Την Τετάρτη 16/11/2022, στο χώρο εκδηλώσεων του Εσπερινού Γυμνασίου/ΓΕΛ Πολυγύρου, πραγματοποιήθηκε η γιορτή για την επέτειο του Πολυτεχνείου . Κατά τη διάρκεια της γιορτής, που οργάνωσε η φιλόλογος κ. Βασιλική Φυτώκα, οι μαθητές μας απήγγειλαν κείμενα και ποιήματα αναφερόμενα στην περίοδο εκείνη. Επίσης προβλήθηκε και βίντεο με διηγήσεις των γεγονότων του Πολυτεχνείου από ανθρώπους που τα έζησαν.
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!
