Γλώσσα

“Τα όρια του κόσμου μου είναι τα όρια της γλώσσας μου…”

Wittgenstein

16η Ενότητα: Μουσεία

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο) :

Το άγαλμα στον επίσημο δικτυακό τόπο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου

Σμιλεύοντας τον άνθρωπο

Το παιχνίδι “αγαλματάκια”

Ιστορικό – Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου

Μουσείο Αρχαίων Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μουσικών Οργάνων Θεσσαλονίκης

Οι επισκέψεις μας στο Αρχαιολογικό και Λαογραφικό Μουσείο Σερίφου:

10344849_10152372526878886_516297396_n

Αρχαιολογικό Μουσείο Σερίφου

φωτογραφία 5(2)

Λαογραφικό Μουσείο Σερίφου

 

15η Ενότητα: Κινηματογράφος – Θέατρο

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Επίθετο ο πολύς-η πολλή-το πολύ – Το επίρρημα πολύ

Επίθετα σε -ής, -ής, -ές(1)

Επίθετα σε -ής, -ής, -ές(2)

Επίθετα σε -ής, -ής, -ές(3)

Μεταφορά και κυριολεξία(1)

Μεταφορά – Κυριολεξία(2)

a

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο) :

Παρουσιάσεις παιδικών και νεανικών ταινιών στην Ταινιοθήκη του Νεανικού Πλάνου

a
Παρακολούθησε βίντεο σχετικά με την ενότητα :
a
Τσάρλι Τσάπλιν (απόσπασμα)
a

α
Το καναρινί ποδήλατο
 a

α

Ο γύρος του κόσμου σε 80 ημέρεςa

α

Το παιδί που ήθελε να γίνει αρκούδα(απόσπασμα)a

a

14η Ενότητα: Πάσχα

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο) :

Μεγάλη Πέμπτη

“Το πρώτο μου Πάσχα” , Γρ.Ξενόπουλος

Ύμνοι του Πάσχα

Το Θείο Πάθος και η Ανάσταση στη βυζαντινή ζωγραφική και μουσική παράδοση

 

 

13η Ενότητα: Τρόποι ζωής και επαγγέλματα

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Ευθύς λόγος

Ευθύς λόγος – Ρήματα(1)

Ευθύς λόγος – Ρήματα(2)

Πλάγιος λόγος

Ευθύς και πλάγιος λόγος

Εξαρτημένες και ανεξάρτητες προτάσεις

Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση

Σύνδεση προτάσεων

Κλίση επιθέτων σε -ων, -ουσα, -ον(1)

Κλίση επιθέτων σε -ων, -ουσα, -ον(2)

Επίθετα σε -ύς, -εία, -ύ (1) 

Επίθετα σε -ύς, -εία, -ύ (2)

α

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο):

Αντίπαρος (πληροφορίες)

Συνέντευξη

Επαγγέλματα που χάνονται στο χρόνο

Ισότητα των δύο φύλων

Οι πέντε πρωτιές της Μαρί Κιουρί

Οι πρώτες Ελληνίδες στο πανεπιστήμιο (ως φοιτήτριες και ως καθηγήτριες)

Γυναίκες σε επικίνδυνα επαγγέλματα (βίντεο)

Δημιουργία κόμικ

Παρακολούθησε το παρακάτω βίντεο για τη ζωή της Μαρί Κιουρί

 

12η Ενότητα: 25η Μαρτίου

Χρήσιμοι σύνδεσμοι για την Επανάσταση του 1821

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1832015 102141 πμ.bmp

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 – ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1832015 103316 πμ.bmp

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1832015 103355 πμ.bmp

ΛΑΒΑΡΑ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1832015 103710 πμ.bmp

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ 1821

 

 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο):

Πληροφορίες για το Διονύσιο Σολωμό προστέθηκαν στη “γωνιά ποίησης – λογοτεχνίας”¨:

11199030_10153213052233886_1665481332_n

 

α

11η Ενότητα: Συγγενικές σχέσεις

Η ενότητα αρχίζει με ένα απόσπασμα από τη ραψωδία π  της Οδύσσειας του Ομήρου που αφορά τη συνάντηση Τηλέμαχου και Οδυσσέα. Οι μαθητές συγκέντρωσαν και παρουσίασαν πληροφορίες για τον Όμηρο και τα έργα του. Στη συνέχεια τις ανάρτησαν στην “γωνιά ποίησης-λογοτεχνίας” της τάξης μας. 

11251577_10153213052243886_1388880154_n

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο):

Το δωμάτιο του παίζω – γράφου

Οι έλεγχοι, Ζαν Ζακ Σεμπέ – Ρενέ Γκοσινύ

Παππούς και γιαγιά

Η γριά γιαγιά μου, Φοίβος Σταυρίδης

Ιστορίες χωρίς τέλος – Μια μάνα για μένα

Το άτομο και η κοινωνία: Η οικογένεια

10η Ενότητα: Ατυχήματα

Η ενότητα αρχίζει με ένα ποίημα του δόκτορα Ερρίκου Χόφμαν με τίτλο “Η ιστορία του Ζάχου που χαζεύει”.

Με αφορμή δραστηριότητα του σχολικού βιβλίου μοιράστηκε σε  μαθητές του σχολείου το παρακάτω ερωτηματολόγιο:

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2732015 70201 μμ.bmp

Αφού οι μαθητές διδάχθηκαν στο μάθημα των Μαθηματικών ενότητα σχετική με την κατασκευή γραφημάτων αποφασίστηκε να παρουσιαστούν τα δεδομένα με τη μορφή ραβδογραμμάτων.

Ακολουθήσαμε τα παρακάτω βήματα:

  • Αρχικά μοιράσαμε ερωτηματολόγια στους μαθητές των Γ΄- δ΄- Ε΄- Στ΄ τάξεων για να συλλέξουμε τα δεδομένα.

 

  • Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε και τακτοποιήσαμε τα δεδομένα μας φτιάχνοντας τους πίνακες κατανομής συχνοτήτων για κάθε ερώτηση του ερωτηματολογίου.

11095211_10153194169308886_1510267107_n

11164122_10153194169133886_1257215343_n

11198420_10153194169198886_1121667091_n

961532_10153194169238886_1226517425_n

11195343_10153194169193886_1129918384_n

  • Στο τέλος κατασκευάσαμε  ραβδογράμματα για να παρουσιάσουμε τα δεδομένα:

11195478_10153194168678886_1761786250_n

11104274_10153194168438886_42751378_n

11185425_10153194168393886_1496973024_n

11094180_10153194168428886_49643308_n

11173691_10153194168433886_918029492_n

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο):

Εκπαιδευτικό υλικό σχετικό με την πρόληψη ατυχημάτων και την ασφάλεια

Ιατρικές Οδηγίες

Η γωνιά των παιδιών στην ιστοσελίδα του Κοινού Ευρωπαϊκού Τηλεφωνικού Αριθμού Έκτακτης Ανάγκης

α

9η Ενότητα: Συσκευές

Η ενότητα αυτή ξεκινάει με τους στίχους ενός τραγουδιού με τίτλο “Ο Σιδερομάσας”  από το δίσκο Λιλιπούπολη.

Ο δικός μας Σιδερομάσας …μοιάζει κάπως έτσι…:

11077888_10153117970868886_788944964_n

…και έγινε κάπως έτσι:

11081693_10153117970843886_166992432_n

11076130_10153117970948886_1734402272_n

Λίγα λόγια για τη “Λιλιπούπολη” :

Το «Εδώ Λιλιπούπολη» ήταν μια παιδική ραδιοφωνική σειρά που ξεκίνησε το 1976 και διήρκεσε μέχρι το 1980. Η σειρά ακουγόταν στο Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας, το οποίο ήταν την περίοδο εκείνη υπό τη διεύθυνση του Μάνου Χατζιδάκι.

Οι χαρακτήρες της Λιλιπούπολης είναι πολλοί: ο Δήμαρχος Χαρχούδας,  ο Δυστροπόπιγγας, η Πιπινέζα, ο Παπαγάλος της Πιπινέζας, ο Μπέμπαντας,  ο Γιαουρτοπόταμος, ο Μυζηθρόκαμπος , ο Μπιξμπίξ, η Μπομπίλα, η Κινέζα, το Μπιζέλι, ο Φύστικος, ο Γλυκόσαυρος κ.ά. 

Είναι κυρίως πλάσματα όμορφα, χρωματιστά, ονειρικά που κινούνται, σκέπτονται, προσφέρουν αγάπη στο τόπο τους, τραγουδούν το φως, το χρώμα, την ομορφιά, τις αξίες, το δημιουργικό φιλελεύθερο στοιχείο. 

(http://el.wikipedia.org/)

(http:/www.tar.gr/)

Άκουσε κάποια από τα τραγούδια της ραδιοφωνικής σειράς “Εδώ Λιλιπούπολη” παρακάτω:

Και το δικό μας βίντεο, από την περσινή σχολική χρονιά, για το “Πόρτο Λίλι”:

 

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Οδηγίες χρήσης καφετιέρας – Ορθογραφία (1)

Οδηγίες χρήσης καφετιέρας – Ορθογραφία (2)

Πάμε μια βόλτα στον Γουέμπι;-Ορθογραφία (1)

Πάμε μια βόλτα στον Γουέμπι; – Ορθογραφία (2)

 

Με αφορμή την εργασία 5 του Τετραδίου Εργασιών οι μαθητές “συνάντησαν” τους αγαπημένους τους ήρωες παραμυθιών:

 

11022958_10153064004638886_505551176_n

11051555_10153064004693886_1842586350_n11051607_10153064004713886_1889575833_n

11023285_10153064004723886_338894407_n

 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο):

Παιχνίδι του μήνα (παιχνίδι και οδηγίες)

Οδηγίες χρήσης μηχανής αναζήτησης

http://junior2.gr/

http://www.mathitis.gr/

http://www.imeakia.gr/

http://family.disney.com/

http://spaceplace.nasa.gov/

Περιήγηση στο διαδίκτυο με ασφάλεια

Η Μηλιά, ένας χώρος αφήγησης

 

8η Ενότητα: Χριστούγεννα

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο):

Διάβασε χριστουγεννιάτικα παραμύθια και διηγήματα:

 

Άκου κάλαντα Χριστουγέννων:

 

Δες βίντεο:

 

 

 

Φτιάξε μια όμορφη χριστουγεννιάτικη κάρτα:

 

Οι δικές μας χριστουγεννιάτικες κάρτες:

 

αΣτιγμιότυπο πλήρους οθόνης 19122014 102207 πμ.bmp

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 19122014 102947 πμ.bmp

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 19122014 103456 πμ.bmp

AQGEADaYHt

 

 

Παίξε πατώντας τους παρακάτω συνδέσμους:

 

7η Ενότητα:Η ζωή έξω από την πόλη

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες – Ορθογραφία (1)

Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες – Ορθογραφία (2) 

Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες – Ορθογραφία (3)

Ολική καταστροφή στις καλλιέργειες – Ορθογραφία (4)

Μεταφορά – κυριολεξία

39 καφενεία και 1 κουρείο – Ορθογραφία (1)

39 καφενεία και 1 κουρείο – Ορθογραφία (2)

39 καφενεία και 1 κουρείο – Ορθογραφία (3)

39 καφενεία και 1 κουρείο – Ορθογραφία (4)

Καλοκαίρι με δρεπάνι, τσουγκράνα και αμίλητο νερό – Ορθογραφία (1)

Καλοκαίρι με δρεπάνι, τσουγκράνα και αμίλητο νερό – Ορθογραφία (2)

 

Παρακάτω μπορείς να παρακολουθήσεις βίντεο σχετικά με το παραδοσιακό θέρισμα και το αλώνισμα:

 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο):

Λεξικό της κοινής νεοελληνικής 

 

6η Ενότητα: Η ζωή σε άλλους τόπους

Η ενότητα ξεκινάει με ένα ποίημα του Γ.Σεφέρη. Το συγκεκριμένο ποιητικό είδος ονομάζεται  λίμερικ. Τα λίμερικ είναι αγγλικά ποιηματάκια “χωρίς νόημα” με πέντε στίχους και αστείο περιεχόμενο.

Ακολουθούν τα δικά μας λίμερικ:

10846666_10152827133063886_1988779082_n

 10818939_10152827133773886_1551563800_n 10819040_10152827133328886_1652172564_n 10833717_10152827133433886_1376276969_n 10836287_10152827133408886_739051195_n 10846716_10152827133138886_999806539_n 10846784_10152827133348886_848919921_n

10816170_10152827133733886_629215444_n

Και η  “Γωνιά Ποίησης – Λογοτεχνίας” μεγαλώνει:

10850566_10152831323923886_1707707910_n

Με αφορμή το μάθημα “Αυτόχθονες λαοί”, αναζητήσαμε πληροφορίες για ιθαγενείς λαούς:

“Εσκιμώοι”

10836463_10152846040298886_1195826878_n

“Πυγμαίοι”

10846545_10152846037453886_1119625601_n

“Αβορίγινες”

10866824_10152846037433886_1559564138_n

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Αυτόχθονες λαοί – Ορθογραφία

Σπίτι μας είναι η γη – Ορθογραφία

Αιτιολογικές προτάσεις

Καταλήξεις ρημάτων -τε, -ται

Πορτογαλία – Ορθογραφία(1)

Πορτογαλία – Ορθογραφία(2)

α

5η Ενότητα: 17 Νοέμβρη

Πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους για να απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικές με την εξέγερση του Πολυτεχνείου:

1. 17 Νοέμβρη 1973

2. 17 Νοέμβρη 1973

(Από το http:/ www .inschool.gr/)

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (  ψηφιακό σχολείο ):

Εξέγερση του Πολυτεχνείου (πληροφορίες)

«Εδώ Πολυτεχνείο» (Μάρω Δούκα)

 «Τα αδέσποτα» (Σοφία Ζαραμπούκα)

Γράμματα στο μέλλον (βίντεο από Εκπαιδευτική Τηλεόραση)

Παρακάτω μπορείς να παρακολουθήσεις βίντεο σχετικά με την εξέγερση του Πολυτεχνείου:

 

α

Ακολουθεί το δικό μας βίντεο για την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Οι μαθητές απαγγέλλουν το ποίημα του τΛειβαδίτη- “ αν θες να λέγεσαι άνθρωπος“:

Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος
δεν θα πάψεις ούτε στιγμή ν΄αγωνίζεσαι για την ειρήνη και για το δίκαιο.
Θα βγεις στους δρόμους, θα φωνάξεις, τα χείλια σου θα ματώσουν απ΄τις φωνές,
το πρόσωπό σου θα ματώσει από τις σφαίρες – μα ούτε βήμα πίσω.
Κάθε κραυγή σου μια πετριά στα τζάμια των πολεμοκάπηλων
Κάθε χειρονομία σου θα ‘ναι για να γκρεμίζει την αδικία.
Δεν πρέπει ούτε στιγμή να υποχωρήσεις, ούτε στιγμή να ξεχαστείς.
Είναι σκληρές οι μέρες που ζούμε.
Μια στιγμή αν ξεχαστείς, αύριο οι άνθρωποι θα χάνονται στη δίνη του πολέμου
Έτσι και σταματήσεις για μια στιγμή να ονειρευτείς
εκατομμύρια ανθρώπινα όνειρα θα γίνουν στάχτη απ΄ τις φωτιές.
Δεν έχεις καιρό, δεν έχεις καιρό για τον εαυτό σου αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος.
Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος μπορεί να χρειαστεί και να πεθάνεις
για να ζήσουν οι άλλοι.
Θα πρέπει να μπορείς να θυσιάζεσαι ένα οποιοδήποτε πρωινό.
Αν θέλεις να λέγεσαι άνθρωπος θα πρέπει να μπορείς να στέκεσαι μπρος στα ντουφέκια!

 

a

4η Ενότητα: Διατροφή

Η ενότητα αυτή αρχίζει με ένα ποίημα του Ευγένιου Τριβιζά με τίτλο: “Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα”. Οι πληροφορίες μας για τον Ε.Τριβιζά αναρτήθηκαν στη “Γωνιά Ποίησης – Λογοτεχνίας”. 

10751536_10152753875383886_1641308028_n

Οι διαφημίσεις μας!

Κατασκευή των μαθητών με τις διαφημίσεις των δικών τους προϊόντων!

Βασικά χαρακτηριστικά μια διαφήμισης: τίτλος, εικόνα,  σλόγκαν, κείμενο.

974752_10152815037878886_26818777_n

10815690_10152815037958886_1364251437_n

10833869_10152815037913886_2057910096_n

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε τη θάλασσα – Ορθογραφία

Συνταγές μαγειρικής – Ορθογραφία

Αποτελεσματικές προτάσεις

Στη διαφήμιση…όλα είναι δυνατά – Ορθογραφία

Παραθετικά επιθέτων

Εκφράσεις και συμφράσεις

Οδηγίες για τη σύνταξη μιας διαφήμισης

Η χελώνα και ο Ρεβιθάκης – Ορθογραφία

Υποθετικές προτάσεις – Υπόθεση

Υποθετικές προτάσεις – Απόδοση

(Από το http:/ www.inschool.gr/)

Χρήσιμοι σύνδεσμοι ψηφιακό σχολείο)

«Πώς να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο» (Γιολάντα Τσιαμπόκαλου)

«Ο ωραίος Δαρείος» (Σοφία Ζαραμπούκα)

Ονειρομαγειρέματα (Εκπαιδευτική Τηλεόραση)

Κλέων και Νέλλη: βίντεο -ανάγνωση του παραμυθιού «Ο Λαίμαργος Γάτος»

Και Μιλάει και Λαλάει: Ο Καραγκιόζης Φούρναρης

α

3η Ενότητα: 28η Οκτωβρίου

Ιστορικός Πίνακας Γεγονότων 1940 – 1944

10744611_10152753893533886_969401510_n 10733710_10152753893558886_217114996_n

Μια κατασκευή για να δηλώσουμε σε τι λέμε ΟΧΙ και σε τι λέμε ΝΑΙ:

10743292_10152753893523886_2144018687_n (1)

Το εισαγωγικό ποίημα της ενότητας αυτής ανήκει στο Γιάννη Ρίτσο. Βρήκαμε πληροφορίες και τις αναρτήσαμε στη “Γωνιά Ποίησης – Λογοτεχνίας”.

10748559_10152754001293886_514608774_n

Πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους για να απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικές με τον πόλεμο του 1940.

28η Οκτωβρίου 1940 (1)

28η Οκτωβρίου 1940 (2) 

28η Οκτωβρίου 1940 (3)

(Από το http:/ www .inschool.gr/)

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο ):

“Οι Γερμανοί και οι πρόκες” (Άλκη Ζέη)

“Ο Τζοβάνι” (Λιλίκα Νάκου)

Η εποχή του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου 1940-1945  (Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού)

α

2η Ενότητα: Κατοικία 

Η ενότητα αυτή αρχίζει με ένα ποίημα του Κωστή Παλαμά ( “Το σπίτι μου“), ενώ το κείμενο που ακολουθεί  (“Το σπίτι του ποιητή Καβάφη“) είναι ένα απόσπασμα από το βιβλίο “Ο βίος και το έργο του Κ π.Καβάφη” . Οι μαθητές αφού αναζήτησαν πληροφορίες για τον Κ.Παλαμά και τον Κ.Καβάφη, τις παρουσίασαν στην τάξη. Αποφασίστηκε να δημιουργηθεί η “Γωνιά Ποίησης – Λογοτεχνίας”,όπου θα αναρτώνται πληροφορίες  των μαθητών για σημαντικούς ποιητές, πεζογράφους και συγγραφείς που θα συναντούν κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

10723177_10152703258088886_73660611_n 10719138_10152703258358886_590285853_n

 10719433_10152703258698886_457647756_n         10719218_10152703262353886_1443852404_n

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Το σπίτι του ποιητή Καβάφη – Ορθογραφία (1)

Το σπίτι του ποιητή Καβάφη – Ορθογραφία (2)

Μικρές αγγελίες – Ορθογραφία (1)

Μικρές αγγελίες – Ορθογραφία (2)

Κύριε, μας ενοχλείτε… – Ορθογραφία (1)

Κύριε, μας ενοχλείτε… – Ορθογραφία (2)

Λέξεις και φράσεις που δηλώνουν τόπο

Από φράσεις σε επίθετα

Κλίση Ουσιαστικών – Θηλυκά σε -η (1)

Κλίση ουσιαστικών –  Θηλυκά σε -η (2)

Κλίση ουσιαστικών – Θηλυκά σε -η (3)

Κλίση Ουσιαστικών – Θηλυκά σε -ος (1)

Κλίση ουσιαστικών – Θηλυκά σε -ος (2)

Αριθμητικά

Συντομογραφίες

(Από το http:/ www .inschool.gr/)

Χρήσιμοι σύνδεσμοι  (ψηφιακό σχολείο ):

Το σπίτι του ποιητή Καβάφη (φωτογραφικό υλικό)

Κλείτος και Σία: βίντεο  (μικρές αγγελίες)

Κλείτος και Σία: βίντεο  (κατασκευή ιγκλού)

Νομάδες: Σπίτια που ταξιδεύουν…» (κείμενα και βίντεο)

α

1η Ενότητα: Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα

Για εξάσκηση στα γραμματικά φαινόμενα και το λεξιλόγιο της ενότητας πάτησε τους παρακάτω συνδέσμους:

Ο θαλασσοπόρος – Ορθογραφία

Τα ψάθινα καπέλα – Ορθογραφία (1)

Τα ψάθινα καπέλα – Ορθογραφία (2)

Ταξιδεύοντας με ελέφαντα – Ορθογραφία (1)

Ταξιδεύοντας με ελέφαντα – Ορθογραφία (2)

Δύο μέρες στο βουνό – Ορθογραφία (1)

Δύο μέρες στο βουνό – Ορθογραφία (2)

Χρονικά επιρρήματα

Επίθετα από ουσιαστικά

Οι χρόνοι του ρήματος

(Από το http:/ www .inschool.gr/)

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (ψηφιακό σχολείο )

Το δωμάτιο του παίζω – γράφω

Ο γύρος του κόσμου σε 80 μέρες (πληροφορίες)

Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής

α

Λογισμικό Γλώσσας Ε΄ – ΣΤ΄ Τάξεων

Πάτησε την παρακάτω εικόνα για να μεταφερθείς στο εκπαιδευτικό λογισμικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου που αφορά τη Γλώσσα των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού.

splashScreenGlossaEST

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *