ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΕΤΑ
Την Παρασκευή 24/11/17, οι μαθητές της Γ΄2 τάξης έκαναν τους κηπουρούς! Καθάρισαν το πάρκο της αυλής από τα άγρια χόρτα και τα σκουπίδια, περιποιήθηκαν τα αναρριχώμενα φυτά του ξύλινου υπόστεγου και φύτεψαν λουλούδια σε παλιούς τροχούς αυτοκινήτων!!! Στο βρεγμένο χώμα έσπειραν σιτάρι, σπόρους λεβάντας,αγγελικής και νυχτολούλουδου και φύτεψαν βολβούς εποχιακών λουλουδιών. Έτσι έμαθαν να αγαπούν, […]