Happy holidays everyone!
-
We play Santa treasure hunt.
-
We make Christmas stars.
-
We watch a beautiful Christmas movie.
-
We sing Christmas carols to the teachers and classmates.
Τα έθιμα και η γλώσσα είθισται να πηγαίνουν χεράκι-χεράκι. Στο σχολείο μας βγήκε κάπως έτσι:
έκπληξη στον διευθυντή, κατασκευές, επίσκεψη για φάρσα ή κέρασμα σε άλλα τμήματα και η ΣΤ’2 κατάφερε και έφτιαξε αραχνομπισκοτάκια να κεραστούν.
Η ΣΤ1 &ΣΤ2 σχολ. έτους 2023-2024 αν και άνοιξαν τα φτερά τους για μεγαλύτερο σχολείο, πρέπει να τους συγχαρούμε για την δουλειά που πέτυχαν στην τελευταία τάξη του Δημοτικού Σχολείου στο μάθημα των Αγγλικών! Υπέροχη η προσπάθειά σας παιδιά, πολλά συγχαρητήρια και εύχομαι να κερδίσατε κάτι από αυτή την πρόκληση.
Συγκεκριμένα, οι μαθητές ρωτήθηκαν αν ήθελαν να συμμετέχουν σε ένα πιστοποιημένο Ευρωπαϊκό πρόγραμμά Etwinning με πολλά σχολεία από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες με τίτλο “language power” και θέμα τις πολλές χρήσεις της γλώσσας, από ποίηση μέχρι γλωσσοδέτες, αφίσες, κάρτες, ιστορίες από εικονίδια, τουριστικούς οδηγούς κ.α. Στόχος ήταν να εμπλουτίσουν τις πολιτιστικές γνώσεις, να γνωρίσουν διάφορα είδη λογοτεχνίας και να δημιουργήσουν δικά τους δείγματα συνεργατικά και ψηφιακά, εξασκώντας τις ψηφιακές δεξιότητες και τους κανόνες καλής συμπεριφοράς στο διαδίκτυο μέσω της γλώσσας- στόχο, τα Αγγλικά.
Η συνεργατική προσπάθεια και συλλογική συμμετοχή χάρισε τα παιδιά την ετικέτα ποιότητας έργου από την εθνική αντοπροσωπευτική επιτροπή Etwinning. Παρακάτω παρατίθονται ενδεικτικά μερικά από τα προϊόντα του έργου:
https://www.canva.com/design/DAF8nGZo5aI/fU5JNNWZzfN9jND11IIGew/edit
https://read.bookcreator.com/Um9G6y5k6Zg4RsyS2Ny3uOmbX073/NsA25QyASP6Q_hM1o55Www
Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Ε1&Ε2 σχ.έτους 2023-2024!
Το ευρωπαϊκό πρόγραμμα etwinning που υλοποιήσαμε μαζί στο μάθημα των Αγγλικών με ένα σχολείο στην Karlskrona της Σουηδίας και ένα σχολείο στην Biella της Ιταλίας ήταν τόσο σωστά δομημένο και τα παιδιά τόσο ενασχολημένα σε αυτό που μας απονεμήθηκε ετικέττα για την ποιότητά του από την Ελληνική αντιπροσωπευτική επιτροπή του Etwinning.
Το πρόγραμμα ονομαζόνταν Building Bridges by Literature και εστίαζε, μέσω της χρήσης της αγγλικής γλώσσας, στο να κάνουμε βουτιά σε διάφορες μορφές λογοτεχνίας, παράγοντας στίχους, συνεργατική ελεύθερη απόδοση παραδοσιακών παραμυθιών, συνεργατικής ψηφιακής Χριστουγεννιάτικης κάρτας, ενός ψηφιακού κόμικ, φωτοβιβλίο με την θέα από τα παράθυρά μας, ομαδικά κουιζ με ερωτήσεις από τις εργασίες μας, περιγραφή εθίμων, ανταλλαγή παραδοσιακής αλληλογραφίας κ.α.
Ενισχύθηκαν οι δεξιότητες ομαδικής και συνεργατικής εργασίας, οι ψηφιακές δεξιότητες, η χρήση καθημερινών αγγλικών για επικοινωνία και παράλληλα διασκεδάσαμε και γνωρίσαμε φίλους από άλλες χώρες που μας έφερε γνώση των πολιτισμών και συνηθειών τους.
Παραθέτονται παρακάτω μερικά από τα τελικά προϊόντα μας:
https://www.canva.com/design/DAF6ao26rxk/Hr8h5JbmhvG2MWBUqB25bA/edit
Οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ του σχολείου μας που συμμετέχουν σε πρόγραμμα etwinning με τίτλο ” Cultural Heritage in the Modern World” – η Πολιτιστική Κληρονομιά στον Σύγχρονο Κόσμο, δημιούργησαν ένα συνεργατικό βιβλίο με παραδοσιακά παραμύθια. Μετέφρασαν, δακτυλογράφησαν, εικονογράφησαν και ηχογράφησαν στα αγγλικά τις φωνές τους στην αφήγηση του παραμυθιού που αποφάσισαν να αναπαράγουν.
Τα παιδιά του σχολείου μας επέλεξαν 2 παραμύθια, ένα ανά τμήμα. ” Ο λαγός και η χελώνα” και ” Ο βασιλιάς και το αλάτι”
Να συστηθώ.
Ονομάζομαι Ευαγγελία και με φωνάζουν Ίβα. Διδάσκω Αγγλικά στο 4ο δημοτικό Σχολείο Πτολεμαϊδας και μου αρέσει να βοηθάω τους μαθητές και τις μαθήτριες να εκφράζονται στην γλώσσα που διδάσκονται. Παίζουμε παιχνίδια, κάνουμε εργασίες (εκτός απο λεξιλόγιο και γραμματική) και συνδεόμαστε με σχολεία του εξωτερικού για να εφαρμόσουμε όσα ξέρουμε στα αγγλικά με τους μαθητές των ξένων σχολείων. Μας προσφέρει και ανταλλαγή πολιτιστικών και γεωγραφικών γνώσεων, οπότε είναι ενδιαφέρον και συναρπαστικό για όλους! Κυρίως, όμως, μας αφήνει καινούριες φιλίες!
Μένετε συντονισμένοι για όλες τις δράσεις και αταξίες μας!
Πρόσφατα σχόλια