Την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας επετειακή εκδήλωση-γιορτή για το «Έπος του 1940» και η τελετή αναγόρευσης των σημαιοφόρων και των παραστατών καθώς και η απονομή των αριστείων και των βραβείων στους μαθητές και στις μαθήτριες που διακρίθηκαν ως προς την επίδοσή τους κατά το σχολικό έτος 2023-2024. Η γιορτή διοργανώθηκε από τη Φιλόλογο Οφθαλμίδου Αλεξία και περιελάμβανε απαγγελία πεζών κειμένων και ολιγόλεπτα θεατρικά με πρωταγωνιστές τους μαθητές του Εσπερινού ΓΕΛ και Εσπερινού Γυμνασίου. Την επόμενη ημέρα Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024, αντιπροσωπεία μαθητών του σχολείου μας κατάθεσε στεφάνι στο μνημείο των ηρώων στον Πολύγυρο. Ακολουθούν φωτογραφίες από τις εκδηλώσεις.







