Μετά από απόφαση του Δήμου Πολυγύρου λόγω των ακραίων καιρικών φαινομένων, για αύριο Δευτέρα 02 Δεκεμβρίου δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία καθώς και το δικό μας. Ωστόσο, ενημερώνουμε ότι αύριο τα μαθήματα θα γίνουν κανονικά μέσω τηλεκπαίδευσης. Για τη διευκόλυνσή σας, πιο κάτω θα βρείτε το πρόγραμμα της Δευτέρας για όλες τις τάξεις. Οι σύνδεσμοι για να συνδεθείτε με την τηλετάξη του κάθε καθηγητή σας από την 1-5 ώρα βρίσκονται στον σύνδεσμο:
https://blogs.sch.gr/esplykpolyg/webex-syndesmoi-ton-ekpaideytikon-toy-scholeioy-mas/
Κατά τη διάρκεια που συνδέεστε στην πλατφόρμα webex η χρήση των δεδομένων είναι δωρεάν. Σε περίπτωση που δεν έχετε υπολογιστή μπορείτε να συνδεθείτε από το κινητό σας.