ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΤΑ
Τη Δευτέρα 29/ 01/ 2018 οι μαθητές των Γ΄2 και Δ ΄1 τάξεων του σχολείου μας πήραν μέρος σε πρόγραμμα δράσης του Κ. Π. Ε. Πεταλούδων “Ο μικρός ανακυκλωτής”. Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον προσέγγισαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της μείωσης και της επαναχρησιμοποίησης των σκουπιδιών. Παρακολούθησαν βίντεο με παραδείγματα, συζήτησαν και έπαιξαν παιχνίδια ρόλων ανακύκλωσης σε […]