Δόθηκε στους μαθητές της Β΄ Λυκείου ένα πρόβλημα Γεωμετρίας να βρουν λύση δουλεύοντας σε ομάδες και ταυτόχρονα δόθηκε το ίδιο πρόβλημα με την ίδια διατύπωση στην τεχνητή νοημοσύνη. Χρησιμοποιήσαμε την […]

Ο συνεργάτης Κωνσταντίνος Φωτιάδης, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης μας ετοίμασε ένα άρθρο για τη χημική σύσταση των πλανητών. Παλαιότερα θυμάμαι χρειαζόταν αρκετή έρευνα προκειμένου να μαζέψουμε αυτά τα […]

Όπως αναφέραμε σε προηγούμενο άρθρο, Ο κ Κωνσταντίνος Μαυρογιώργος είναι απόφοιτος του σχολείου μας και σαν υποψήφιος διδάκτορας συμμετέχει σε πλήθος ερευνητικών προγραμμάτων που κάνουν χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Θα […]

Στις 30/4/2025 στο Πολύκεντρο “Ηλέκτρα” το 3ο ΓΕΛ Ηρακλείου Αττικής πραγματοποίησε εκδήλωση με θέμα την Τεχνητή Νοημοσύνη όπου μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν έργα που δημιούργησαν με εργαλεία της Τεχνητής […]

Στα πλαίσια των φετινών ερευνών μας που όπως έχουμε ήδη δηλώσει επεκτείνονται και πέρα από την αστρονομία, έχουμε ετοιμάσει για εσάς μια κριτική για υπάρχοντα εργαλεία της Τεχνητής Νοημοσύνης και πως μπορούν να μας εξυπηρετήσουν στην εκπαίδευση, εκμάθηση και εξατομικευμένη διδασκαλία. Την κατάστασή μας θα τη συμπληρώνουμε κάθε φορά που θα αναλύουμε ένα νέο εργαλείο.Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε παρατήρηση σχετική με τα εργαλεία. Σε αυτή μας την προσπάθεια είχαμε υποστήριξη από τις Κυρίες ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΟΥ και ΣΤΑΥΡΙΑΝΝΑ ΣΟΥΜΠΑΣΗ, εκπαιδευτικούς στο σχολείο μας τις οποίες ευχαριστούμε θερμά!
κριτική εργαλείων (1)

ψερν λοτοτυπο

Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Πυρηνικής Έρευνας, και κοινώς αναφέρεται με το ακρωνύμιο CERN ή Cern (ονομάστηκε από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Πυρηνική Έρευνα, ένα προσωρινό όργανο που ιδρύθηκε το 1952), […]

Η υπόθεση των εξωπλανητών δεν είναι νέα, αφού ξεκίνησε τη δεκαετία του 90. Ωστόσο οι έρευνες γύρω από τους εξωπλανήτες έχουν εξελιχθεί, με την τεχνητή νοημοσύνη να επιταχύνει τα πράγματα […]