Φυσική

«Οι φυσικές επιστήμες δεν περιορίζονται στο να περιγράφουν και να εξηγούν τη φύση, αποτελούν μέρος της αλληλεπίδρασης της φύσης με εμάς, περιγράφουν τη φύση, όπως αυτή αποκαλύπτεται στη δική μας μέθοδο ερωτήσεων.»

W.Heisenberg

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΩΣ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2552015 81156 μμ.bmp

ΦΕ4: ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΑΣ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2552015 84509 μμ.bmp

Νέος φάκελος (4)

Ρίχνουμε μερικές σταγόνες νερού στο μέτωπο και τις αφήνουμε να κυλήσουν.

 

Παρατήρηση: Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Το ανθρώπινο μάτι

Μάτι και σφάλματα όρασης

Οπτική απάτη

Οφθαλμαπάτη

Louis Braille

Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης κεφαλαίου

 

ΦΕ3: ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ

 

ΦΕ2: ΦΩΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Newton

Ανάλυση λευκού φωτός σε πρίσμα

Χρώμα ετερόφωτου αντικειμένου

Εννοιολογικός χάρτης- Το φως

 

ΦΕ1: ΔΙΑΘΛΑΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Πού πήγε το φως;

Η ανάλυση του φωτός – ουράνιο τόξο

 

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 111457 πμ.bmp

ΦΕ4: ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ – Η ΗΛΕΚΤΡΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Michael Faraday

Ηλεκτρική γεννήτρια

Γεννήτρια

Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης κεφαλαίου

 

ΦΕ3: ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ- Ο ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΗΣ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1252015 51516 μμ.bmp

Νέος φάκελος (3)

Πλησιάζουμε τον μαγνήτη κοντά στην πυξίδα

Παρατήρηση: Όταν πλησιάζω τον μαγνήτη στην πυξίδα, η μαγνητική βελόνα της πυξίδας γυρίζει.

α

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1252015 52711 μμ.bmp

11253841_10153213054218886_283694688_n

Τυλίγουμε το καλώδιο γύρω από την μπαταρία

11225830_10153213054198886_480423100_n

Συνδέουμε το καλώδιο με την μπαταρία

Παρατήρηση: Η μαγνητική βελόνα της πυξίδας περιστρέφεται όταν ένα καλώδιο τυλιγμένο γύρω από μια πυξίδα είναι συνδεδεμένο με μπαταρία.

 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Μαγνήτης και πυξίδα

Ηλεκτρομαγνήτης και πυξίδα

Ηλεκτρομαγνήτης και πυξίδα (ροή ηλεκτρονίων)

Hans Christian Oersted

Από τον ηλεκτρισμό στον μαγνητισμό

Κατασκευή ηλεκτρομαγνήτη

 

ΦΕ2: Ο ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1252015 110321 πμ.bmp

Πλησιάζω 2 πόλους με το ίδιο χρώμα

Πλησιάζω δύο πόλους με το ίδιο χρώμα

Πλησιάζω δύο πόλους με διαφορετικό χρώμα

Πλησιάζω δύο πόλους με διαφορετικό χρώμα

(Δε  διαθέταμε ραβδόμορφους μαγνήτες, αλλά έγιναν οι απαραίτητες επεξηγήσεις πριν ξεκινήσει το πείραμα με τους μαγνήτες των φωτογραφιών.)

 

Παρατήρηση: Όταν πλησιάζω δύο πόλους με το ίδιο χρώμα, απομακρύνονται. Όταν πλησιάζω δύο πόλους με διαφορετικό χρώμα, πλησιάζουν.

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1252015 50030 μμ.bmp

11225973_10153222343028886_1472472718_n

Τοποθετούμε ένα μαγνήτη πάνω σε καλαμάκια

11253803_10153222343088886_1548156174_n

Πλησιάζουμε έναν άλλον μαγνήτη

11216054_10153222343068886_1488566303_n

Ο μαγνήτης που κρατάμε έλκει το μαγνήτη που βρίσκεται πάνω στα καλαμάκια

Απάντηση: Για να μετακινήσω το μαγνήτη που βρίσκεται πάνω στα καλαμάκια χωρίς να τον αγγίξω, αρκεί να πλησιάσω έναν άλλον μαγνήτη.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Βρες τους μαγνήτες

Ο μαγνήτης προσανατολίζεται

ΦΕ1: Ο ΜΑΓΝΗΤΗΣ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 112245 πμ.bmp

11117341_10153194169908886_1162930699_n

Τοποθετούμε τους συνδετήρες σε απόσταση 20εκ. από το μαγνήτη και τον πλησιάζουμε σιγά σιγά προς αυτούς

Παρατήρηση: Ο μαγνήτης έλκει τους συνδετήρες από απόσταση.

11195381_10153194170123886_1767276882_n

Ακουμπάμε τον μαγνήτη στους συνδετήρες

Παρατήρηση: Ο μαγνήτης έλκει τους συνδετήρες με επαφή.

 

 Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 113119 πμ.bmp

Νέος φάκελος1.

Πλησιάζουμε το μαγνήτη στα αντικείμενα και παρατηρούμε

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 113358 πμ.bmp

 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Ηλεκτρισμός και μαγνητισμός

Μαγνήτες

 

 

 

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 111357 πμ.bmp

ΦΕ2: ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Η κυκλοφορία του αίματος

Καρδιά και υγεία

Τα συστατικά του αίματος

Ομάδες αίματος (α)

Ομάδες αίματος(β)

Παζλ – Κυκλοφορικό Σύστημα

Ερωτήσεις Επανάληψης

Σταυρόλεξο

ΦΕ1:ΕΝΑΣ ΑΚΟΥΡΑΣΤΟΣ ΜΥΣ – Η ΚΑΡΔΙΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Εθνικό κέντρο αιμοδοσίας

Ο ρυθμός της καρδιάς

Πώς είναι η καρδιά;

Ο παλμός της καρδιάς

Καρδιογράφημα

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 110030 πμ.bmp Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 110030 πμ

 

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 111318 πμ.bmp

ΦΕ1:Η ΑΝΑΠΝΟΗ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 932015 91714 πμ.bmp

 

11047205_10153063999283886_1706453457_n

Φουσκώνουμε από ένα μπαλόνι

11042626_10153063999278886_989009133_n

Παρατηρούμε

Παρατήρηση: Δεν έχουν όλα τα μπαλόνια που φουσκώσαμε το ίδιο μέγεθος.

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 932015 92037 πμ.bmp

11005586_10153063999493886_1160688346_n

Παρατηρώ τις αναπνοές μου πριν και μετά από τροχάδην

 Παρατήρηση: Σε κατάσταση ηρεμίας αναπνέω περίπου 30 φορές το λεπτό.

Μετά από τροχάδην αναπνέω περίπου 50 φορές το λεπτό.

 

Οι αφίσες μας για τον αντικαπνιστικό αγώνα:

11096930_10153117971453886_506099299_n 11092093_10153117971118886_702431360_n 11091320_10153117970993886_1636072119_n 11087039_10153117971088886_1002616412_n 11085999_10153117971033886_1687927425_n

α

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Το οξυγόνο στην αναπνοή

Τα όργανα του αναπνευστικού συστήματος

Αναπνοή στον άνθρωπο – Η πορεία του αέρα

Η αναπνοή στα ζώα

Όταν τρώμε, δε μιλάμε…

Προστασία σε περίπτωση πυρκαγιάς

Αναπνευστικό σύστημα – Μαγικά τετράγωνα

Αναπνευστικό σύστημα – Κρυπτόλεξο

 

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 110300 πμ.bmp Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 110300 πμ

 

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 111242 πμ.bmp

ΦΕ2:ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Θετική παρέμβαση του ανθρώπου στο οικοσύστημα

Αρνητική παρέμβαση του ανθρώπου στο οικοσύστημα

Χάρτης Εθνικών Δρυμών

Ερωτήσεις Αξιολόγησης

 

ΦΕ1: ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΚΑ ΠΛΕΓΜΑΤΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Οικοσύστημα: βιοτικοί και αβιοτικοί παράγοντες

Φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον

Ο άνθρωπος και το φυσικό περιβάλλον μέσα στο χρόνο

Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό

Τροφικές αλυσίδες – πλέγματα

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 532015 91302 πμ.bmp Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 532015 91302 πμ.bmp

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 111214 πμ.bmp

ΦΕ3: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον τους

Χαρακτηριστικά με προσαρμοστική αξία:τα ράμφη των πουλιών

ΦΕ2: ΤΑ ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Τα επιστημονικά ονόματα 5 θηλαστικών της Ελλάδας

Ταξινομώντας τα θηλαστικά

Ομάδες ζώων και χαρακτηριστικά τους γνωρίσματα

Ομάδες ζώων (σταυρόλεξο)

ΦΕ1: ΖΩΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΚΑΙ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο):

Ομάδες ασπόνδυλων

Τα ανατομικά χαρακτηριστικά των εντόμων

Τα στάδια ανάπτυξης του βατράχου

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1922015 73940 μμ.bmp Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1922015 73940 μμ.bmp

ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΥΤΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 111125 πμ.bmp

ΦΕ4: Η ΔΙΑΠΝΟΗ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1912015 61139 μμ.bmp

Υλικά που χρησιμοποιήσαμε:  2 δοχεία, νερό, κλαδιά ελιάς,λάδι

10934684_10152965730763886_753827916_n

10966743_10153008135563886_1760172093_n

(Λίγες μέρες μετά…)

Παρατήρηση: Ο βλαστός που έχει φύλλα έχει αποβάλει νερό στο περιβάλλον. Η στάθμη στο μπουκάλι έχει κατέβει. Στο άλλο μπουκάλι η στάθμη δεν έχει κατέβει. 

Χωρίς τίτλο

Υλικά που χρησιμοποιήσαμε:  4 μπουκάλια, νερό, κλαδιά ελιάς, λάδι

10947776_10152971537778886_89480137_n

10956045_10153008135513886_1279889917_n

(Λίγες μέρες μετά…)

10968021_10153008135528886_22747582_n

Η στάθμη στο τέταρτο μπουκάλι έχει κατέβει πολύ.

10968208_10153008135408886_139422136_n

Η στάθμη στο δεύτερο μπουκάλι έχει κατέβει αρκετά.

10961697_10153008135383886_5148927_n

Η στάθμη στο πρώτο μπουκάλι έχει κατέβει πολύ λίγο.

10958739_10153008135308886_683223096_n

Η στάθμη στο τρίτο μπουκάλι δεν έχει κατέβει καθόλου.

Παρατήρηση: Η στάθμη στο τέταρτο μπουκάλι έχει κατέβει πολύ, στο δεύτερο έχει κατέβει αρκετά, στο πρώτο έχει κατέβει πολύ λίγο, ενώ στο τρίτο καθόλου.

α

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο)

Αναπνοή – Διαπνοή

Τα φυτά, οι μορφές τους και το περιβάλλον που ζουν

Λειτουργίες των φυτών

α

ΦΕ3: Η ΑΝΑΠΝΟΗ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1412015 83000 μμ.bmp

Υλικά που χρησιμοποιήσαμε:  ποτήρι, ασβεστόνερο, καλαμάκι

10904377_10152953366258886_294032553_n

Τοποθετούμε σε ένα ποτήρι ασβεστόνερο

10937427_10152953366378886_1363755982_n

Φυσάμε με το καλαμάκι μέσα στο ασβεστόνερο

10928119_10152953366408886_2088458409_n

Παρατηρούμε

Παρατήρηση: Το ασβεστόνερο στο ποτήρι θολώνει, όταν φυσώ μέσα σ’αυτό.

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2212015 91645 πμ.bmp

 

 Υλικά που χρησιμοποιήσαμε:  2 μπουκάλια, μαϊντανό, ασβεστόνερο

10934179_10152970728678886_1354107554_n

 

10966744_10153008135353886_1134502_n

(Λίγες μέρες μετά…)

Παρατήρηση: Το ασβεστόνερο στο μπουκάλι με το μαϊντανό θολώνει.

α

ΦΕ 1:ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΦΥΤΟΥ

Δραστηριότητα: “Ενώνω τα μέρη του φυτού”

Οι μαθητές ζωγραφίζουν δικά τους φυτά στα οποία είναι ευδιάκριτα :η ρίζα, ο βλαστός και τα φύλλα.

Χωρισμένοι σε 4 ομάδες οι μαθητές κόβουν τις ζωγραφιές τους, ώστε να κοπούν τα 3 μέρη του φυτού. Κάθε ομάδα ανακατεύει τα κομμάτια και τα δίνει στους μαθητές μιας άλλης ομάδας με σκοπό να συναρμολογηθούν όσο πιο γρήγορα γίνεται. Νικήτρια είναι η πιο γρήγορη ομάδα!!!

10945129_10152970728808886_1494835754_n

10937536_10152970728488886_100130662_n

10937359_10152970728153886_1145543443_n

10941298_10152970728398886_1319762187_n

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο)

Αντικείμενα κατασκευασμένα από φυτικά προϊόντα

Προϊόντα από φυτά

Τα επιστημονικά ονόματα 5 φυτών της Ελλάδας

Φωτοσύνθεση

Τα πειράματα του Joseph Priestley τον 17ο αιώνα

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1512015 74310 μμ.bmp Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1512015 74524 μμ.bmp

α

ΕΝΟΤΗΤΑ:  ΕΜΒΙΑ – ΑΒΙΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 111030 πμ.bmp

ΦΕ 2: ΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο)

Το κύτταρο

Μονοκύτταροι – Πολυκύτταροι Οργανισμοί

Φυτικό – Ζωικό Κύτταρο: Ομοιότητες και Διαφορές

Έμβια – Άβια : Παιχνίδι Γνώσεων (Σταυρόλεξο)

α

ΦΕ 1: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο)

Έμβια – Άβια

Χαρακτηριστικά της ζωής

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1412015 81505 μμ.bmp Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 1412015 81614 μμ.bmp

α

ΕΝΟΤΗΤΑ:  ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 110924 πμ.bmp

ΦΕ 2: Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΑΙ ΜΕ ΡΕΥΜΑΤΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 30102014 51405 μμ.bmp

Υλικά που χρησιμοποιήσαμε: 1 δοχείο,1 μπουκάλι,  1 κομμάτι από χαρτόνι, κόκκινη νερομπογιά

1

Γεμίζουμε το δοχείο με ζεστό νερό και ρίχνουμε κόκκινη νερομπογιά.

 

2

Κόβουμε ένα κομμάτι από χαρτόνι και ανοίγουμε μια μικρή τρύπα. Καλύπτουμε το δοχείο.

 

4

Γυρίζουμε το μπουκάλι με το κρύο νερό πάνω από το χαρτόνι.

 

3

Προσέχουμε το μπουκάλι να βρίσκεται ακριβώς πάνω από την τρύπα.

 

5

Παρατηρούμε.

Παρατήρηση: Το χρωματισμένο νερό ανεβαίνει από το δοχείο στο μπουκάλι.

 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 30102014 51405 μμ.bmp

Τα υλικά που χρησιμοποιήσαμε: 2 μπαλόνια, 3 δοχεία

1

Βάζουμε λίγο νερό στα μπαλόνια και τα δένουμε. Στη συνέχεια γεμίζουμε το ένα δοχείο με κρύο νερό και το άλλο με ζεστό.

 

10743428_10152756037113886_1512156240_n

Στο μεγάλο δοχείο βάζουμε νερό βρύσης.

 

2

Τοποθετούμε το κόκκινο μπαλόνι στο δοχείο με το ζεστό νερό και το πράσινο μπαλόνι στο δοχείο με το κρύο νερό.

 

πειραμα 3

Βγάζουμε τα μπαλόνια από τα δοχεία και τα τοποθετούμε στο δοχείο με το νερό βρύσης.

 

5

Παρατηρούμε τα δύο μπαλόνια.

 

Παρατήρηση: Το μπαλόνι με το ζεστό νερό επιπλέει στο δοχείο με το νερό.  Το μπαλόνι με το κρύο νερό βυθίζεται στο δοχείο με το νερό.

 

ΦΕ 1: Η ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΓΗ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 29102014 42229 μμ.bmp

Τα υλικά με τα οποία πραγματοποιήσαμε εμείς το πείραμα ήταν: ένα κομμάτι σύρμα, ένα κερί, μια πένσα, λίγη πλαστελίνη.

10751831_10152753874563886_332592070_n

Στάζουμε σταγόνες από κερί.

10743816_10152753875008886_1599189595_n

Με την πένσα κρατάμε το σύρμα.

10752111_10152753874773886_1378348502_n

Στερεώνουμε το κερί με πλαστελίνη.

10748708_10152753875218886_1713103945_n

Θερμαίνουμε τη μια άκρη της βελόνας και παρατηρούμε.

Παρατήρηση: Καθώς θερμαίνω την άκρη της βελόνας, τα κομματάκια κεριού λιώνουν και πέφτουν. Πρώτο πέφτει το κομματάκι του κεριού που βρίσκεται κοντά στη φλόγα και τελευταίο αυτό που βρίσκεται κοντά στο χέρι μου.

 

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο)

Θερμοκρασία – θερμότητα (δραστηριότητα)

Αερόσταστο (δραστηριότητα)

Κλίμακες θερμοκρασίες (δραστηριότητα)

Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης Κεφαλαίου (δραστηριότητα)

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 4122014 94510 μμ.bmp Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 4122014 94510 μμ.bmp

 

α

ΕΝΟΤΗΤΑ:  ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 2842015 110715 πμ.bmp

Χρήσιμοι σύνδεσμοι (Ψηφιακό Σχολείο)

Κινητική και δυναμική ενέργεια

Ανανεώσιμες αποθήκες ενέργειας

Αιολική ενέργεια

Μορφές ενέργειας

Πηγές ενέργειας

Ηλιακή ενέργεια

Γεωθερμία

Ο κύκλος του άνθρακα

Κεντρική θέρμανση – πετρέλαιο

Γαιάνθρακες

Βιομάζα 

Ηλιακός θερμοσίφωνας 

Το ρολόι της καταστροφής

Αξιοποίηση ενέργειας 

Ασκήσεις αυτοαξιολόγησης Κεφαλαίου 

Στιγμιότυπο πλήρους οθόνης 29102014 41335 μΣτιγμιότυπο πλήρους οθόνης 29102014 41335 μμ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *