδευτικά διαδραστικά ψηφιακά παιχνίδια.  Ο ψηφιακός παιδότοπος CYBERKID παρέχει μια πληθώρα τέτοιων παιχνιδιών για να απασχοληθούν οι μικροί μας φίλοι.

Πατήστε πάνω στον σύνδεσμο για να εισέλθετε στη σελίδα.

Καλή Διασκέδαση!!

 

Ψηφιακός Παιδότοπος

Ένας Ιός με…Κορώνα!!!

Ένας Ιός με…Κορώνα!!!

Η βρεφονηπιοκόμος Χαρά Πάτρα θέλοντας να βοηθήσει τους γονείς να εξηγήσουν στα παιδιά τι συμβαίνει γύρω μας και έχει αναπροσαρμοστεί η καθημερινότητά μας λόγω κορωνοϊού έγραψε, εικονογράφησε και διαθέτει ελεύθερα μέσω διαδικτύου από τις εκδόσεις Φιλύρα το παραμύθι «Ένας ιός με κορώνα».

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό παραμύθι με ευτυχές τέλος καθώς  «ζήσαμε εμείς καλά και ο Κορονοϊός χειρότερα» που δίνει στους γονείς τη δυνατότητα να μιλήσουν στα παιδιά για την σημασία να προσέχουμε τον εαυτό μας, να τηρούμε πιστά τους κανόνες υγιεινής και πώς θα προφυλαχθούν από τον ιό COVID-19.

Παρακάτω επισυνάπτεται το υπέροχο αυτό παραμύθι!!!

 

Οδηγίες για μελέτη στο σπίτι

αρχείο λήψης

Τα παιδιά συχνά δυσκολεύονται να συγκεντρωθούν και να οργανωθούν για να μελετήσουν στο σπίτι.. Παρακάτω δίνονται κάποιες συμβουλές προκειμένου το διάβασμα στο σπίτι να γίνει πιο ευχάριστο και αποδοτικό.

  • Ένα από τα πιο βασικά σημεία είναι να έχει το παιδί τον προσωπικό του χώρο, το δικό του δωμάτιο. Xρειάζεται χώρο όπου θα μπορεί να αποσυρθεί για πολλές ώρες. Ο χώρος μελέτης πρέπει να είναι συγκεκριμένος, μεγάλος και αφαιρετικός. Το δωμάτιο του παιδιού πρέπει να είναι οργανωμένο με συγκεκριμένες θέσεις για τα αντικείμενα. Η ύπαρξη πίνακα ανακοινώσεων μέσα στο δωμάτιο, όπου τοποθετούνται σημαντικά χαρτιά ή υπενθυμίσεις δραστηριοτήτων είναι βοηθητική για την οργάνωση του παιδιού
  • Στο γραφείο τοποθετείται μόνο ένα μάθημα τη φορά και μόνο τα απαραίτητα αντικείμενα. Η μελέτη στο σπίτι πρέπει να είναι οργανωμένη και γεμάτη διαλείμματα. Πρέπει να είστε ακριβείς σε αυτό που ζητάτε από το παιδί. Ποτέ δεν δίνουμε πολύπλοκές οδηγίες. Μια εντολή τη φορά. Προσέχω τη διατύπωση των οδηγιών- εντολών. Ποτέ με ερωτηματικό τρόπο και ποτέ με την τηλεόραση- υπολογιστή ανοιχτό. Διατηρείστε συχνά βλεμματική επαφή με το παιδί και επιδιώξτε την όταν του δίνετε οδηγίες.
  • Πριν από μια δύσκολη δραστηριότητα δώστε του λίγο χρόνο να διασπαστεί. Αν δεν το κάνετε εσείς, θα το κάνει μόνο του.
  • Αν τα μαθήματα και οι φωτοτυπίες είναι φορτωμένα, τα χωρίζω σε μικρότερες ενότητες με συχνή επιβράβευση και 5 λεπτη χαλάρωση.
  • Ξεκαθαριζω εξ αρχής με τι δραστηριότητες θα ασχοληθεί το παιδί και του δίνω ένα κίνητρο. Οι δραστηριότητες καλό είναι να μην υπερβαίνουν για αρχή τα 10 λεπτά.
  • Επαινείτε συχνά το παιδί και άμεσα τόσο για την πραγματοποίηση μιας δραστηριότητας αλλά και για την παρουσίαση μιας επιθυμητής συμπεριφοράς. Οι τιμωρίες πρέπει να διατυπώνονται σε ήρεμο τόνο, να είναι άμεσες και κατανοητές στο παιδί. Οι σωματικές τιμωρίες δεν έχουν καμία αποτελεσματικότητα.

 

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε σχετικές τεχνικές μελέτης:

 

Κάνοντας κλικ στην εικόνα που ακολουθεί μπορείτε να επισκεφθείτε τη  σελίδα του Πανελλήνιου  Σωματείου Ατόμων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) προκειμένου να μελετήσετε τα ενδιαφέροντα άρθρα του.

(περισσότερα…)